Amateurvoetbal algemeen

JMD

Well-known member
Opnieuw een heel verhaal van " ik en velen met mij " JMD.
Ik ga niet weer in op deze voor de zoveelste keer herhaalde onzin
Het bevestigt opnieuw wat ik van je vind.Zie eerder, eerder en eerder.
Je gaat nooit in op wat ik van je vraag, namelijk om eens aan te geven waar ik quotes verdraaid heb, je woorden in de mond gelegd heb enz...

Tsja, en vwb dat eerste: blijkbaar kan jij het dus niet hebben dat je mening niet door anderen gedeeld wordt, dus ga je in de 1e persoon meervoud spreken. En wil je dus ook niet lezen dat we het hier echt lang niet altijd (lees: zelden) met elkaar eens zijn. Want ja, dan wordt het duidelijk dat jij onwaarheden verkondigt dat iedereen het altijd met elkaar eens is hier, en dat strookt niet met jouw beeld van dit forum. maar ja, de waarheid is soms pijnlijk. Dan kan je 2 dingen doen: toegeven dat je ongelijk hebt of onzindingen posten, hard schreeuwen en vaak hetzelfde herhalen om maar niet te hoeven erkennen dat je er naast zat.
 
Laatst bewerkt:

Fregge

Well-known member
Goes is zondag en daarom mogen ze van Fregge de KNVB regels mbt bevoegde trainers aan hun laars lappen.

Dat heb ik nooit gezegd, geloof ik. In die discussie ben ik zelfs overtuigd geraakt van een argument aangedragen door iemand anders dat ze misschien wel constant gesprekken hadden maar de trainers zelf afzeggen.
 

noordooster

Well-known member
Dat heb ik nooit gezegd, geloof ik. In die discussie ben ik zelfs overtuigd geraakt van een argument aangedragen door iemand anders dat ze misschien wel constant gesprekken hadden maar de trainers zelf afzeggen.

Zomin als ik zei het beleid van Goes af te keuren omdat het een zondagclub is. ( hetgeen jij beweerde )
 

Bonehead

Well-known member
Daar denk ik iets genuanceerder over.
Eerste klasser GAVC heeft dat ook aangevraagd
Zullen vast nog wel meer volgen.

Daar geldt uiteraard hetzelfde voor.

Die opening die de KNVB schijnt doe ze uiteraard voor hunzelf als sommige competitie door overstappers te klein worden. Anders kun je er donder opzeggen dat er meer clubs willen promoveren dan degraderen en dan kan het hele feest uiteraard niet doorgaan. Dat geldt ook andersom maar dat lijkt mij niet relevant.
 

SanMark.

Well-known member
Zeker in het semiprofvoetbal is de simpelste stap gewoon weekend voetbal, dan zitten alle clubs binnen 2 jaar op het niveau waarop ze horen en kun je vanaf de eerste klasse kijken elk jaar hoeveel eerste klassen je nodig hebt in het zaterdag en zondag voetbal. Dan blijf je veel dynamischer en flexibeler.
 

noordooster

Well-known member
Zeker in het semiprofvoetbal is de simpelste stap gewoon weekend voetbal, dan zitten alle clubs binnen 2 jaar op het niveau waarop ze horen en kun je vanaf de eerste klasse kijken elk jaar hoeveel eerste klassen je nodig hebt in het zaterdag en zondag voetbal. Dan blijf je veel dynamischer en flexibeler.

Voorlopig en gelukkig zien de clubs in de hogere amateurcompetities dat zogenaamde weekendvoetbal niet zitten en zijn ze het er in ieder geval lang niet over eens. Teveel nadelen.
Om te kijken hoeveel klassen je nodig hebt per speeldag is dat ook helemaal niet nodig.
 

Unregistere

Well-known member
Dat kan ik me goed voorstellen. Best kans dat er meer afzeggers of onverwachte vertrekkers volgen door deze stap van ONS Sneek.
 

noordooster

Well-known member
Logisch. Als je beetje ambitie hebt moet je niet bij ONS Sneek wezen.

Wanneer ten Arkel zich goed zou hebben georiënteerd en/of wanneer hij van ONS het eerlijke verhaal had gehoord, dan wist hij dat ONS zich in alles reeds aan het voorbereiden was op de hoofdklasse. Ook qua vertrekkers en nieuwelingen.
Maar ten Arkel zal wel getekend hebben nadat het besluit kwam van de KNVB nadat het eerst leek dat er geen degradanten zouden zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Nee hoor. Op 6 februari al aangekondigd door ONS Sneek op de clubsite. Toen was er nog niet eens sprake van corona in Nederland.
 

Bonehead

Well-known member
En hadden ze alle kans op handhaving. Dat hadden ze ook als de competitie was uitgespeeld. Waarschijnlijk hebben ze Van Arkel bij contractbesprekingen er niet bijgezegd dat ze er alles aan doen om te degraderen.
 

SanMark.

Well-known member
Wanneer ten Arkel zich goed zou hebben georiënteerd en/of wanneer hij van ONS het eerlijke verhaal had gehoord, dan wist hij dat ONS zich in alles reeds aan het voorbereiden was op de hoofdklasse. Ook qua vertrekkers en nieuwelingen.
Maar ten Arkel zal wel getekend hebben nadat het besluit kwam van de KNVB nadat het eerst leek dat er geen degradanten zouden zijn.

ONS kan zich beter in het verhaal vinden dan de Groep Noord-Oosters .
 

noordooster

Well-known member
En hadden ze alle kans op handhaving. Dat hadden ze ook als de competitie was uitgespeeld. Waarschijnlijk hebben ze Van Arkel bij contractbesprekingen er niet bijgezegd dat ze er alles aan doen om te degraderen.

Zoiets zei ik ook.
Hoewel ik dat wel wat vreemd vind, want de nieuwe trainer Jan Vlap was toen al bekend.
En hoe hij denkt over wel of niet mogen degraderen is bekend
Zou ten Arkel niet met hem hebben gesproken ?
https://frieschdagblad.nl/2020/4/4/vlap-start-mogelijk-in-hoofdklasse-met-ons

Overigens heeft ONS nog niet officieel het verzoek bij de KNVB ingediend.
 

Unregistere

Well-known member
Door al die overbodige ballast ben ik even kwijt of de fusie RBC - Halsteren nu in dit topic is besproken of in de piramide. Hoe dan ook, beide clubs hebben zojuist aan BN / De Stem laten weten dat de fusie van de baan is. Echt vers van de pers, want meer info staat er nog niet.

Hoewel nu wel op de site van Halsteren staat dat mede door alle beperkende maatregelen rond het coronavirus de tijd ontbrak om de leden mee te nemen in het proces. Voor 1 juni moesten zij de KNVB laten weten of de fusie zou doorgaan. Dat werd te kort dag.
 
Laatst bewerkt:

Sensini

Well-known member
Door al die overbodige ballast ben ik even kwijt of de fusie RBC - Halsteren nu in dit topic is besproken of in de piramide. Hoe dan ook, beide clubs hebben zojuist aan BN / De Stem laten weten dat de fusie van de baan is. Echt vers van de pers, want meer info staat er nog niet.

Hoewel nu wel op de site van Halsteren staat dat mede door alle beperkende maatregelen rond het coronavirus de tijd ontbrak om de leden mee te nemen in het proces. Voor 1 juni moesten zij de KNVB laten weten of de fusie zou doorgaan. Dat werd te kort dag.

Volgens mij in topic Zuid I
(iets) meer info op https://www.bndestem.nl/amateurvoetbal/fusie-tussen-rbc-en-halsteren-van-de-baan~ae83e135/.
 
Bovenaan