15e speelronde

JMD

Well-known member
In het Sinterklaasweekend wordt voor het eerst sinds jaren op Sinterklaasavond gevoetbald. Als Sinterklaas op zondag valt kan ik me dat nog voorstellen, dan speel je zondagmiddag. Maar hier snap ik dus helemaal niks van.

Anyway, op Sinterklaasavond wordt de voetballiefhebber getrakteerd op een paar mooie wedstrijden. Eerst mag Excelsior aantreden tegen degradatiekandidaat Twente, vervolgens de topper van de avond Vitesse - PSV en De Graafschap - FC Utrecht en het sluitstuk op dit heerlijk avondje is Ajax - SC Heerenveen. Op zondag ontvangt Feyenoord - Heracles en hebben we een rijmend affiche NEC - PEC.

Vrijdag 4 december:
AZ - ADO Den Haag (20.00)

Zaterdag 5 december:
Excelsior - FC Twente (18.30)
Vitesse - PSV (19.45)
De Graafschap - FC Utrecht (19.45)
Ajax - SC Heerenveen (20.45)

Zondag 6 december:
Willem II - SC Cambuur (12.30)
Feyenoord - Heracles Almelo (14.30)
NEC - PEC Zwolle (14.30)
Roda JC - FC Groningen (16.45)
 

erka

Well-known member
Ik verwacht wel een enorme jankpartij van Van de Looi bij winst in Kerkrade.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat kun je vergeten dus.

Ik denk dat erka dan ook gelijk weer een seizoenkaart neemt.
Ik ga zaterdag eens met eigen ogen aanschouwen hoeveel lege stoelen er zijn in de ArenA. Vak 007. Mooi plekje!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat goldvlokje Blom in ieder geval thuisblijft en dat het positiespel van Ajax shaken not stirred is. Op eigen helft welteverstaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
15e speelronde

Zondag eindelijk weer eens met mijn vader naar De Kuip. Wel eerst 's morgens om tien uur hardlopen in Naaldwijk, want mijn vader wil de 1.000 georganiseerd kilometers dit kalenderjaar volmaken en komt anders vijftien kilometer tekort. Daarna snel naar de familie voor Sinterklaas.
 

JMD

Well-known member
Ik hoop dat goldvlokje Blom in ieder geval thuisblijft en dat het positiespel van Ajax shaken not stirred is. Op eigen helft welteverstaan.

Blom heeft zondag Ajax gefloten in Zwolle, dus fluit sowieso Ajax - Heerenveen niet.
 

Batigoal

Well-known member
Ik hoop dat Ajax wint door een totaal onterechte strafschop. Dan is dit forum weer verzekerd van minstens 2 weken dubbele traffic.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat Ajax wint door een totaal onterechte strafschop. Dan is dit forum weer verzekerd van minstens 2 weken dubbele traffic.

Dan kan Foppe weer prachtig en oprecht huilen over het feit dat er weer eens echt met strijd werd gespeeld tegen Ajax. Daar h??rt een onterechte nederlaag ook wel bij hoor.
 

JMD

Well-known member
Ik hoop dat Ajax wint door een totaal onterechte strafschop. Dan is dit forum weer verzekerd van minstens 2 weken dubbele traffic.

Ik hoop dat Ajax niet wint en dat er een strafschop wordt onthouden aan Ajax. Kan er weer mooi geklaagd worden dat Ajax 'nooit penalty's krijgt'. :)
 
Bovenaan