Ik heb oa jong Twente - HHC gezien op een winderig achteraf veldje met meer HHC- dan Twente supporters.
En zo'n ervaring is niet uniek.
De veelvuldig genoemde argumenten tegen beloftenteams in standaardcompetities wegen voor mij zwaarder dan argumenten voor.
En ik vind, net als vele anderen, dat beloftenteams in een eigen beloftencompetitie moeten spelen.
Alleen ervaren bij Jong Volendam dat het veel minder was dan normaal.
Mijn ervaring qua velden is op zich best positief. Okee, bij Jong Almere en Jong Volendam is het stadion vrij leeg en vooral op winterse dagen is dat niet top qua sfeer, maar het terrein zelf is natuurlijk perfect. Lekker grote kleedkamers ook, altijd een plusje.
Verder vond ik Corpus den Hoorn, waar Jong FC Groningen speelde, echt prima. En het terrein waar wij in de derde divisie speelden tegen Jong FC Twente was ook top. Was bij een amateurclub, met een fraaie oude tribune.
Die twee terreinen spraken mij meer aan dan de complexen van sommige amateurclubs in de derde divisie.
Jong FC Twente was ook top. Was bij een amateurclub, met een fraaie oude tribune.
Ja, die speelden toen bij HVV Hengelo, heel fijn sportpark.
Toen ze nog op het trainingscomplex speelden was het wel erg droevig allemaal.
De accommodaties en de armzalige hoeveelheid thuispubliek, zoals bij jong Fc Twente, vormen natuurlijk maar enkele van de bezwaren die velen hebben tegen het meedoen van beloftenteams in standaardcompetities op welk niveau dan ook.
Maar er zijn er ook voor wie die bezwaren wat minder tellen, zoals bv unregistere.
Ja, maar het gaat toch om het voetbalinhoudelijke? Niet om dat er wel genoeg man langs de kant staat?
Ja, maar het gaat toch om het voetbalinhoudelijke? Niet om dat er wel genoeg man langs de kant staat?
Nee joh... NO vindt het vooral belangrijk hoeveel man er langs de kant staat. Of dat aantal klopt is alleen van belang als het om de zondagploegen gaat, de zaterdagploegen mogen van hem gerust een paar 100 man te veel als toeschouwers opgeven.
Sinds de invoering heeft Ajax een finale EL en halve finale CL gehaald. Lijkt mij meer dan genoeg argumenten.