misschien de top van het walking football?Geen.
misschien de top van het walking football?Geen.
Voetbal247 weet nog te melden, dat optie 4 het back-up plan is.
Dat zal dan gebeuren als optie 3 niet mogelijk blijkt. ( als er pas na het eerste weekend in maart gestart kan worden )
Optie 4 betekent uitspelen van de eerste seizoenshelft met behoud van resultaten.
Dat is toch nu al zo. Je werkt met onkostenvergoedingen of contractjes. De rijke suikeroom of sponsor die zelf spelers betaald met 'zwart' geld staat nu ook niet in de boeken en straks dus ook niet. Die aparte stichtingen is nog wel even een aandachtspuntje voor een handvol clubs.Dat wordt nog eens leuk....... Alles zichtbaar in de boeken
Dat is toch nu al zo. Je werkt met onkostenvergoedingen of contractjes. De rijke suikeroom of sponsor die zelf spelers betaald met 'zwart' geld staat nu ook niet in de boeken en straks dus ook niet. Die aparte stichtingen is nog wel even een aandachtspuntje voor een handvol clubs.
De rijke suikeroom of sponsor die zelf spelers betaald met 'zwart' geld staat nu ook niet in de boeken en straks dus ook niet.
Volgens mij noem je nu net de clubs die het wettelijk allemaal wel netjes geregeld hebben. Ik zat in Oost meer te denken aan clubs als Eilermark, Rigtersbleek, Suryoye, Barbaros en AJC om er maar een paar te noemen.Ben benieuwd naar clubs als HSC, Excelsior, SVZW, Deto en Quick'20. Daar waar spelers geen contract hebben bij die clubs maar wel betaald krijgen.
Deze snap ik niet.Ben benieuwd naar clubs als HSC, Excelsior, SVZW, Deto en Quick'20. Daar waar spelers geen contract hebben bij die clubs maar wel betaald krijgen.
Die suikerooms zijn in 99% van de clubs ook wel bekend. Bovendien heeft ook de fiscus de nodige technieken ze te ontmaskeren.Dat is toch nu al zo. Je werkt met onkostenvergoedingen of contractjes. De rijke suikeroom of sponsor die zelf spelers betaald met 'zwart' geld staat nu ook niet in de boeken en straks dus ook niet. Die aparte stichtingen is nog wel even een aandachtspuntje voor een handvol clubs.
Volgens mij noem je nu net de clubs die het wettelijk allemaal wel netjes geregeld hebben. Ik zat in Oost meer te denken aan clubs als Eilermark, Rigtersbleek, Suryoye, Barbaros en AJC om er maar een paar te noemen.
Beetje blijven hangen in de jaren 90 en de zero's?Bij clubs als SVZW, HSC, Deto krijgen de spelers toch een vergoeding via een sponsor of een suikeroom? Dit terwijl die spelers geen contract hebben wat straks wel verplicht is?
Beetje blijven hangen in de jaren 90 en de zero's?
Je twijfelt er echt aan of niet? Bij HSC'21 hebben alle 24 selectiespelers een contract.Bij deze clubs die ik benoem hebben de spelers toch ook geen contract?
Je twijfelt er echt aan of niet? Bij HSC'21 hebben alle 24 selectiespelers een contract.
VOETBALVERENIGING "DOOR EENDRACHT TOT OVERWINNING"(D.E.T.O.) heeft anders wel 13.230 NOW subsidie aangevraagd in de eerste periode. Is dat dan enkel voor de trainersstaf?Oké dacht maar een klein groepje spelers. Gezien het verleden. 1 van de huidige spelers is destijds ook zo weggegaan (Coplan) dat lijkt me met een contract niet zo heel makkelijk.
I.i.g. bij Deto, SVZW hebben ze geen contracten. Die spelers krijgen via de sponsors een vergoeding.