Duijst is vooral teleurgesteld omdat hij afgedankt werd.
Onduidelijk is waarom men hem niet meer nodig had.
De Bollenstreekclubs zouden als het komend seizoen zonder publiek begint aan het nadenken zijn over 'pay-per-view'...
Maar jammer van VOZ. Ik vond het een goede site. En nog even een bekentenis aan De Waan: Ik stuurde indertijd de bekeruitslagen van de zondagclubs naar ze door als ze die niet hadden.
Heel goed. Zo heb je mooi bijgedragen aan de volledigheid!
De mannen achter de site hebben deze week alle mensen die ooit hebben geholpen nog een uitgebreide bedankmail gestuurd. Neem aan dat ze jou dan niet vergeten zijn!!
Ik heb ook wel een wat doorgestuurd aan Lianne Bol, maar geen mail gekregen. :hsv:
Heel goed. Zo heb je mooi bijgedragen aan de volledigheid!
De mannen achter de site hebben deze week alle mensen die ooit hebben geholpen nog een uitgebreide bedankmail gestuurd. Neem aan dat ze jou dan niet vergeten zijn!!
pEerste rekensommetjes:
- Sportlust'46, Staphorst en ACV promoveren naar DD A
- Hollandia, JOS Wgm en Unitas promoveren Naar DD B
- WVV, Orion, De Zouaven en Chvremont promoveren naar Hoofdklasse zondag
- Noordscheschut, SVZW en Poortugaal promoveren naar Hoofdklasse zaterdag
Uitgangspunten:
- DD's gaan naar 18 clubs
- GOES en VVSB blijven op zaterdag
- Purmersteijn keert terug naar zondag en wordt niet vervangen door andere leenclub
p
Nog even een vraag hierover. SVZW eindigde als tweede in de competitie. Nummer 1 DFS Opheusden zou zich gaan terugtrekken. Maar dat betekent toch niet dat de Zwaluwen uit Wierden eerste zijn geworden in 1D? Anders is een andere club eerder aan de beurt om te promoveren.
p
Nog even een vraag hierover. SVZW eindigde als tweede in de competitie. Nummer 1 DFS Opheusden zou zich gaan terugtrekken. Maar dat betekent toch niet dat de Zwaluwen uit Wierden eerste zijn geworden in 1D? Anders is een andere club eerder aan de beurt om te promoveren.
Inderdaad. Dat was een slippertje in mijn eerste berekening. Waarschijnlijk speelde mijn SVZW-gunfactor even op.
Het is echt weer een staaltje KNVB'esque communicatie dit.