Ik vind dit maar raar. En dan heb ik het niet over vrouwen die voetballen bij mannen.
Foarút, oars seist fwaroeoet. En it is fansels fwaruut.Foarût dan maar.
Zoals ik het begreep speelt ze al jaren mee bij de mannen.Tja, zo is het nu eenmaal geregeld in de senioren. Op zich vind ik dat niet heel vreemd, vrouwenvoetbal en mannenvoetbal is toch nog wel heel verschillend. En voetbal is geen gemengde sport, zoals korfbal. Dus in mijn ogen is het logisch dat er dispensatie nodig is.
Wel een leuk experiment natuurlijk, dat Ellen het nu bij de mannen mag proberen.
Nee, gût is dan wol wer mei in kapke.Ook gút.
Zoals ik het begreep speelt ze al jaren mee bij de mannen.
Zou Miedema ze niet gewoon binnen schieten als ze bij HSC in de spits staat?
Bij zaterdag 5 misschien wel, niet bij zondag 1. Echt onmogelijk.Zou Miedema ze niet gewoon binnen schieten als ze bij HSC in de spits staat?
Nee, en daarvan is ook vorige week een mooi voorbeeld geweest.Zou Miedema ze niet gewoon binnen schieten als ze bij HSC in de spits staat?
Ik verbaas me dan meer over hoe je met 2-9 kan winnen en het jaar ervoor 1-0 verliezen.... Totale onderschatting ofzo?Nee, en daarvan is ook vorige week een mooi voorbeeld geweest.
Turbine Potsdam, vorig jaar 4e in de Duitse Bundesliga voor vrouwen oefende tegen een mannenploeg uit de Kreisoberliga Haverland; SG Saarmund. Dat is het 11e niveau in Duitsland. Turbine verloor met 2-9. De mannen wilde duidelijk wraak nemen voor de 1-0 nederlaag tegen de vrouwen van vorig jaar.