15e speelronde

Joost

Well-known member
Ik weet niet welk spelregelboek jij gebruikt, maar in die van mij staat dat iedere situatie afzonderlijk moet worden beoordeeld. Als je je als scheidsrechter realiseert dat je iets niet goed hebt gezien moet je dus niet opzettelijk 'compenseren' door datzelfde aan de andere kant zogenaamd ook niet te zien, dan maak je namelijk 2 fouten.

Misschien moet je dan even een nieuw exemplaar aanschaffen want in de laatste versie staat dit;

Overtredingen die met een waarschuwing worden bestraft
Een speler ontvangt een waarschuwing en wordt de gele kaart getoond, indien hij ??n van de zeven hieronder
volgende overtredingen begaat:
1. onsportief gedrag;
2. het door woord of gebaar tonen het niet eens te zijn met een beslissing van de scheidsrechter;
3. herhaaldelijk de spelregels overtreden;
4. de uitvoering van een spelhervatting vertragen;
5. niet de vereiste afstand in acht nemen bij een hoekschop, vrije schop of inworp;
6. het speelveld (opnieuw) betreden zonder toestemming van de scheidsrechter;
7. doelbewust het speelveld verlaten zonder toestemming van de scheidsrechter.
 

zwammy

Well-known member
Net de samenvatting even gekeken, Gustafsson lijkt me toch vrij duidelijk, de rest zal afgedaan worden als in het spel. Leuke reactie van Stegeman.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zomer zoekt fysiek het contact en Kramer zet zich met zijn arm af, want anders komt hij niet goed weg. Kramer moet oppassen wanneer hij tegen relatief kleine verdedigers speelt dat hij probeert zijn arm wat lager in te zetten, dat voorkomt bloed. Verder kun je heel veel rode kaarten gaan trekken en schorsingen achteraf gaan opleggen als dit een schorsing moet gaan opleveren.
 

inhethoekje

Active member
Volgens van Hooijdonk zou hij 150 wedstrijden geschorst zijn geweest tijdens zijn carri?re en die kreeg er dus meer mee als dat hij tegen kreeg.
 

Joost

Well-known member
Zomer zoekt fysiek het contact en Kramer zet zich met zijn arm af, want anders komt hij niet goed weg. Kramer moet oppassen wanneer hij tegen relatief kleine verdedigers speelt dat hij probeert zijn arm wat lager in te zetten, dat voorkomt bloed. Verder kun je heel veel rode kaarten gaan trekken en schorsingen achteraf gaan opleggen als dit een schorsing moet gaan opleveren.

Volgens van Hooijdonk zou hij 150 wedstrijden geschorst zijn geweest tijdens zijn carri?re en die kreeg er dus meer mee als dat hij tegen kreeg.

Ik neem aan dat jullie straks ook nog gaan vertellen dat het eigenlijk de schuld van Fledderus was dat Gustafsson hem een elleboog verkocht?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik neem aan dat jullie straks ook nog gaan vertellen dat het eigenlijk de schuld van Fledderus was dat Gustafsson hem een elleboog verkocht?

Klopt. Zelfs Spartaan Hugo Borst is het met ons eens:

Hugo Borst zei:
Ik begrijp die onervaren Zweed trouwens wel hoor. Mark-Jan Fledderus is de geniepigste zuiger van allemaal. Hij zou een onthullend filmpje kunnen overleggen van Fledderus' matennaaierij door de jaren heen. Of de hand zien te leggen op het bekende vieze boekje van de linksback van Heracles. Van al zijn trucs en streken houdt Fledderus trots aantekeningen bij in een rood gekleurd schriftje dat onder zijn matras ligt. Die man is erg: Fledderus zit na 13 jaar profvoetbal nu aan 61 getraumatiseerde slachtoffers.
 

Forza AZ

Well-known member
Zomer zoekt fysiek het contact en Kramer zet zich met zijn arm af, want anders komt hij niet goed weg.
Luckassen deed vorige week iets vergelijkbaars tegen PSV en kreeg 2 wedstrijden schorsing (de KNVB wilde eerst zelfs 3 wedstrijden opleggen)
 

gevegt

Well-known member
De Feyenoorders zijn weer lekker naar anderen aan het wijzen.
Kramer slaat minimaal 4x naar zijn tegenstander. FEIT.
Gustafson is een appeltje eitje.
 

Maasveld

Well-known member
Ik neem aan dat jullie straks ook nog gaan vertellen dat het eigenlijk de schuld van Fledderus was dat Gustafsson hem een elleboog verkocht?
Haha inderdaad, ik krijg spontaan een deja vu naar hoe een niet nader te noemen forumlid met de meest vreemde redeneringen Demouge probeerde te verdedigen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mwoa, denk niet dat Gevegt alleen staat in deze. Kramer toch diverse keren met de armen zien zwaaien in duels met o.a. Zomer. Verder waren de klopjes op het hoofd van Weghorst natuurlijk ook misselijkmakend net als de bijbehorende ziekteverwensingen.
Vreselijk irritant mannetje, doet zijn uiterste best om gehaat te worden op de velden. Lukt hem aardig volgens mij.
 

inhethoekje

Active member
Mwoa, denk niet dat Gevegt alleen staat in deze. Kramer toch diverse keren met de armen zien zwaaien in duels met o.a. Zomer. Verder waren de klopjes op het hoofd van Weghorst natuurlijk ook misselijkmakend net als de bijbehorende ziekteverwensingen.
Vreselijk irritant mannetje, doet zijn uiterste best om gehaat te worden op de velden. Lukt hem aardig volgens mij.

Jij leest nogal selectief.

http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sport/a...alt-van-scheldpartij-met-Michiel-Kramer.dhtml
 

inhethoekje

Active member
Dat Gustafsonn geschorst wordt lijkt me wel duidelijk, 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk, de jongen heeft in Nederland nog geen naam opgebouwd als kaartenpakker dus enige clementie is op zijn plaats.

Kramer heeft niks gedaan, die ging mee in de gevechten op het veld, zelfs Heracles spelers vonden het allemaal bij de wedstrijd horen, maar hier zitten allemaal Arie Boomsma adepten lijkt het wel, God prediken maar stiekem elke week naar de hoeren.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nee hoor, ik lees dat Weghorst reageerde op vreselijke dingen die Kramer had gezegd. De spits geeft netjes aan dat hij daarvan baalt, maar dat hij de verwensingen van Kramer ook niet netjes vond.
De ?n reageert dus netjes, de ander doet verstoppertje en gaat volgende week gewoon verder met zuigen.
 

Joost

Well-known member
Haha inderdaad, ik krijg spontaan een deja vu naar hoe een niet nader te noemen forumlid met de meest vreemde redeneringen Demouge probeerde te verdedigen.

Demouge heeft 1 keer rood gekregen wegens een elleboog en die kaart is geseponeerd.
 
Bovenaan