Amateurvoetbal algemeen

noordooster

Well-known member
Zoals tot in den treure blijven gillen dat je posts verwijderd worden terwijl ze gewoon verplaatst worden naar het juiste topic.
En dat is een feit, geen speculatie.

Een deel werd verplaatst . Een deel eerst niet. Daarvan werden later ( op aandringen van...? ) nog enkele alsnog verplaatst .
Een aantal posts bleef verwijderd. Feit.
En nu echt op stok !
 

noordooster

Well-known member
Heb overigens nog even weer opgezocht wat ik erover zei :
Ik heb al vaker geconstateerd, dat op deze site veel hetzelfde wordt gedacht, anders dan in de normale voetbalwereld.
Maar ik weet zeker, dat er genoeg zijn, dat er niet op zit te azen om me bij het minste of geringste te schorsen , van deze site te gooien, die onschuldige teksten van mij zitten te verwijderen en dat vervolgens ontkennen of die idiote stigmatiserende polls publiceren
 

SanMark.

Well-known member
Heb overigens nog even weer opgezocht wat ik erover zei :
Ik heb al vaker geconstateerd, dat op deze site veel hetzelfde wordt gedacht, anders dan in de normale voetbalwereld.
Maar ik weet zeker, dat er genoeg zijn, dat er niet op zit te azen om me bij het minste of geringste te schorsen , van deze site te gooien, die onschuldige teksten van mij zitten te verwijderen en dat vervolgens ontkennen of die idiote stigmatiserende polls publiceren

Wat lopen jullie nu weer te janken.

Hier word wat nagedacht en wij blijven niet in de jaren 60 hangen.
 

Unregistere

Well-known member
ONS ging uit van degradatie aan het eind van het seizoen en hield daarmee rekening bij de planning voor 2020-2021

En nu hebben ze een voordeeltje dat ze niet hoeven te degraderen en het nogmaals in de derde divisie mogen proberen. Zo hoog mogelijk, zoals het sportief gezien ook hoort.

Maar omdat ze uit Friesland komen, willen jullie ze verdedigen en goedpraten dat ze vrijwillig willen degraderen.

Als het om clubs uit andere regio's gaat, zijn jullie minder coulant. Dan moet GOES maar meer betalen voor een trainer die niet uit Zeeland kwam, las ik ooit. Beetje selectief van jullie, nietwaar?
 

noordooster

Well-known member
En nu hebben ze een voordeeltje dat ze niet hoeven te degraderen en het nogmaals in de derde divisie mogen proberen. Zo hoog mogelijk, zoals het sportief gezien ook hoort.

Maar omdat ze uit Friesland komen, willen jullie ze verdedigen en goedpraten dat ze vrijwillig willen degraderen.

Als het om clubs uit andere regio's gaat, zijn jullie minder coulant. Dan moet GOES maar meer betalen voor een trainer die niet uit Zeeland kwam, las ik ooit. Beetje selectief van jullie, nietwaar?

ONS was niet te beroerd om jarenlang te werken met Karrenbelt en die kwam niet uit Friesland.
Er zijn meer clubs op dat niveau die trainers aanstellen van buiten hun provincie en die niet de regels negeren door willens en wetens te lang willen werken met onbevoegde trainers.

ONS en trainer Vlap geven aan dat men uitging van degradatie en dat men zich daarop instelde.
Nog een jaar DD beschouwen zij niet als een voordeeltje. En ik begrijp dat. Wij vinden dat niet laf of slappe hap.

Dat ASWH vorig jaar als nr 7 van de DD promoveerde en nu als nr laatst van de TD niet degradeert is puur geluk.
De club heeft in feite aangetoond een niveau lager thuis te horen.

Wij merken wel, dat unregistere regelmatig met enig dedain spreekt over clubs uit district Noord.

