Amateurvoetbal algemeen

JMD

Well-known member
En dan ook even een KNVB logo maken met een nieuw twitteraccount erbij, en vanaf daar de indeling posten.
En dan als naam twitteraccount iets als amateurvoetbal 2.0 ofzo... Om aan te tonen dat er een cmpleet nieuwe weg wordt ingeslagen.

Unregistere

Well-known member
Ik kwam dit ergens tegen, zag er wel aardig uit:

FhXi4Br.jpg

NovioMagnus

New member
Door de schrijfwijze van ROAC daalt de betrouwbaarheid van dit document ;) En zo zijn er wel meer verenigingsnamen anders geschreven dan in Sportlink vermeld staan.

En als hoogtepunt valt Leones onder district Oost en niet onder district Zuid1.

Laatst bewerkt:

Sensini

Well-known member
Door de schrijfwijze van ROAC daalt de betrouwbaarheid van dit document ;) En zo zijn er wel meer verenigingsnamen anders geschreven dan in Sportlink vermeld staan.

En als hoogtepunt valt Leones onder district Oost en niet onder district Zuid1.
Hoogtepunt vind ik "seizoen 2020/'2020"...

Sensini

Well-known member
Heeft de KNVB voorkennis wat betreft de 2e Corona-golf? En gaan ze er al vanuit dat er na de winterstop niet meer gevoetbald kan worden.
Dat denk ik niet. De apostrof staat voor een weglating, dus ik denk dat het staat voor seizoen 2020-12020....

Unregistere

Well-known member
Gewoon een klein foutje. Maar in plaats van naar de details te kijken, lijkt het mij verstandiger om de discussie over de indelingen op te starten.

JMD

Well-known member
Ik ben even de draad kwijt, is ergens een overzicht te vinden welke ploegen komend seizoen 2e/3e/HK spelen?

Forza AZ

Well-known member
Ik ben even de draad kwijt, is ergens een overzicht te vinden welke ploegen komend seizoen 2e/3e/HK spelen?
-Tweede Divisie is hetzelfde als vorig seizoen
-Derde Divisie zijn Jong ADO en Jong Almere (terug naar Beloftecompetitie), ONS Sneek (vrijwillige degradatie) en Lienden (gestopt) uit. Sportlust'46, Staphorst, ACV, Hollandia, JOS en Unitas gepromoveerd uit Hoofdklasse.

Unregistere

Well-known member

Om te beginnen zou je eens hier op DVK kunnen kijken bij de nieuwe topics over de derde divisie A en B. De indeling van de nieuwe tweede divisie staat ook in het centrale topic van de tweede divisie. Dan ben je al een heel eind. ;)

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan