Amateurvoetbal algemeen

JMD

Well-known member
Ik kom zeker op dit moment in elk topic. Dus je woorden slaan als zo vaak nergens op.
Maar SM, weet je dan nog niet dat het opvalt dat zodra NO uitgepraat en vastgeluld is hij niet meer antwoordt op je vraag maar je gaat te beschuldigen van beledigen en schelden...
 

noordooster

Well-known member
Maar SM, weet je dan nog niet dat het opvalt dat zodra NO uitgepraat en vastgeluld is hij niet meer antwoordt op je vraag maar je gaat te beschuldigen van beledigen en schelden...

Een typisch geval van JMD. Verdraaien van feiten , verkeerd citeren, weinig respect enz.
Verder geilt JMD op het vinden van medestanders "zie je wel SanM" "iedereen hier vindt net als ik "

In werkelijkheid, wanneer een type als SM me uitmaakt voor schizo, zeg ik wat terug
 

noordooster

Well-known member
Verder blijkt een mooi kind vele namen te hebben. De mij hier toegedichte rij is nog wel veel langer geweest.
Ik zou zeggen speculeer maar raak.
 

JMD

Well-known member
Een typisch geval van JMD. Verdraaien van feiten , verkeerd citeren, weinig respect enz.
Verder geilt JMD op het vinden van medestanders "zie je wel SanM" "iedereen hier vindt net als ik "

In werkelijkheid, wanneer een type als SM me uitmaakt voor schizo, zeg ik wat terug
Heb je nou echt niet door dat je hiermee precies mijn punt bevestigt?

Kom overigens eens met voorbeelden van het verdraaien van feiten, verkeerd citeren enz... Want daar beschuldig je me elke keer van, maar bewijs ho maar. En dat doe je steeds als je vastgeluld bent.

Ik heb geen medestanders nodig hoor, ik kan het zelf ook wel aan. En SM is echt geen medestander van me, heb vaak zat knallende ruzie met hem.


En als je in 1e persoon meervoud gaat posten kan je er natuurlijk donder op zeggen dat daar grappen over gemaakt gaan worden. Dan moet je niet gaan zitten janken, maar je volwassen gedragen. (en ook niet in een ander topic weer een post plaatsen waarvan je weet dat er op gereageerd wordt, zodat je hoopt dat het uit de hand loopt en je weer in de slachtofferrol kan duiken.
 

JMD

Well-known member
Alles wat ik over je vertel bewijs je keer op keer. Ook ditmaal.
Aha, je bent weer vastgeluld. Duidelijk.
Misschien moet je nog een keer je post maken dat zondag alleen maar zaterdag kapot wil maken (en dat zij vroeger (een eeuw geleden ofzo) zaterdag met de nek aankeken) en dat Vd Zee een zondagmannetje is, en er dan geheel aan voorbij gaand dat de beste man nooit in zijn eentje beslissingen neemt.
 
Bovenaan