Amateurvoetbal algemeen

noordooster

Well-known member
"De bond had niks gedaan als ze zich er bij OSS1920 bij hadden neergelegd", denkt trainer Patrick Loenen van Sportlust'46 "

Dat mag die trainer denken, maar daar is natuurlijk geen enkel bewijs voor. Het lijkt me niet, dat de KNVB de opening biedt omdat toevallig een amateurclub uit Oss aan de bel trekt.
Er schijnen meer clubs bij de KNVB aan de bel getrokken te hebben.
Verder werd er direct al gecommuniceerd, dat een commissie zich zou buigen over "probleemgevallen "
Dat van der Zee kennelijk niks wist van de brief van de KNVB aan de clubs is niet erg bijzonder. Die snapt vaker dingen niet.
Het blijft boeiend en spannend hoe de KNVB de zaken gaat oplossen.
 

Arjen

Member
"De bond had niks gedaan als ze zich er bij OSS1920 bij hadden neergelegd", denkt trainer Patrick Loenen van Sportlust'46 "

Dat mag die trainer denken, maar daar is natuurlijk geen enkel bewijs voor.

Er is ook geen enkel bewijs dat de huidige nrs. 1 gewoon maar even waren gepromoveerd hè?!
Er staan een paar clubs, puur uit eigen belang, te schreeuwen. Geen enkel empathisch vermogen. Gewoon
​​​stoppen, uithuilen en opnieuw beginnen. Geen vrijwillige degradatie en of promotie. Clubs die willen stoppen beginnen op het laagste niveau.
dit is het simpelste en het meest rechtvaardig.
 

noordooster

Well-known member
Niks laten promoveren en niks laten degraderen is natuurlijk het simpelst. Of het t meest rechtvaardig is , weet ik niet.
Ja clubs die zich benadeeld voelen roeren zich en clubs die de degradatiedans ontspringen houden zich stil en zijn, op een enkeling na, blij. :oops:

De KNVB bleef dan wel zitten met de overstappers en de stoppers.
Dat ze nu op deze manier de clubs ( wel of niet terecht ) hoop bieden, had ik echt niet verwacht.
Hoewel we maar moeten zien hoe ze het oplossen.
 

De Wolf

Well-known member
Als een club vrijwillig wil degraderen dan moet dat gewoon kunnen. Ik snap het ook wel van ONS want het is ook niets aan om alleen maar te verliezen.
 

Arjen

Member
Als een club vrijwillig wil degraderen dan moet dat gewoon kunnen. Ik snap het ook wel van ONS want het is ook niets aan om alleen maar te verliezen.

Geen probleem wat mij betreft maar dan begin je maar lekker in de laagste klasse. Niet zo maar wat heen en weer jojoën als het uitkomt.
 

Abubakari

Well-known member
Wij zijn reeds voor veel uit gemaakt, maar dit slaat alles.
Maar je doet je best maar met speculeren.

Vermey heeft in elk geval exact dezelfde aparte manier van komma's plaatsen als ekster en Noord Ooster. En exact dezelfde mening over zaterdag-zondag.

En dit is ook wel apart toch?
inderdaad grappig om te zien dat ekster om nadere uitleg word gevraagd en vermey voor ""ekster"" antwoord.
 

SanMark.

Well-known member
En ze komen met een gezamelijk statement. Ze zijn er nog niet over uit met welk account dat gaat gebeuren.
 
Bovenaan