Amateurvoetbal algemeen

Joost

Well-known member
Dat laatste lijkt mij wel een leuk idee, @Joost !

Toch stuurt de bond doorgaans voor de hoofdklasse een mail rond met de indeling, dan nog concept genaamd. Deden ze ook voor de derde divisie en zelfs de tweede divisie, terwijl die indelingen vaak al vrijwel zeker waren. Dus ik sluit niet uit dat zoiets nu ook is gebeurd. Neem toch aan dat kranten eerst een check hebben gedaan b ijj hun bronnen, anders is het best slordig. Maar er zijn absoluut vraagtekens bij dit lijstje hoor, zie o.a. het verhaal TAC / TOGB.
Ik zag onder andere een stuk van bekende redacteur van De Gelderlander die niet bekend staat om factchecking...

Vanavond eens broeden op een indeling :)

JMD

Well-known member
En dan ook even een KNVB logo maken met een nieuw twitteraccount erbij, en vanaf daar de indeling posten.
En dan als naam twitteraccount iets als amateurvoetbal 2.0 ofzo... Om aan te tonen dat er een cmpleet nieuwe weg wordt ingeslagen.

Unregistere

Well-known member
Ik kwam dit ergens tegen, zag er wel aardig uit:

FhXi4Br.jpg

NovioMagnus

New member
Door de schrijfwijze van ROAC daalt de betrouwbaarheid van dit document ;) En zo zijn er wel meer verenigingsnamen anders geschreven dan in Sportlink vermeld staan.

En als hoogtepunt valt Leones onder district Oost en niet onder district Zuid1.

Laatst bewerkt:

Sensini

Well-known member
Door de schrijfwijze van ROAC daalt de betrouwbaarheid van dit document ;) En zo zijn er wel meer verenigingsnamen anders geschreven dan in Sportlink vermeld staan.

En als hoogtepunt valt Leones onder district Oost en niet onder district Zuid1.
Hoogtepunt vind ik "seizoen 2020/'2020"...

Bovenaan