Amateurvoetbal algemeen

noordooster

Well-known member
Nee, De Groene Scout is duidelijk één persoon. Want hij zegt dat velen dat vinden, waarmee hij dus anderen bedoelt. Jij stelt ''Beste kerel, dat mag jij vinden. Wij denken daar wat genuanceerder over." Dat is verwarrend, want 'wij' doet vermoeden dat jij namens meerdere personen spreekt.
Dus dan is de logische conclusie

Het is wel een conclusie, maar niet een logische.
Je hoeft geen meerdere personen te spreken over dat onderwerp om te weten dat meerdere personen er zo over denken.
Ik las dat het bestuur van ONS een verzoek indient te mogen degraderen.
En dat ook Vlap erachter staat.
Die vinden het verzoek ook niet laf .
Dus wij vinden het verzoek niet laf.
En dat is nog afgezien van een kameraad die ik erover sprak.
 

Abubakari

Well-known member
Wij denken dat N-O nu de hele tijd in wij vorm spreekt omdat Bqandy het met hen eens is, maar zeker weten doen wij dat niet. Wij vinden N-O rare kwasten.
 

SanMark.

Well-known member
NO denkt dat het zijn argumenten kracht bij zet als hij het over wij heeft.

Het tekent eigenlijk alleen maar meer zijn zwakte.
 

noordooster

Well-known member
Wij vinden Abu enz. ook maar een rare kwast. Maar we moeten ook wel eens om hem lachen.

Ik kom hier anders vaak tegen dat tegen mij wordt gezegd , dat iedereen er hier anders over denkt of dat ik de enige ben die er zo over denkt of zie je niet dat ook Jantje en Pietje er zo over denken.

Dus als ik zeg, dat wij het weekendvoetbal niet zo zien zitten, heb ik het over mijzelf en over de anderen die daar zo over denken.
Alleen zitten die anderen niet zozeer op dvk.
 

Fregge

Well-known member
Als er inderdaad meerdere personen achter noord-ooster zitten, verklaart het wel waarom zij steeds hetzelfde riedeltje neerzetten.
 

noordooster

Well-known member
Aha, daar is Fregge ook nog.
Maar ook voor degenen die wat moeite hebben met begrijpen :

Dus als ik zeg, dat wij het weekendvoetbal niet zo zien zitten, heb ik het over mijzelf en over de anderen die daar zo over denken.
Alleen zitten die anderen niet zozeer op dvk.
 
De vraag is dan hoe je 'belangen schaden' interpreteert. Ben je beter af als niemand promoveert dan als alleen een collega-club promoveert?

Het meest heldere geval is overigens 1e en 2e klasse Oost. Daar stoppen twee clubs in de eerste klasse en daar kun je dus zonder dat iemand zich tekort gedaan voelt de nummers 1 doorschuiven. Zo'n zelfde situatie is er in West I.

Hoe ga je dit dan oplossen met de meerdere koplopers van de 4e klasse? Terwijl er maar 2 kunnen promoveren.
 

noordooster

Well-known member
En als ik zeg dat wij wel eens doodmoe van je worden heb ik het wel over vrijwel iedereen op DVK.

Mag zo zijn, ik heb al vaker geconstateerd, dat op deze site veel hetzelfde wordt gedacht, anders dan in de normale voetbalwereld.
Maar ik weet zeker, dat er genoeg zijn, dat er niet op zit te azen om me bij het minste of geringste te schorsen , van deze site te gooien, die onschuldige teksten van mij zitten te verwijderen en dat vervolgens ontkennen of die idiote stigmatiserende polls publiceren
 

JMD

Well-known member
Maar ik weet zeker, dat er genoeg zijn, dat er niet op zit te azen om me bij het minste of geringste te schorsen , van deze site te gooien,
Hou nou eens op met die slachtofferrol. Niemand is er op uit om je te laten schorsen of wat dan ook. Dat maak je jezelf wijs.
Loop voor de gein de lijst eens langs van geschorste mensen (of met waarschuwing).
http://www.devoetbalkantine.nl/forum/forumzaken/schorsingen/369-de-tuchtcommissie

Jij staat daar idd 1x in, maar dat was wegens het openbaar maken van een PB. Dat is conform de huisregels niet toegestaan, en zou je bv in een werkomgeving ook problemen opleveren. Verder ben jij nooit geband om posts of meningen.

