Amateurvoetbal algemeen

Abubakari

Well-known member
Bqandy heeft contact gehad met 050sport, de sportafdeling van de gemeente, van te voren even melden bij de club dat je graag aanwezig zou willen zijn en dan kun je komen, als de club ook akkoord gaat.
Kan ik dus gewoon naar het voetbal blijven gaan, want ik heb een perskaart.

Bonehead

Well-known member

(y)

De gemeente is inmiddels teruggefloten door de veiligheidsregio. Pers is toegestaan en de gemeente moest dit schoorvoetend toegeven.

de waan

Well-known member

PES5

Administrator
Forumleiding
Bqandy heeft contact gehad met 050sport, de sportafdeling van de gemeente, van te voren even melden bij de club dat je graag aanwezig zou willen zijn en dan kun je komen, als de club ook akkoord gaat.
Kan ik dus gewoon naar het voetbal blijven gaan, want ik heb een perskaart.

Voor je website?😁

Abubakari

Well-known member
Voor je website?😁
Nee, dat was wel handig geweest als ik mezelf een perskaart had kunnen geven.
Ik werk voor de lokale zender/site. En aangezien ik al mijn potjes zo'n beetje in stad zie voldoet die perskaart voorlopig prima in mijn behoefte.

Bonehead

Well-known member
Hoera, ik mag in de herkansing toch naar Riessen! :heinz:
Kunnen ze mooi jou de bouwplannen vertellen. Ik hoop op veel invloeden van RKSV in deze nieuwe club. Dat was altijd een hele fijne club om naartoe te gaan.

De regels veranderen trouwens met de dag. Nu mogen geblesseerde spelers wel bij de wedstrijd aanwezig zijn.

Bonehead

Well-known member

Inderdaad Joost. En nu zeggen ze dit:

Voor alle sporten geldt dat het aantal sporters en begeleiders per sportactiviteit niet groter is dan noodzakelijk voor de beoefening van de sportactiviteit (training/wedstrijd). Weeg altijd het belang, noodzaak en risico van ieders aanwezigheid goed tegen elkaar af.

Ook zo lekker duidelijk. We hadden het er gisteren nog over: Nog even en iedereen is weer welkom. Het verandert met de dag.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ministerie: Bericht over nieuwe maatregelen is nep
Op sociale media wordt een bericht verspreid over verscherpte coronamaatregelen, die in een persconferentie op donderdag 8 oktober besproken zouden worden. Dit bericht is nep, laat het ministerie van Justitie en Veiligheid weten.

In het bericht wordt gesteld dat onder meer sportwedstrijden op amateurniveau per 9 oktober verboden worden en dat vanaf die dag een avondklok wordt ingesteld in de steden Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Den Haag.

Het ministerie betreurt het dat op deze manier nepnieuws wordt verspreid en verwijst mensen naar de actuele maatregelen met betrekking tot het coronavirus op de website. Ook op NU.nl geven we een overzicht van de meest recente coronamaatregelen in het Nederlands, Turks, Engels, Arabisch en Pools.

SanMark.

Well-known member
Volgens de geruchten kan het profvoetbal wel doorgaan.
Het amateurvoetbal niet.
Ik neem aan, de vele dvk leden nu vinden dat het voetbal in de tweede en derde divisie en in de hoofdklassen wel door kan gaan.
Of wij het voor het zeggen hebben.

Ik vind dat al het voetbal wel door kan gaan.

Fregge

Well-known member
Eens met SanMark. Of @noord-ooster moet met een hele goede reden komen waarom 30 man in een ruimte wel mag, maar 22 man op een veld in de open lucht niet.

Overigens hoorde via via ik dat de KNVB er nog niet uit was of TD onder de amateur- of professionele sport valt

Bovenaan