Jullie hebben duidelijk meer invloed in Zeist dan ASWH (en Jack van Gelder)Yes, we leven nog:heinz:
Het was dat of gemengd voetbal...Verder vind ik het schrappen van de reeds behaalde resultaten wel een groot nadeel.
Je hebt ook echt geen humor hè???Helemaal niet.
Dat vind ik eigenlijk vreemd. Dan gaan er dus nu clubs hopen op langer uitstellen van de competitie, want die willen een goede start meenemen.Voetbal 247 weet nog te melden, dat optie 4 het back-up plan is.
Dat zal dan gebeuren als optie 3 niet mogelijk blijkt. ( als er pas na het eerste weekend in maart gestart kan worden )
Optie 4 betekent uitspelen van de eerste seizoenshelft met behoud van resultaten.
Ze gaan sowieso pas starten in het eerste weekend van februari.Het is misschien hard maar dit (amateurvoetbal vanaf 2e divisie) heeft gewoon geen prioriteit en brengt extreem grote risico's met zich mee. Vind dan half januari eigenlijk ook al wel te snel, misschien zijn het aantal besmettingen dan wel minder maar het risico blijft gewoon te groot vind ik. Weet niet of ze dit wel moeten doen.
Ze gaan sowieso pas starten in het eerste weekend van februari.
Jullie hebben duidelijk meer invloed in Zeist dan ASWH (en Jack van Gelder)
In februari zijn we weer aan het voetballen, daar ben ik best zeker van.Weet ik niet hoor. Wij hadden namelijk van de drie aangeboden opties ook de voorkeur uitgesproken voor optie 3.
Maar ik moet het allemaal nog maar zien of voetbal in februari al mogelijk is joh. Moet je toch minimaal vanaf januari weer normaal mogen trainen en ik las juist berichten dat de maatregelen waarschijnlijk nog niet worden opgeheven.
En dan komt dus ook het voor ons gunstigere scenario in beeld, zoals omschreven in mijn eerste post van vanmiddag. Maar we wachten het maar rustig af.
In februari zijn we weer aan het voetballen, daar ben ik best zeker van.
Het zijn wel 18 speelrondes natuurlijk vanwege het oneven aantal clubs in de groepen. En er moeten daarna ook nog play-offs volgen, in ieder geval voor het kampioenschap van de Tweede Divisie.Begin februari starten en dan 20 juni klaar; 16 potjes, dat past prima.
Dat hangt denk ik af of er vanaf 9 december weer getraind mag worden. En of golf nummer 3 er niet aankomt.In februari zijn we weer aan het voetballen, daar ben ik best zeker van.
En ook een playoff om promotie uit de 3e divisie, want normaal promoveert de kampioen van 3e zat en 3e zon, maar dat is nu ook in 2-en gedeeld.Het zijn wel 18 speelrondes natuurlijk vanwege het oneven aantal clubs in de groepen. En er moeten daarna ook nog play-offs volgen, in ieder geval voor het kampioenschap van de Tweede Divisie.
De cijfers zijn niet zo hard naar beneden gegaan als in het voorjaar maar ze zijn ook niet dusdanig beroerd dat we nog heel veel langer deze maatregelen volledig moeten handhaven. Of kantines open gaan is nog maar de vraag, en of er publiek wordt toegestaan zou ik ook niet weten.Ik waardeer je optimisme. Maar dan moet alles wel heel snel veranderen. Verwacht je dan ook dat er vanaf januari weer normaal getraind kan worden? En op basis waarvan ben je zo positief gestemd? De cijfers en de berichten over uitspraken van Van Ark schetsen toch een heel ander beeld.
De cijfers zijn niet zo hard naar beneden gegaan als in het voorjaar maar ze zijn ook niet dusdanig beroerd dat we nog heel veel langer deze maatregelen volledig moeten handhaven. Of kantines open gaan is nog maar de vraag, en of er publiek wordt toegestaan zou ik ook niet weten.
En er zijn nog wel een aantal redenen tot optimisme. Nu het herfstvakantie-effect uit de daling is zit er nog geen stijging in de cijfers maar een stabilisatie. Het kan niet anders dan dat met 2 weken kerstvakantie de cijfers weer enorm gaan dalen.
Daarnaast zijn er allerlei onderzoeken aan de gaan waarbij onderzocht wordt in hoeverre je wordt blootgesteld aan virusdeeltjes in specifieke situaties. De resultaten daarvan zullen binnen een paar weken wel bekend zijn.
Komende dinsdag zullen we voor het voetbal nog geen versoepeling zien verwacht ik. Maar ik ga er vanuit dat er vanaf begin januari weer in groepsverband getraind mag worden en dat ergens in februari de competitie hervat gaat worden.
In februari zijn we weer aan het voetballen, daar ben ik best zeker van.
Eigenlijk slaat dat toch ook nergens op? Sporten is beter voor iemands lichaam dan naar de horeca gaanZolang de horeca niet open gaat verwacht in groepen trainen van 20 man ook maar zeker niet.