De Engelse competitie is ook niet sterker omdat er meer betaald word maar omdat iedereen het heerlijk wonen vind in Engeland, daarom gaan die spelers daar allemaal naar toe.
Heeft ook niets met geld te maken.
Ik kan niet spreken voor het hele land, maar in het oosten kun je in de eerste klasse op zaterdag bij vrijwel iedere club een bijzonder fijn zakcentje verdienen, op zondag moet je bij veel clubs geld meenemen.
Wat bedoel je precies, Bonehead?
Er zat ook een soort unregistere in de studio, die het maar niks vond wat ONS deed, maar die had verder ook geen argumenten.
Er zat ook een soort unregistere in de studio, die het maar niks vond wat ONS deed, maar die had verder ook geen argumenten.
Verder blijft die podcast toch een feestje van een aantal zelfgenoegzame mannen , waarbij de ene ( is dat die van "kijk" en " weet je " ? ) elk gesprek wil leiden naar het onderwerp Katwijk en waarbij de ander constant verkeerde informatie heeft ( zoals dat ONS niet mee zou doen met de O23 )
En allemaal vonden Karsten de trainer van het jaar. Omdat hij eens in de studio was ?
Dat. Plus de schrijfwijze van UDI en OJC verraden dat het niet meer is dan huisvlijt.Ik vind het in dit concept wel wat onlogisch dat TOGB dan in A zou zitten en TAC '90 in B. Lijkt mij logischer als die tegen SJC en RKAVV zouden spelen en TOGB dan gewoon tegen Leonidas en VOC. Die clubs liggen op een paar minuten rijden van TOGB...
Dat. Plus de schrijfwijze van UDI en OJC verraden dat het niet meer is dan huisvlijt.
Waarbij ik niet gelijk zeggen dat er niets van klopt. In de zondaghoofdklasse zijn er maar twee opties en dit is, met TAC en TOGB opgedraaid, een van de twee.
Ik betwijfel of er voor die klassen uberhaupt iets bestaat als een conceptindeling. Volgens mij drukt de KNVB op een knop en komt er een indeling uit en dat is het dan.Het tikwerk van Ron lijkt idd huisvlijt, maar dezelfde indeling kwam toch ook langs in diverse kranten en op websites. Dus het lijkt wel een soort uitgelekte concept-indeling.
Overigens @De Groene Scout, afgelopen seizen reisden VOC en Leonidas ook naar Groningen, zaten toen in A. Dus op zich weten ze dat denk ik al.