De Groene Scout
Well-known member
Ja, tot en met onder 12 mag onderling partijtjes spelen.
Vorige week al gedaan. Morgen draaien we een 4 tegen 4 toernooi met individuele winnaar.
Lekker spelen met 100 kids verdeeld over 3 groepen.
Ja, tot en met onder 12 mag onderling partijtjes spelen.
Niet eens, Fregge .
Steeds minder vrijwilligers, dus steeds minder volledig qua statistieken. De concurrentie van andere sites is groot, zeker voor de info over de tweede en derde divisie.
Dan dalen de inkomsten uit advertenties ook nog eens en dan is het verhaal afgelopen. Ergens wel heel erg jammer natuurlijk, in de hoogtijdagen was VoZ vrij toonaangevend. De laatste jaren werd dat wel al duidelijk minder.
Social media neemt ook steeds meer over natuurlijk. Tien jaar terug was de transfercarrousel op VoZ voor veel volgers dé bron om transfers te zien. Nu lopen ze soms dagen achter en heeft iedereen de grootste transfers al op Twitter gezien, om maar wat te noemen.
Wel erg zonde als het uitgebreide archief ook verloren gaat. Maar dat kan vermoedelijk niet anders.
Die statistieken en de overzichtelijkheid waren juist dé kracht van VoZ vond ik. En als je dan je belangrijkste punten met de laatste update van de hand doet dan ben je niet slim bezig.
Misschien ligt het aan mij maar ik bezocht de site voor nieuws; als je dan als eerste een enorme foto met slechts een kop voor je neus krijgt en haast moet zoeken naar de sterke punten van de site dan gaat er iets goed mis. Groot beeldmateriaal was een aantal jaar geleden heel hip maar steeds meer sites zie je richting inhoud bewegen en beeldmateriaal slechts als ondersteuning gebruiken zoals VI weer doet.
En juist op het moment dat andere sites weer richting inhoud gaan kwam VoZ met een site die vast heel gelikt was maar de kracht van de informatie verstopt zit.
Ik heb wel ervaring met een (lokale) voetbalsite en mijn ervaring is dat er bij iedere club wel iemand rondloopt die contactpersoon wil zijn. Zeker in het mobiele tijdperk zou het toch niet zo lastig moeten zijn om bijvoorbeeld bij iedere club een wedstrijdformulier en de statistieken te krijgen. VoZ zal zeker door de enorme historie echt wel een streepje voor hebben gehad.
Als je zelfs bij een club als Harkema niemand meer kan vinden die de gegevens wil doorgeven dan heb je het qua PR ook gewoon laten liggen.
Die statistieken (die Unregistere mij stuurde iig) kun je toch ook via clubaccounts die live verslag doen oppikken?
Misschien onderschat ik het he, maar dat kan toch een uurtje / anderhalf uur werk zijn in je eentje?
Misschien onderschat ik het he, maar dat kan toch een uurtje / anderhalf uur werk zijn in je eentje?