Omdat het profs zijn.Waarom zouden trouwens clubs uit de 2e en 3e divisie meer recht hebben om eerder te herstarten dan iedere andere amateurvoetballer in Nederland? Waar komt dat vandaan?
Omdat het profs zijn.
Volgens ome Jaap uit Capelle is werkelijk alles de schuld van JD vd Zee!
![]()
Jaap Mastenbroek (voorzitter Capelle): ‘De cultuur van Jan Dirk van der Zee is niet de cultuur van de amateurclubs’ |
Ook vv Capelle heeft te lijden onder de coronacrisis. Dat de kantine gesloten is, dat mensen elkaar op de club niet kunnen ontmoeten, dat vindt voorzitterwww.voetbalrotterdam.nl
Wat is een fietscompetitie???Hopelijk kan er ook zoiets opgezet worden nog voor de jeugd. Al hoop in dan in maart, april en mei een 'fietscompetitie' en in juni nog lekker toernooitjes
Clubs (en dan heb ik het over echte amateurclubs, niet over de semi profclubs) hebben de kantine inkomsten keihard nodig, dus linksom of rechtsom zal er gevoetbald moeten worden.Zolang het maar allemaal gelijk behandeld wordt. Ik zie geen enkele reden om de 2e divisie nog wel te laten spelen en de kelderklasse niet.
Dat weet ik niet, als er gevaccineerd is zal er meer mogelijk zijn, ook publiek langs de kant. Is ook bittere noodzaak anders redden veel clubs het gewoon niet.Er gaat alleen dit seizoen niet gevoetbald worden met publiek. Dat is het jammere
Het ligt er alleen aan (maar dat is met veel van de maatregelen) tot wanneer men wil wachten. Als men wil wachten met loslaten van de maatregelen totdat iedereen gevaccineerd is dan zitten we nog wel even...Dat weet ik niet, als er gevaccineerd is zal er meer mogelijk zijn, ook publiek langs de kant. Is ook bittere noodzaak anders redden veel clubs het gewoon niet.