Voetbaloostkenner
Member
Beetje blijven hangen in de jaren 90 en de zero's?
Bij deze clubs die ik benoem hebben de spelers toch ook geen contract?
Beetje blijven hangen in de jaren 90 en de zero's?
Je twijfelt er echt aan of niet? Bij HSC'21 hebben alle 24 selectiespelers een contract.Bij deze clubs die ik benoem hebben de spelers toch ook geen contract?
Je twijfelt er echt aan of niet? Bij HSC'21 hebben alle 24 selectiespelers een contract.
VOETBALVERENIGING "DOOR EENDRACHT TOT OVERWINNING"(D.E.T.O.) heeft anders wel 13.230 NOW subsidie aangevraagd in de eerste periode. Is dat dan enkel voor de trainersstaf?Oké dacht maar een klein groepje spelers. Gezien het verleden. 1 van de huidige spelers is destijds ook zo weggegaan (Coplan) dat lijkt me met een contract niet zo heel makkelijk.
I.i.g. bij Deto, SVZW hebben ze geen contracten. Die spelers krijgen via de sponsors een vergoeding.
Volgens mij zie je het nét anders als ik. De door jouw genoemde clubs werken allemaal netjes volgens de regels (voor zover ik weet.). De regels die nu van kracht worden zijn met name gericht op die clubs die betalingen zwart doen, de zgn. envelopjes-methode. Ben benieuwd hoe dit in de praktijk gaat uitpakken maar wel een goede ontwikkeling. Kijk naar een club als Eilermark: geen fatsoenlijke jeugdafdeling maar wel jaarlijks +10 spelers halen/betalen. Wordt niemand beter van, behalve de betreffende spelers.Bij die clubs veranderd er toch niets? Die krijgen toch allemaal zwart in het handje.
Bij clubs als SVZW, HSC, Deto krijgen de spelers toch een vergoeding via een sponsor of een suikeroom? Dit terwijl die spelers geen contract hebben wat straks wel verplicht is?
Dus eerst noemt de KNVB die optie niet (terwijl die eigenlijk best logisch was), en dan ineens komt die er toch bij...Even terug naar de herstart van de competities. Het wordt waarschijnlijk toch de door de KNVB niet genoemde optie 4.
Denk dat dat misschien zo meteen nog wel de beste oplossing gaat zijn.Gewoon competities eruit gooien. Straks eerst weer een tijdje met een volledige groep trainen en daarna onderling wedstrijden spelen en oefenpotjes/toernooien.
Dan in juni/juli weer starten met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen.
Omdat het profs zijn.Waarom zouden trouwens clubs uit de 2e en 3e divisie meer recht hebben om eerder te herstarten dan iedere andere amateurvoetballer in Nederland? Waar komt dat vandaan?
Omdat het profs zijn.
Volgens ome Jaap uit Capelle is werkelijk alles de schuld van JD vd Zee!
![]()
Jaap Mastenbroek (voorzitter Capelle): ‘De cultuur van Jan Dirk van der Zee is niet de cultuur van de amateurclubs’ |
Ook vv Capelle heeft te lijden onder de coronacrisis. Dat de kantine gesloten is, dat mensen elkaar op de club niet kunnen ontmoeten, dat vindt voorzitterwww.voetbalrotterdam.nl