Amateurvoetbal algemeen

noordooster

Well-known member
Jammer.
Ik mis die site, ondanks dat de laatste aanpassingen verslechteringen waren.
Nu moeten we het kennelijk doen met 247 en nog wat andere meer regionaal getinte sites.
Ik ken er niet 1 die beter is dan VOZ was.
 

de waan

Well-known member
Ze wilden de naam na al die jaren niet zomaar afstaan, was het verhaal. Maar nu hebben ze dus een lege site. De potentiële koper had wel plannen om de site behoorlijk aan te passen, dus misschien was dat de eigenaren iets te gortig?

Logisch dat ze het niet voor niks over wilden dragen, maar dit lijkt me wel erg overvragen. Met als gevolg: site weg en geen centen.
 

Unregistere

Well-known member
Logisch dat ze het niet voor niks over wilden dragen, maar dit lijkt me wel erg overvragen. Met als gevolg: site weg en geen centen.

Klopt. Maar ik krijg een beetje het idee dat ze dat liever hebben dan dat iemand anders de site voortzet op een compleet andere, meer eigentijdse manier.
 

Unregistere

Well-known member
Wel in de lay-out en de manier waarop nieuws gebracht zou worden. Maar ja, dat gaat allemaal niet door.

Misschien staat er nog een koper op...
 

Unregistere

Well-known member
Oh, daar heb ik geen verhaal van gezien nog. Maar blijft hoe dan ook mooi dat Quick Boys zo'n jongen benaderd heeft.

Overigens is Toeterjan vandaag jarig!!!
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Uniek!

De Friese vierdeklasser Foarút kan komend seizoen beschikken over een vrouw in het eerste elftal. De KNVB heeft Ellen Fokkema toestemming gegeven om bij de mannen te voetballen. Een primeur in ons land.

 

Fregge

Well-known member
Uniek!

De Friese vierdeklasser Foarút kan komend seizoen beschikken over een vrouw in het eerste elftal. De KNVB heeft Ellen Fokkema toestemming gegeven om bij de mannen te voetballen. Een primeur in ons land.

Ik vind dit maar raar. En dan heb ik het niet over vrouwen die voetballen bij mannen.
 

Arjen

Member
Uniek!

De Friese vierdeklasser Foarút kan komend seizoen beschikken over een vrouw in het eerste elftal. De KNVB heeft Ellen Fokkema toestemming gegeven om bij de mannen te voetballen. Een primeur in ons land.

Een nobel streven maar volgens mij gedoemd te mislukken.
 
Bovenaan