Ik lees net een verhaal over ONS Sneek, over vrijwillige degradatie........
om
Ik heb het stuk ook gelezen en heb daar toch nog wel wat problemen mee. Je brengt er (uiteraard onbedoeld) andere clubs namelijk ook mee in de problemen.
Wie gaat dat gat weer opvullen etc?. Je speelt in de competitie waar je in terecht gekomen bent en daarmee basta! Wil je lager spelen dan is dat prima maar dan begin je onderin de piramide! Het kan toch niet zo zijn dat er per. jaar bekeken kan worden op welk niveau men wil uitkomen?
Ik heb het stuk ook gelezen en heb daar toch nog wel wat problemen mee. Je brengt er (uiteraard onbedoeld) andere clubs namelijk ook mee in de problemen.
Wie gaat dat gat weer opvullen etc?. Je speelt in de competitie waar je in terecht gekomen bent en daarmee basta! Wil je lager spelen dan is dat prima maar dan begin je onderin de piramide! Het kan toch niet zo zijn dat er per jaar bekeken kan worden op welk niveau men wil uitkomen?
Ik maar je krijgt dan al gauw, waarom zij wel en wij niet.
Ik denk niet, dat de KNVB daarin meegaat.v
Hoewel ik jouw idee van vrijwillig kunnen degraderen, zoals ONS kennelijk graag wil, wel sympathiek vind.
Loten is dan wel willekeur en het heeft niks te maken met sportieve gronden.
Misschien kan men voor aanvang van de nieuwe competities nog iets van beslissingswedstrijden organiseren ?
( Wellicht, dat Vitesse '63 zo nog kans maakt uit te komen in 3D )
In het topic over Zuid I staat nog een link naar een krantenartikel over de fusie. Dat maakt het wel wat duidelijker. Op zich hoeft RBC de financiën niet te hebben om een hoofdklasser te betalen, neem aan dat ze meeliften met de selectie van Halsteren. Die betalen best aardig.
Wel zal Rooie Koos vermoedelijk zijn biezen kunnen pakken, want die gaan ze nooit voor zondag 1 zetten.
Maar gaat de Halsternse middenstand een club in Roosendaal financieren, ik vermoed eigenlijk van niet.