Unregistere
Well-known member
Leek mij ook. Maar goed, waarschijnlijk zien ze de besparing op de verplichte contractspelers dan weer als handig middel om nog een extra spelertje binnen te halen.
Die licentie-eisen stellen voor Halsteren toch helemaal niks voor?
Weet je zeker dat je het stuk niet zelf geschreven hebt? Er staan namelijk allerlei onlogische aannames in.
Ik zie inmiddels op de Facebook-pagina van Halsteren heel veel negatieve reacties en hoorde dat de club zelf er financieel ook niet zo sterk voor zou staan. Dat laatste weet ik niet zeker, maar het zou dingen wel logischer maken. Kan ook wel verklaren waarom diverse spelers vertrekken of zich ook bij andere clubs aanbieden.
Dan lijkt bezuinigen me een stuk logischer optie dan de club twintig kilometer verplaatsen, om samen te gaan met een andere club zonder geld, maar wei ben ik.
En als ze toch moeten bezuinigen hoeven ze zich al helemaal niet druk te maken over licentievoorwaarden.
( overstapper Surhuisterveen uit zo 3A ontbreekt )
Ik zie het gewoon niet gebeuren dat er clubs bij keuze gaan promoveren. Dat gaat zoveel problemen opleveren, daar gaat de KNVB haar handen echt niet aan branden.
bqandy reageert niet heel vaak op dvk. Maar zoals zo vaak wel met verstandige woorden.
Zo ook ditmaal !!
Ik ben maar eens aan het puzzelen gegaan voor wat dat betekent voor het clubs in de regio van onze courant. Met een bijrolletje voor ons.
Opvallend dat de media zich er nu massaal op stort. Dit was toch al ruim een week bekend dat de KNVB gaat puzzelen over "open gevallen plekken".? Het levert natuurlijk wel leuke stukjes op met "als". als hoofdthema. En de KNVB als grootse twijfelkont.