SanMark.
Well-known member
We zitten steeds vaker op 1 lijn. Ik weet niet of jij daar zo blij mee bent ?Ik zeg doen.
We zitten steeds vaker op 1 lijn. Ik weet niet of jij daar zo blij mee bent ?Ik zeg doen.
En dan als naam twitteraccount iets als amateurvoetbal 2.0 ofzo... Om aan te tonen dat er een cmpleet nieuwe weg wordt ingeslagen.En dan ook even een KNVB logo maken met een nieuw twitteraccount erbij, en vanaf daar de indeling posten.
Wacht geduldig af is mijn advies.Ik volg dat account toch niet ?
Hoogtepunt vind ik "seizoen 2020/'2020"...Door de schrijfwijze van ROAC daalt de betrouwbaarheid van dit documentEn zo zijn er wel meer verenigingsnamen anders geschreven dan in Sportlink vermeld staan.
En als hoogtepunt valt Leones onder district Oost en niet onder district Zuid1.
Heeft de KNVB voorkennis wat betreft de 2e Corona-golf? En gaan ze er al vanuit dat er na de winterstop niet meer gevoetbald kan worden.Hoogtepunt vind ik "seizoen 2020/'2020"...
Dat denk ik niet. De apostrof staat voor een weglating, dus ik denk dat het staat voor seizoen 2020-12020....Heeft de KNVB voorkennis wat betreft de 2e Corona-golf? En gaan ze er al vanuit dat er na de winterstop niet meer gevoetbald kan worden.
Ik ben even de draad kwijt, is ergens een overzicht te vinden welke ploegen komend seizoen 2e/3e/HK spelen?
-Tweede Divisie is hetzelfde als vorig seizoenIk ben even de draad kwijt, is ergens een overzicht te vinden welke ploegen komend seizoen 2e/3e/HK spelen?
Ik ben even de draad kwijt, is ergens een overzicht te vinden welke ploegen komend seizoen 2e/3e/HK spelen?