JMD
Well-known member
Voetbalclubs Nederland 2020-2021 - Google My Maps
De ploegen uit de eredivisie t/m hoofdklasse 2018-2019
www.google.com
Op de kaart ziet het er zo uit
Inderdaad. Op zondag hadden die 3 'Rotterdamse' HKclubs imo echt naar A gemoeten en die 3 clubs uit de Achterhoek naar B.Het is nu ook definitief. Heel raar dat zowel in Gelderland als in Zuid-Holland de splitsing gemaakt is tussen clubs die betrekkelijk dicht bij elkaar liggen.
Inderdaad. Op zondag hadden die 3 'Rotterdamse' HKclubs imo echt naar A gemoeten en die 3 clubs uit de Achterhoek naar B.
Dat je in de Randstad ergens een splitsing gaat krijgen van clubs die bij elkaar zitten is niet te voorkomen, maar die 3 clubs uit de Achterhoek hebben nu (op die derby's na) allemaal uitwedstrijden die heel ver zijn.
Dat is uitgebreid aan de orde gekomen in het topic 'de Piramide'.Ik zie dat TAC'90 gepromoveerd is naar de Hoofdklasse als nummer 2 van de 1e klasse B, terwijl de nummers 1 van de 1e klassen C, D en F niet gepromoveerd zijn. Hoe kan dit?
Ik kan het niet exact terugvinden. Wilden de overige nummers 1 niet promoveren, of is er een andere berekening gedaan waarbij TAC'90 hoger uit kwam dan de nummers 1 uit C, D en F?Dat is uitgebreid aan de orde gekomen in het topic 'de Piramide'.
TAC'90 was de eerstvolgende op de fictieve ranglijst van clubs die een promotieverzoek hebben gedaan.
Nummers 1 kwamen altijd voor nummers 2.Ik kan het niet exact terugvinden. Wilden de overige nummers 1 niet promoveren, of is er een andere berekening gedaan waarbij TAC'90 hoger uit kwam dan de nummers 1 uit C, D en F?
Historie : De hoofdklasse C bestond vanaf de beginjaren nagenoeg altijd uit clubs uit Noord en Oost, Fr, GR, DR, OV, Gld en FL.
Dat was nu ook mogelijk geweest met Scherpenzeel, Achilles 29 en DUNO .
Qua kilometers zou za Hoofdklasse A voor die 3 Amsterdamse clubs ook logischer zijn.
Nee, want 'het is' geeft een feit aan, en een feit is (itt een mening) controleerbaar en kan dus ook niet kloppen.Dus alleen als iemand stellig beweert het is subjectief, dan heeft ie sowieso gelijk.
Ik denk dat noord-ooster denkt dat HHC in Blauw - Groen speelt. Want ja, kleur is maar een mening.
Nou ja, in theorie kan het. Het kan zijn dat mijn kleurenpalet anders is dan die van iemand anders. Dat als ik naar de kleur Geel kijk, dat JMD bijvoorbeeld 'mijn' Blauw ziet, maar omdat hem is aangeleerd dat dat geel is, hij nu niet beter weet.
Tenzij je kleurenblind bent natuurlijk...