Abubakari
Well-known member
En nu kappen hiermee, er is een topic voor dit gezanik.
Inderdaad.
En nu kappen hiermee, er is een topic voor dit gezanik.
Ja, wanneer is die enquette gehouden en bij welke clubs? Als je een enquette in de bollenstreek houdt zullen er veel niet voor zijn nee.
Cijfers interesseerden je niets, tenzij ze je goed uitkwamen toch?
.
Jouw redenatie is een beetje;
Hmm wat een lelijke gele muur. Ik vind blauw veel mooi.
Om 'm uiteindelijke groen te verven.
Dit slaat werkelijk nergens op, Joost
Bij het horen van een mening waarmee jij het niet eens bent en die je niet beargumenteerd kunt weerleggen sla je volledig op hol
Elk nadeel heb z'n voordeel. Komend seizoen toch de derby tussen MSC en Alcides.
Het recreatieve zaterdag team van Alcides gaat ook prestatief . Maar wel op het zaterdag vijfde klasse niveau. Wel slim om de derby te behouden. Gaat toch niet meer om het voetbal, alleen maar om het feestje. Hoe zal het met de samenwerkings onderhandelingen gaan. ? Eind maart zou men rapporteren.
Welke richting Alcides op wil met presentatie voetbal is voor mij ook niet duidelijk. Kwa kosten en beleving had men het niet erg gevonden om volgend seizoen uit te komen in de eerste klasse Noord. Helaas nog een jaar Hoofdklasse A Of er volgend jaar nog een kompetie is voor het tweede vraag ik mij af. Be Quick en MSC haken af. Nog maar 6 clubs . Alcides en FC Meppel hebben een prachtige samenwerking bij onder de 19 , derde divisie. Misschien een idee om onder de 23 ook de samenwerking aan te gaan. En dan het tweede maar opheffen. Misschien MSC hier ook in betrekken. Beleidsbepalers van de clubs spreek ik nooit. Dus ik weet niet wat er bij hun leeft. Wie weet waar de samenwerkingscommissie mee komt.
Ik lees net een verhaal over ONS Sneek, over vrijwillige degradatie........
om
Ik heb het stuk ook gelezen en heb daar toch nog wel wat problemen mee. Je brengt er (uiteraard onbedoeld) andere clubs namelijk ook mee in de problemen.
Wie gaat dat gat weer opvullen etc?. Je speelt in de competitie waar je in terecht gekomen bent en daarmee basta! Wil je lager spelen dan is dat prima maar dan begin je onderin de piramide! Het kan toch niet zo zijn dat er per. jaar bekeken kan worden op welk niveau men wil uitkomen?
Ik heb het stuk ook gelezen en heb daar toch nog wel wat problemen mee. Je brengt er (uiteraard onbedoeld) andere clubs namelijk ook mee in de problemen.
Wie gaat dat gat weer opvullen etc?. Je speelt in de competitie waar je in terecht gekomen bent en daarmee basta! Wil je lager spelen dan is dat prima maar dan begin je onderin de piramide! Het kan toch niet zo zijn dat er per jaar bekeken kan worden op welk niveau men wil uitkomen?