Unregistere
Well-known member
Dan zal toch echt die 1,5m regel opgeheven moeten worden, want wordt anders lastig wedstrijden spelen...
Dat komt wel goed. Democratisch besluit, net als die horecamannen die op 1 juni weer de deuren openen.
Dan zal toch echt die 1,5m regel opgeheven moeten worden, want wordt anders lastig wedstrijden spelen...
Nee dus... :hsv::hsv::hsv::hsv::werder::werder::werder::werder:Nieuwenhuis, de favoriet van JMD.
Weet ik niet. Hangt wel van het moment af. Ik verwacht niet dat een derdeklasser iedereen weer laat opdraven als het normaal zomerstop zou zijn. Terwijl ik het wel zie gebeuren dat een club in de derde divisie alvast een weekje traint. Die beleving is echt wel anders.
Maar we merken hopelijk spoedig of die inschatting klopt!
Trainingen (contactsport) voor nu per 1 september pas weer.
Dan start je dus half/eind september.
Volgens mij zouden de 'lagere' klassen rond 20 september starten met de competitie, dat kan dan dus gewoon.
2e/3e/HK zal dan ook rond dat weekend beginnen en halen later in. HK haalt dat wel bij, 2e/3e divisie zal dus af en toe midweeks moeten (of kortere winterstop of tot later doorspelen in juni)
Is ook maar de vraag want voetbal valt onder contactsport, toch?
Ah ik zie het ja. Excuses. Moeten ouders weg blijven?
Dan start je dus half/eind september.
Volgens mij zouden de 'lagere' klassen rond 20 september starten met de competitie, dat kan dan dus gewoon.
2e/3e/HK zal dan ook rond dat weekend beginnen en halen later in. HK haalt dat wel bij, 2e/3e divisie zal dus af en toe midweeks moeten (of kortere winterstop of tot later doorspelen in juni)
Kortere winterstop? Dat is zo goed als onmogelijk in de tweede divisie.... Daar was al nauwelijks sprake van een winterstop. De vrije weekenden, die er sporadisch zijn, invullen en wellicht inderdaad een enkele midweekse speelronde. Of langer doorgaan, kan ook. Wordt wel krap. Dus zou het verstandiger zijn als de KNVB de 3e divisie gewoon uit 16 clubs laat bestaan en niet uit de gewenste 18.
Ben benieuwd wanneer we weer beginnen. Misschien nog een afsluitend traininkje voor de vertrekkers en dan vanaf juni met de nieuwe selectie aan de slag, zou ik me kunnen voorstellen.
Het eenmalig schrappen van alle nacompetities zou een optie zijn om wat meer ruimte achterin het schema te krijgen.
En het niet afwerken van de districtsbeker.
Ja, al hebben de divisieclubs natuurlijk geen last van de districtsbeker en die hebben het volste programma. Maar het zou zeker een optie kunnen zijn.