Amateurvoetbal algemeen

Unregistere

Well-known member
Die arme keukenprins van onze kantine had voor de clubavond nasi gemaakt. Zit nu thuis met een voorraad voor drie weken...

We kunnen ook gewoon alle competities stilzetten en bepalen dat er geen promotie en degradatie is!
 

JMD

Well-known member
Die arme keukenprins van onze kantine had voor de clubavond nasi gemaakt. Zit nu thuis met een voorraad voor drie weken...

We kunnen ook gewoon alle competities stilzetten en bepalen dat er geen promotie en degradatie is!

En dan volgend seizoen weer op 0 beginnen? Zullen de clubs blij mee zijn die een straatlengte voorstaan...
 

JMD

Well-known member
Je doet weer een JMDtje.

Op welke plek staat de club van Uni ook alweer ?

Onderaan ergens.

Maar ik reageerde dit keer omdat er ik hier en daar wel al verhalen dat het voorgestelde door Unregistere een oplossing gaat zijn, dus jij mag het zien als JMDtje, maar het zou zomaar waarheid kunnen worden... ;)
 

de waan

Well-known member
Dit heeft allemaal niet zo bijster veel zin zolang er nog geen enkel zicht op is wanneer er überhaupt weer gespeeld kan worden.
 

Unregistere

Well-known member
De KNVB hoopt nog altijd het seizoen in de A-categorie af te kunnen maken, aldus de berichtgeving richting clubs. De belangrijkste punten:

* Op dit moment geldt dat alles is uitgesteld t/m 6 april; voor daarna wordt gewerkt aan verschillende scenario’s. Streven hierbij is om de competities in de A-categorie helemaal uit te laten spelen (i.v.m. de bijbehorende promoties en degradaties). Voor de afloop van de competities in de B-categorie worden vooralsnog de verdere ontwikkelingen afgewacht.

* Indien kort na 6 april (een deel van) de competities hervat kunnen worden, zal er in ieder geval in het Paasweekend geen dubbel programma ingepland worden.

* Uitgangspunt is dat uiterlijk 30 juni de competitie eindigt. Dit i.v.m. de zomervakanties en de start en voorbereidingen op het seizoen 2020/’21.

* Er is op dit moment geen datum bepaald waarop uiterlijk wordt besloten of de huidige competitie nog (geheel) kan worden afgerond. De ontwikkelingen volgen elkaar dermate snel op dat hierbij wordt gehandeld naar de informatie die op dat moment voorhanden is.

* Nu al is duidelijk dat – zodra de competities weer worden hervat – er geen ontkomen is aan het plannen van midweekse wedstrijden. Uiteraard wordt geprobeerd dit waar mogelijk tot een minimum te beperken.

* Wanneer de crisis lang aanhoudt bestaat de mogelijkheid dat de uiterste overschrijfdatum van 15 juni wordt verschoven.
 

de waan

Well-known member
Het is natuurlijk ridicuul om te denken dat er met Pasen weer gevoetbald kan worden. Daar hoef je niet eens één van de 17 miljoen virologen voor te zijn.
 

Bonehead

Well-known member
Op 20 juni gaat ons sportpark op slot. Ik ben benieuwd hoe flexibel onze gemeente is;).

Helaas denk ik niet dat we het gaan meemaken. De piek is nog niet geweest en de nasleep gaat weken zo niet maanden duren.
 

SanMark.

Well-known member
Ik denk /vrees dat het maanden gaat duren, dus competitie sport kun je wel uit je hoofd zetten tot aan het nieuwe seizoen.
 

Unregistere

Well-known member
Het is natuurlijk ridicuul om te denken dat er met Pasen weer gevoetbald kan worden. Daar hoef je niet eens één van de 17 miljoen virologen voor te zijn.

Daarom ook geen paasdubbel denk ik, maar alleen op de zaterdag voor Pasen... ;)

De KNVB ziet het glas duidelijk nog als half vol.
 
Bovenaan