Sterker nog, sowieso wordt er verdomd weinig geband (en terecht). DVK 2.0 bestaat sinds april 2015 en als de 'chronische regelbrekers' als vakx, eresdege en Niels weglaat blijft eigenlijk alleen SanMark over die nog wel eens geband is, maar zijn laatste keer is ook al weer een hele tijd terug.

Dus waar maak je je zorgen om? Zolang je je aan de regels houdt van hoe we posten dan hoef je je echt geen zorgen te maken. Maar goed, dat kunnen we allemaal hier wel posten, maar past niet in je slachtofferrol. (die je jezelf ook aanmeet in de za/zo-discussie, "iedereen is tegen zaterdag", "Vd Zee wil de zaterdag kapot maken" enz).
 

Abubakari

Well-known member
Maar ik weet zeker, dat er genoeg zijn, dat er niet op zit te azen om me bij het minste of geringste te schorsen , van deze site te gooien, die onschuldige teksten van mij zitten te verwijderen en dat vervolgens ontkennen of die idiote stigmatiserende polls publiceren

Ik heb je nog nooit geschorst, nog nooit van deze site gegooid, nog nooit teksten van je verwijderd (wel verplaatst naar de za-zo'n discussie) en ik heb 1x een poll met een knipoog gemaakt mbt za-zon hetgeen je me nu inmiddels 5 jaar verwijt alsof een grove schending van de mensenrechten betrof.

Maar goed, amateurvoetbal. Ik mis het.
 

SanMark.

Well-known member
Hou nou eens op met die slachtofferrol. Niemand is er op uit om je te laten schorsen of wat dan ook. Dat maak je jezelf wijs.
Loop voor de gein de lijst eens langs van geschorste mensen (of met waarschuwing).
http://www.devoetbalkantine.nl/forum/forumzaken/schorsingen/369-de-tuchtcommissie

Jij staat daar idd 1x in, maar dat was wegens het openbaar maken van een PB. Dat is conform de huisregels niet toegestaan, en zou je bv in een werkomgeving ook problemen opleveren. Verder ben jij nooit geband om posts of meningen.

Sterker nog, sowieso wordt er verdomd weinig geband (en terecht). DVK 2.0 bestaat sinds april 2015 en als de 'chronische regelbrekers' als vakx, eresdege en Niels weglaat blijft eigenlijk alleen SanMark over die nog wel eens geband is, maar zijn laatste keer is ook al weer een hele tijd terug.

Dus waar maak je je zorgen om? Zolang je je aan de regels houdt van hoe we posten dan hoef je je echt geen zorgen te maken. Maar goed, dat kunnen we allemaal hier wel posten, maar past niet in je slachtofferrol. (die je jezelf ook aanmeet in de za/zo-discussie, "iedereen is tegen zaterdag", "Vd Zee wil de zaterdag kapot maken" enz).

En dat was nog onterecht ook.

Ik kan mij er nu nog weer kwaad om maken.
 

Bonehead

Well-known member
Hoe ga je dit dan oplossen met de meerdere koplopers van de 4e klasse? Terwijl er maar 2 kunnen promoveren.

Dan promoveert er dus geen een en stopt daar de ketting. Dan voetballen er 13 ipv 14 in de 3de Klasse.

De KNVB is natuurlijk ook niet gek en zal alleen extreme gaten gaan opvullen en als er meer gegadigden voor promotie zijn dan voor degradatie gaat het niet door. Promotie en degradatie zal dus zeer minimaal zijn.
 

SanMark.

Well-known member
De bond had niks gedaan als ze zich er bij OSS1920 bij hadden neergelegd", denkt trainer Patrick Loenen van Sportlust'46 uit Woerden. OSS1920 is koploper in de derde divisie B met 14 punten voorsprong op de naaste belager. "Omdat dit een groot verhaal is geworden van een semi-profclub, moest de KNVB wel iets doen. Als een 4e klasser op deze manier aan de bel had getrokken, was er niets gebeurd", aldus Loenen, die met Sportlust'46 eerste staat in de zaterdaghoofdklasse A.

:rumcolaa:
 
Bovenaan