Deze snap ik niet. Al was het maar omdat Jong Ajax-PEC Zwolle (vreemd genoeg met hun 4 beschikbare zenders) niet live te zien was.Tja, PAF en ESPN.
Inderdaad, kut Feyenoord met hun beloften in de piramide.Tja, PAF en ESPN.
Best kut die beloften inderdaad als je al niet boven die van Almere City kunt komen.Inderdaad, kut Feyenoord met hun beloften in de piramide.
Ja, daar kopen ze spelers direct voor het beloftenteam.Hebben ze het tegenwoordig in Belgie beter voor elkaar qua competitievervalsing?
Vaste selecties? Goed bezig daar dus. Ik denk niet dat het er hier ooit nog van komt. Maar een eenvoudige oplossing als een lijstje van 5 spelers inleveren aan het begin van het seizoen uit het 1e die mogen pendelen zou eigenlijk de meeste problemen wel wegnemen.Ja, daar kopen ze spelers direct voor het beloftenteam.
Dus gewoon vaste belofteselecties? Dat zou in Nederland een hoop wrevel wegnemen.Ja, daar kopen ze spelers direct voor het beloftenteam.
Nee natuurlijk geen vaste selecties haha.Vaste selecties? Goed bezig daar dus. Ik denk niet dat het er hier ooit nog van komt. Maar een eenvoudige oplossing als een lijstje van 5 spelers inleveren aan het begin van het seizoen uit het 1e die mogen pendelen zou eigenlijk de meeste problemen wel wegnemen.
Wat gebeurd er eigenlijk als PEC er uit vliegt? Wie vervangt hun voor de play-offs?
Hebben je prestaties in de voorjaarscompetitie überhaupt invloed op de ´prijzen´ die je daarvoor in de najaarscompetitie gewonnen hebt? Ikzelf zou zeggen dat de winnaar van de najaarscompetitie nog steeds PEC Zwolle is en dat die dus de play-off mogen spelen. Neem aan dat ze de boel bewust laten lopen voor het eerste elftal in de KKD? Anders is deze terugval niet te verklaren.
Wat gebeurd er eigenlijk als PEC er uit vliegt? Wie vervangt hun voor de play-offs?