Feyenoord is al gestart met trainen. Dus de topamateurs (tweede en derde divisie) kunnen in juli ook vast wel weer voorzichtig het veld op joh. Ook starten per 1 september. Dan alle lagere amateurafdelingen na de herfstvakantie.
Goed trouwens dat je internet weer werkt, Fregge !!!
Zo onlogisch is het niet om divisieclubs anders te behandelen dan de overige amateurclubs. Zij dienen immers ook te voldoen aan allerlei licentie-eisen die voor de hoofdklasse en lager niet gelden.
Kan uiteraard ook. Maar daar is het minder noodzakelijk om vroeger te kunnen beginnen. Starten altijd al later, spelen minder wedstrijden (op de hoofdklasse na). Daar zou de herfstvakantie best prima zijn. Kunnen ze in de zomer nog op vakantie en dat soort dingen. Daarna rustig opbouwen om in conditie te komen.
Verplaatsingen gaan denk ik echt niet plaatsvinden dit jaar.
Tja, ik denk dat niemand er echt iets heel zinnigs over kan melden. Ook JD van der Zee niet. Maar ik houd toch ergens wel hoop dat we straks toch weer gewoon kunnen trainen en dat de competitie ook wel weer start. In elk geval in de divisies en wellicht de hoofdklasse. Al is dat dus ook niet veel meer dan een gevoel hoor.
Ik denk wel dat spelers bij divisieclubs meer bezig zijn om voor zichzelf te trainen dan in de lagere afdelingen, Voetbaloostkenner. Vandaar dat ik hier persoonlijk wel een duidelijk verschil in zie.
Zou prima kunnen, al vinden de hoofdklassers het vast niet leuk als ze ook met licentie-eisen te maken krijgen.
Maar ik verwacht dit jaar geen amateurvoetbal meer.
Er zijn continu nieuwe ontwikkelingen, dus hoe kun je nu iets zinnigs zeggen over hoe het er over 4 maanden uit ziet? Laat staan over hoe het er daarna uit ziet?
Dus waarom bij voorbaat zo negatief?
Licentie eisen moeten ook worden aangepast.
Maar wil je ze dan strenger of juist soepeler?
Soepeler.
Vooral de eis van zoveel spelers onder contract moet eruit.