Amateurvoetbal algemeen

Fregge

Well-known member
Feit is dat Fregge wil dat zondag- en zaterdagteams samen in 1 competitie moeten spelen en dat zaterdagteams verplicht op zondag moeten voetballen.
En hij vindt nog realistisch ook.
Laat ik het even anders voor je verwoorden, want ook ik kan m'n mening / visie veranderen he.

Ja, alle zaterdag- en zondagteams moeten in 1 competitie spelen. Ik snap ook wel dat het niet realistisch is om alle zaterdagclubs op zondag te laten voetballen. Dus die wedstrijden bepaalt de thuisvereniging de aanvangstijd, al is dat in de avond. Al vind ik nog steeds dat als zondag zich aan moet passen aan zaterdag, zaterdag zich ook wel mag aanpassen aan zondag. En dat je met onderling overleg een heel eind kan komen. Zie Jong Volendam in hun Derde Divisie Zondag-seizoen. Speelde bijna alle thuiswedstrijden op zaterdag. Niet tegen Blauw Geel en ik ben van mening dat mijn club daar anders mee om had kunnen en misschien wel moeten gaan.
 

JMD

Well-known member
Ook deze herziene versie vind ik slecht. Komt mede door een verschil in urgentie, m.a.w. wat schiet je ermee op.
En in dat onderling overleg heb ik weinig vertrouwen.
Zolang je als KNVB de eis stelt dat een zaterdagclub het RECHT heeft om op zaterdag te spelen is er imo niks aan de hand voor de zaterdagclubs...
 

Unregistere

Well-known member
Sprak vanmiddag iemand die had geïnformeerd bij de eigenaren van Voetbal op Zaterdag of de site te koop was. Vraagprijs was, schrik niet, een ton.

Heeft hij dus niet gedaan. Straatwaarde van Voetbal247, dat ook te koop staat / stond, lag beduidend lager. Ongeveer de helft.

Mocht er iemand dus een site willen kopen... sla je slag!
 

Unregistere

Well-known member
Als je de kosten kunt delen, is het prima te doen natuurlijk!

Toch zonde, zo'n wedstrijdje als gisteren in Spijkenisse was perfect geweest voor Aad. Beetje vroeg komen, tosti of een frietje eten in de kantine onder de klanken van de Nederhop, moeders kijken en daarna een potje waarover je zo 1800 kunt weg rammelen. Maar ja. Het doek is gevallen.
 

de waan

Well-known member
Sprak vanmiddag iemand die had geïnformeerd bij de eigenaren van Voetbal op Zaterdag of de site te koop was. Vraagprijs was, schrik niet, een ton.

en nu hebben ze dus niks? Slim gehandeld dan.

Maar hoe kun je een ton vragen voor een website die waarschijnlijk alleen maar geld kost?
 

Unregistere

Well-known member
en nu hebben ze dus niks? Slim gehandeld dan.

Maar hoe kun je een ton vragen voor een website die waarschijnlijk alleen maar geld kost?

Ze wilden de naam na al die jaren niet zomaar afstaan, was het verhaal. Maar nu hebben ze dus een lege site. De potentiële koper had wel plannen om de site behoorlijk aan te passen, dus misschien was dat de eigenaren iets te gortig?
 

de waan

Well-known member
Ze wilden de naam na al die jaren niet zomaar afstaan, was het verhaal. Maar nu hebben ze dus een lege site. De potentiële koper had wel plannen om de site behoorlijk aan te passen, dus misschien was dat de eigenaren iets te gortig?

Logisch dat ze het niet voor niks over wilden dragen, maar dit lijkt me wel erg overvragen. Met als gevolg: site weg en geen centen.
 

Unregistere

Well-known member
Logisch dat ze het niet voor niks over wilden dragen, maar dit lijkt me wel erg overvragen. Met als gevolg: site weg en geen centen.

Klopt. Maar ik krijg een beetje het idee dat ze dat liever hebben dan dat iemand anders de site voortzet op een compleet andere, meer eigentijdse manier.
 

Unregistere

Well-known member
Wel in de lay-out en de manier waarop nieuws gebracht zou worden. Maar ja, dat gaat allemaal niet door.

Misschien staat er nog een koper op...
 

Unregistere

Well-known member
Oh, daar heb ik geen verhaal van gezien nog. Maar blijft hoe dan ook mooi dat Quick Boys zo'n jongen benaderd heeft.

Overigens is Toeterjan vandaag jarig!!!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan