Amateurvoetbal algemeen

de waan

Well-known member
Best apart inderdaad om de grootste en meest populaire club van de regio uit te sluiten van deelname, terwijl ze prima met zo'n team mee zouden kunnen doen.
 

SanMark.

Well-known member
Best apart inderdaad om de grootste en meest populaire club van de regio uit te sluiten van deelname, terwijl ze prima met zo'n team mee zouden kunnen doen.

Je laat Emmen en FC Groningen ook niet toe.

Het is dus best te begrijpen, en de sporthallen zitten allemaal al tot aan de nok toe gevuld dus ook voor extra toeschouwers hoef je het niet te doen.
 

de waan

Well-known member
Trouwens, ik zie net dat de finale is op 11 januari. Dan speelt HHC alweer competitie, dus dat past ook niet echt lekker in de voorbereiding voor de tweede seizoenshelft.
 

SanMark.

Well-known member
Trouwens, ik zie net dat de finale is op 11 januari. Dan speelt HHC alweer competitie, dus dat past ook niet echt lekker in de voorbereiding voor de tweede seizoenshelft.

Normaal beginnen ze ook eerder maar de KNVB had op 22 dec nog een ronde ingepland.

En HHC heeft in het verleden ook wel eens een tweede team naar de finale gestuurd en dat viel ook niet echt lekker, of ze wilden een tweede team afvaardigen maar op het laatste moment werd de wedstrijd bij 1 afgelast.

Andere clubs hebben daar een enkele keer ook wel mee te maken gehad.
 

SanMark.

Well-known member
Laatste jaren ben ik niet meer aanwezig geweest , maar wat ik altijd wel zonde vond is dat er niet met een plofbal werd gevoetbald .

Dat was in mijn ogen wel een goede aanpassing geweest.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hele wedstrijd staat op de gelderlander.nl
"mooi" om te zien hoe zo'n wedstrijd langzaam maar zeker ontspoord. DOVO komt met 2-0 voor, GVVV zit met frustratie en dan komt het publiek er ook nog eens bij.

Even de eerste 10 minuten en tevens laatste 10 minuten van het duel bekeken. Haha, wat een stelletje gekken. Die 3 en 8 van GVVV worden neem ik aan geschorst door de eigen club. 30 van DOVO is ook niet echt fris. Trieste figuren, als je dat in het veld laat zien, dan is de kans reëel dat dit overslaat op de tribunes.
 

Unregistere

Well-known member
Hele wedstrijd staat op de gelderlander.nl
"mooi" om te zien hoe zo'n wedstrijd langzaam maar zeker ontspoord. DOVO komt met 2-0 voor, GVVV zit met frustratie en dan komt het publiek er ook nog eens bij.

Ja, echt bizar. Toch verbaast het me ergens wel een beetje, ik had niet het idee dat het zó diep zat tussen die twee clubs.
 

Fregge

Well-known member
Benieuwd wanneer we horen dat traditionele zaterdagclubs toch op zondag hebben gevoetbald tijdens hun trainingskamp.
 

Unregistere

Well-known member
Dat zal niet op VoZ verschijnen, denk ik. Kun je beter de social media accounts van de reizende clubs in de gaten houden.
 

Joost

Well-known member

De Groene Scout

Well-known member
Over trainingskampen gesproken; die van Be Quick 1887 gaat niet door. Vliegtuig naar de zon kon gisteren niet vertrekken vanaf Eindhoven vanwege de mist en er was geen vervangende vlucht mogelijk.
Er is daarom besloten om even in Eindhoven te trainen en vandaag of morgen daar nog een oefenpotje te spelen en dan maar weer terug naar Groningen te rijden.
Zonde, een amateurselectie kijkt daar toch vaak naar uit.
 

de waan

Well-known member
Tja, dan had Be Quick het maar via trainingskampen.nl moeten regelen. Trainingskampen.nl zorgt er wel voor dat elke club op de bestemming aankomt. En dat ze daar dan kunnen spelen tegen andere clubs die via trainingskampen.nl hun trainingskamp hebben geboekt.
 

SanMark.

Well-known member
Pesse is zeer verrassend, al zullen die waarschijnlijk een zeer goede lichting hebben want ze staan ook bovenaan in de derde klasse waar ze normaal ergens onder in de 4de en 5de klasse bungelen.

Zeer mooie prestatie nu al.
 
Bovenaan