Beloftenteams in de piramide

Fregge

Well-known member
Mijn mening over de belofteelftallen bedoel je? Ik vind dat niet erg, heb er geen moeite mee. Sterker nog: Vaak zorgen ze nog voor leuk en goed voetbal op de mat, en daar kom je toch voor? Je hebt toch niet een kutdag als je wel een leuke pot voetbal ziet, maar er maar 50 man langs het veld staat?

Deathprod

Well-known member
Mijn enige echte bezwaar is dat ze niet met enigszins vaste selecties willen spelen. Als ze geen spelers meer uit een hoger elftal mogen opstellen is het wat mij betreft ook gewoon prima. Helaas krijgen ze dat er maar niet doorheen.

de waan

Well-known member
En de competitie in de competitie, dat vind ik ook een serieus nadeel.

Verder wat Fregge zegt. Liever een leuke 5-3 met 50 man langs de kant dan een kutpot voor twee rijen dik publiek.

noordooster

Well-known member
Daar kon je niet uit kiezen.

Waarom niet ?
Maar bij de wedstrijden die ik bezoek weet ik vantevoren niet of ze leuk of minder leuk zullen zijn.
Soms blijkt achteraf een wedstrijd, ook wel die met bv 1000 of bv 20000 toeschouwers, minder leuk of zelfs saai te zijn en was ik liever naar een leuk potje van de C junioren hier in de stad gegaan met 50 man publiek.

noordooster

Well-known member
Ook toen vond ik het al een aparte regeling met een competitie in een competitie en ook toen vond ik al dat alle beloftenteams in een eigen beloftencompetitie moeten voetballen.

Bovenaan