Overigens las ik dat zondag 1e klasser GAVC uit Grouw ook een verzoek heeft ingediend tot vrijwillige degradatie.
Zal ook wel laf en slappe hap gevonden worden.
Of in dat geval juist niet ?? :oops:
 

JMD

Well-known member
Ik heb al vaker geconstateerd, dat op deze site veel hetzelfde wordt gedacht, anders dan in de normale voetbalwereld.[/quote[
Dat zou kunnen ja, maar is toch niet zo. Er lopen hier Feyenoorders, Ajacieden, Heerenveners, PSVers, Heraclieden, Tukkers, AZ-ers, en weet ik allemaal rond. Er zijn hier mensen pro-EU, tegen de EU en elke andere tussenvorm. Er zijn mensen hier die links stemmen en er zijn er die rechts stemmen en alles er tussenin. We hebben stedelingen, Amsterdammers, Rotterdammers en 'boeren van buutn'. We hebben Rotterdamse Ajacieden, Amsterdamse Feyenoorders, Bollenstrekers die voor PSV zijn en ook gewoon Rotterdamse Feyenoorders en Amsterdamse Ajacieden en weet ik wat nog meer. We hebben mensen die zowel op zaterdag als zondag gevoetbald hebben, mensen die nooit verder gekomen zijn dan een beetje ballen in de jeugd tot mensen die vrij behoorlijk tegen een bal konden trappen.

Dus scheer ons svp niet allemaal over 1 kam omdat er nou net 1 onderwerp is waarin het merendeel zich hier allemaal kan vinden. Namelijk dat het feit dat het amateurvoetbal (als enige sport in Nederland en als enige voetbalcompetitie in de wereld) nog een scheiding van speeldag heeft, en we anno 2020 nog steeds spreken over zaterdag- en zondagvoetbal, idioot is. Denk dat het hier juist veel breder is dan in het bekrompen voetbaltunneltje waar jij in zit, waar je alleen maar zaterdagmensen toe laat. (je spreekt immers niet voor niks in de 'wij' vorm)

Maar ik weet zeker, dat er genoeg zijn, dat er niet op zit te azen om me bij het minste of geringste te schorsen , van deze site te gooien, die onschuldige teksten van mij zitten te verwijderen en dat vervolgens ontkennen of die idiote stigmatiserende polls publiceren
Zucht.... Van elke keer dezelfde onzin schreeuwen wordt het niet waar... Niemand wil je hier van af hebben, echt niet. Maar dat kan dus blijkbaar niet in je hoofd doordringen, of je vindt de slachtofferrol wel prettig. Ik denk dat het het laatste is, want dat is dan ook de reden dat je als een topic even rustig is weer dezelfde onzin post, met allerlei suggestieve opmerkingen, waarvan je weet dat mensen erop reageren, en dan kan je weer in de slachtofferrol.
 

noordooster

Well-known member
Opnieuw een heel verhaal van " ik en velen met mij " JMD.
Ik ga niet weer in op deze voor de zoveelste keer herhaalde onzin
Het bevestigt opnieuw wat ik van je vind.Zie eerder, eerder en eerder.
 

Unregistere

Well-known member
ONS en trainer Vlap geven aan dat men uitging van degradatie en dat men zich daarop instelde.
Nog een jaar DD beschouwen zij niet als een voordeeltje. En ik begrijp dat. Wij vinden dat niet laf of slappe hap.

Dat ASWH vorig jaar als nr 7 van de DD promoveerde en nu als nr laatst van de TD niet degradeert is puur geluk.
De club heeft in feite aangetoond een niveau lager thuis te horen.

Die conclusie mogen jullie op basis van de ranglijst zeker trekken. En het is ook maar de vraag of het volgend seizoen beter zal gaan. Toch is er niemand bij de club die liever zou degraderen, terwijl er dan waarschijnlijk meer gewonnen zal worden. De essentie van sport is namelijk zo hoog mogelijk willen spelen.


Wij merken wel, dat unregistere regelmatig met enig dedain spreekt over clubs uit district Noord.

Dit is heerlijke onzin. Ik heb nota bene nog benadrukt dat het altijd leuk was om bij en tegen ONS Sneek te spelen. Ik heb alleen mijn bedenkingen bij een keuze die ze maken.

Maar omdat jullie deze discussie lastig vinden, maken jullie er maar zo'n verhaaltje van.
 
Bovenaan