Amateurvoetbal algemeen

JMD

Well-known member
De Bollenstreekclubs zouden als het komend seizoen zonder publiek begint aan het nadenken zijn over 'pay-per-view'...
 

bqandy

Well-known member
Duijst is vooral teleurgesteld omdat hij afgedankt werd.
Onduidelijk is waarom men hem niet meer nodig had.

Waarschijnlijk omdat er niet met hem samen te werken was.

Maar jammer van VOZ. Ik vond het een goede site. En nog even een bekentenis aan De Waan: Ik stuurde indertijd de bekeruitslagen van de zondagclubs naar ze door als ze die niet hadden. :D
 

de Kok

Member
Je moet trouwens wel helemaal van het pad zijn als je daarvoor gaat betalen.
Ik wist allang dat het keiharde profclubs zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Maar jammer van VOZ. Ik vond het een goede site. En nog even een bekentenis aan De Waan: Ik stuurde indertijd de bekeruitslagen van de zondagclubs naar ze door als ze die niet hadden. :D

Heel goed. Zo heb je mooi bijgedragen aan de volledigheid!

De mannen achter de site hebben deze week alle mensen die ooit hebben geholpen nog een uitgebreide bedankmail gestuurd. Neem aan dat ze jou dan niet vergeten zijn!!
 

de waan

Well-known member
Heel goed. Zo heb je mooi bijgedragen aan de volledigheid!

De mannen achter de site hebben deze week alle mensen die ooit hebben geholpen nog een uitgebreide bedankmail gestuurd. Neem aan dat ze jou dan niet vergeten zijn!!

Ik heb ook wel een wat doorgestuurd aan Lianne Bol, maar geen mail gekregen. :hsv:
 

bqandy

Well-known member
Eerste rekensommetjes:
- Sportlust'46, Staphorst en ACV promoveren naar DD A
- Hollandia, JOS Wgm en Unitas promoveren Naar DD B

- WVV, Orion, De Zouaven en Chvremont promoveren naar Hoofdklasse zondag
- Noordscheschut, SVZW en Poortugaal promoveren naar Hoofdklasse zaterdag

Uitgangspunten:
- DD's gaan naar 18 clubs
- GOES en VVSB blijven op zaterdag
- Purmersteijn keert terug naar zondag en wordt niet vervangen door andere leenclub
p
Nog even een vraag hierover. SVZW eindigde als tweede in de competitie. Nummer 1 DFS Opheusden zou zich gaan terugtrekken. Maar dat betekent toch niet dat de Zwaluwen uit Wierden eerste zijn geworden in 1D? Anders is een andere club eerder aan de beurt om te promoveren.
 

Joost

Well-known member
p
Nog even een vraag hierover. SVZW eindigde als tweede in de competitie. Nummer 1 DFS Opheusden zou zich gaan terugtrekken. Maar dat betekent toch niet dat de Zwaluwen uit Wierden eerste zijn geworden in 1D? Anders is een andere club eerder aan de beurt om te promoveren.

Dat klopt.

Scherpenzeel zou de derde zijn. Net zoveel punten en hetzelfde doelsaldo als Kloetinge maar meer gescoorde doelpunten voor.
 

de waan

Well-known member
p
Nog even een vraag hierover. SVZW eindigde als tweede in de competitie. Nummer 1 DFS Opheusden zou zich gaan terugtrekken. Maar dat betekent toch niet dat de Zwaluwen uit Wierden eerste zijn geworden in 1D? Anders is een andere club eerder aan de beurt om te promoveren.

Inderdaad. Dat was een slippertje in mijn eerste berekening. Waarschijnlijk speelde mijn SVZW-gunfactor even op. ;)
 

de waan

Well-known member
Die hebben ook weinig te zoeken in de hoofdklasse verwacht ik. Ik denk maar zo dat SWZ wel best graag het stapje naar de hoofdklasse had gezet.

Maar nu komt dus eerst TOGB (1B) aan de beurt
 

Joost

Well-known member
Het is echt weer een staaltje KNVB'esque communicatie dit.

Het is vooral de vraag waarom ze zo ongelofelijk langzaam zijn in communiceren.
Als ik in 10 minuten al die ranglijsten kan samenstellen dan zouden zij het ook gelijk duidelijk moeten kunnen hebben.
 

Unregistere

Well-known member
Mazzeltje voor Jan Vlap en zijn maat.

Zou een prima romantitel kunnen zijn.

Zijn er in ons land nog meer clubs die dit hebben aangevraagd??
 
Bovenaan