Amateurvoetbal algemeen

SanMark.

Well-known member
Ik zit even te kijken op voetbalnoord maar ik zie dat Marco Hartman daar ook rondloopt dat verklaard het al iets.
 

Fregge

Well-known member
Tja, dan had Be Quick het maar via trainingskampen.nl moeten regelen. Trainingskampen.nl zorgt er wel voor dat elke club op de bestemming aankomt. En dat ze daar dan kunnen spelen tegen andere clubs die via trainingskampen.nl hun trainingskamp hebben geboekt.

Het voelt een beetje alsof je gesponsord bent, de waan. Ik snap dat nooit, dat mensen zich laten sponsoren. Je zelf verkopen voor de commercie. Dan koop ik meestal een eierkoek van de Jumbo om me daar van op te vrolijken. Echt een overheerlijke eierkoek. 4 voor maar 1 euro bij uw supermarkt in de buurt!
 

Unregistere

Well-known member
Tja, dan had Be Quick het maar via trainingskampen.nl moeten regelen. Trainingskampen.nl zorgt er wel voor dat elke club op de bestemming aankomt. En dat ze daar dan kunnen spelen tegen andere clubs die via trainingskampen.nl hun trainingskamp hebben geboekt.

En zo is het! Wij gingen via een andere organisatie en drie man hadden hun koffer pas een dag later. En dat was niet voor het eerst, vertelde de organisatie. Dat zou bij Trainingskampen.nl nooit gebeuren!!!
 

De Groene Scout

Well-known member

SanMark.

Well-known member
Hoogeveen met 2-0 voor in de finale door twee goals van Jearl Margarieta .

Tegenstander is Noordscheschut.
 

Joost

Well-known member
HALSTEREN, 11 januari – De voetbalverenigingen RBC Roosendaal en RKSV Halsteren starten een onderzoek naar de mogelijkheden tot samenwerking.

In de komende weken zullen er oriënterende gesprekken worden gevoerd tussen vertegenwoordigers van beide verenigingen om te onderzoeken in hoeverre samenwerking voordelen oplevert. De besturen van beide verenigingen zien voldoende aanknopingspunten voor dit verdere onderzoek. De uitkomsten van dit onderzoek zullen worden voorgelegd aan de leden.

Voor zover dit de voortgang niet belemmert zullen de leden van beide verenigingen tussentijds op de hoogte worden gehouden over de voortgang. “Het is een gevoelig en belangrijk proces, waarbij een grote mate van zorgvuldigheid in acht moet worden genomen,” aldus voorzitter Jan van Elzakker van RKSV Halsteren.

Wil RBC toch wat sneller hogerop?
 

Abubakari

Well-known member
Finale Protos Weering Toernooi :
Hoogeveen wint de finale met 3-0 van Noordscheschut, met 2 doelpunten van de per direct naat Almere vertrekkende Margaritha
Eindstand:
1. Hoogeveen
2. Noordscheschut
3. Gramsbergen
4. Alcides
5. MSC
6. ASVB

4 zondagclubs in de finale en een zondagclub als winnaar. ZONDAG RULES!
 

Unregistere

Well-known member
Okee, maar willen zij dan opgaan in RBC? Of andersom of een complete fusie? Lijkt mij toch ook niet dat Halsteren de hele club ineens uit handen wil geven. Morgen maar eens vragen aan een speler bij ons die er vandaan komt, mogelijk heeft hij er al meer over gehoord.
 
Bovenaan