Amateurvoetbal algemeen

Unregistere

Well-known member
In het topic over Zuid I staat nog een link naar een krantenartikel over de fusie. Dat maakt het wel wat duidelijker. Op zich hoeft RBC de financiën niet te hebben om een hoofdklasser te betalen, neem aan dat ze meeliften met de selectie van Halsteren. Die betalen best aardig.

Wel zal Rooie Koos vermoedelijk zijn biezen kunnen pakken, want die gaan ze nooit voor zondag 1 zetten.

Joost

Well-known member
In het topic over Zuid I staat nog een link naar een krantenartikel over de fusie. Dat maakt het wel wat duidelijker. Op zich hoeft RBC de financiën niet te hebben om een hoofdklasser te betalen, neem aan dat ze meeliften met de selectie van Halsteren. Die betalen best aardig.

Wel zal Rooie Koos vermoedelijk zijn biezen kunnen pakken, want die gaan ze nooit voor zondag 1 zetten.

Maar gaat de Halsternse middenstand een club in Roosendaal financieren, ik vermoed eigenlijk van niet.

Unregistere

Well-known member
Maar gaat de Halsternse middenstand een club in Roosendaal financieren, ik vermoed eigenlijk van niet.

Tja, dat is de vraag uiteraard. De naam Halsteren blijft gewoon behouden, dus misschien wel. En ze zoeken volgens mij sowieso ook al naar sponsors in de bredere regio, al is Halsteren voor mij gevoelsmatig meer op Bergen op Zoom gericht dan op Roosendaal.

Unregistere

Well-known member
Ze namen al een beetje een voorschot op promotie en dan zouden ze ineens een gecertificeerde jeugdopleiding bezitten, waardoor ze makkelijker aan de licentie-eisen zouden kunnen voldoen. En dat stadion vinden ze erg leuk, zoals ik het begrijp. Maar ik vind het ook niet erg logisch allemaal hoor.

Unregistere

Well-known member
Leek mij ook. Maar goed, waarschijnlijk zien ze de besparing op de verplichte contractspelers dan weer als handig middel om nog een extra spelertje binnen te halen.

Fregge

Well-known member
Ik ben nog bezig met opsommen, maar dat duurt inmiddels ook al 3 maanden, en de Harry Potter reeks is dunner.

Unregistere

Well-known member
Die licentie-eisen stellen voor Halsteren toch helemaal niks voor?

Ik zie inmiddels op de Facebook-pagina van Halsteren heel veel negatieve reacties en hoorde dat de club zelf er financieel ook niet zo sterk voor zou staan. Dat laatste weet ik niet zeker, maar het zou dingen wel logischer maken. Kan ook wel verklaren waarom diverse spelers vertrekken of zich ook bij andere clubs aanbieden.

Joost

Well-known member
Weet je zeker dat je het stuk niet zelf geschreven hebt? Er staan namelijk allerlei onlogische aannames in.

Unregistere

Well-known member
Weet je zeker dat je het stuk niet zelf geschreven hebt? Er staan namelijk allerlei onlogische aannames in.

Ook die zin over belofteteams die aangegeven zouden hebben uit de divisies te stappen, snap ik niet helemaal. Volgens mij zijn die er namelijk niet.

de waan

Well-known member
Ik zie inmiddels op de Facebook-pagina van Halsteren heel veel negatieve reacties en hoorde dat de club zelf er financieel ook niet zo sterk voor zou staan. Dat laatste weet ik niet zeker, maar het zou dingen wel logischer maken. Kan ook wel verklaren waarom diverse spelers vertrekken of zich ook bij andere clubs aanbieden.

Dan lijkt bezuinigen me een stuk logischer optie dan de club twintig kilometer verplaatsen, om samen te gaan met een andere club zonder geld, maar wei ben ik.

En als ze toch moeten bezuinigen hoeven ze zich al helemaal niet druk te maken over licentievoorwaarden.

Unregistere

Well-known member
Dan lijkt bezuinigen me een stuk logischer optie dan de club twintig kilometer verplaatsen, om samen te gaan met een andere club zonder geld, maar wei ben ik.

En als ze toch moeten bezuinigen hoeven ze zich al helemaal niet druk te maken over licentievoorwaarden.

Die verplaatsing is voor veel van de reagerende leden ook het grootste struikelblok, als ik het zo lees.

En de licentie-eisen spelen toch pas op zijn vroegst medio 2021, want ze promoveren nu natuurlijk niet. Het blijft allemaal wat vaag.

De Groene Scout

Well-known member
Verzoekjes indienen in de A-categorie mag dus tot 1 juni. Dus wil je hoger of lager mag je dat aangeven en zal de KNVB ieder verzoek afzonderlijk bekijken.
Zojuist een verzoek ingediend namens HSC'21 om te promoveren naar de 2e divisie.

Bovenaan