15e speelronde

Fabian

Active member
Als Heerenveen nou lekker hard speelt die wedstrijd, dan kan er weer geklaagd worden dat de scheidsrechter niet genoeg ingrijpt.
 

Abubakari

Well-known member
Gezeur om niks weer, wij hebben helemaal niks te klagen, we staan bovenaan, meeste goals voor, minste goals tegen, wat kan ons de scheidsrechter nou schelen.
Wij zijn Ajax, Wij zijn de Beste.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gezeur om niks weer, wij hebben helemaal niks te klagen, we staan bovenaan, meeste goals voor, minste goals tegen, wat kan ons de scheidsrechter nou schelen.
Wij zijn Ajax, Wij zijn de Beste.

Zaterdag gewoon weer 4-1, niks aan het handje.
 

Abubakari

Well-known member
We krijgen niet alleen zelden goals tegen, maar ook zelden penaltys tegen, kwestie van goed verdedigen. Dus niks aan het handje.
 

Fabian

Active member
Speciaal voor Abu:

CVNCwncWIAA44ZE.jpg:large
 

Abubakari

Well-known member
Belabberd voetbal, maar wel de meeste goals voor, leg dat eens uit Fabian.
Okay, het is niet altijd sprankelend, maar belabberd voetbal is dikke onzin.

Had elke club maar zo'n Veltman...

En toch maakt ie al jaren deel uit van de minst gepasseerde verdediging in de eredivisie. Heeft zijn missers, maar ook zeker zijn goede wedstrijden. En van dat laatste heeft ie er meer dan van dat eerste. Maar goed, imago en kom er maar weer eens van af. Zeker bij mensen die Ajax zelden live zien spelen en elkaar maar nalullen. Net als met dat gepapegaai dat Ajax altijd belabberd speelt.
 
Laatst bewerkt:

delmaestro

Well-known member
Belabberd voetbal, maar wel de meeste goals voor, leg dat eens uit Fabian.
Okay, het is niet altijd sprankelend, maar belabberd voetbal is dikke onzin.



En toch maakt ie al jaren deel uit van de minst gepasseerde verdediging in de eredivisie. Heeft zijn missers, maar ook zeker zijn goede wedstrijden. En van dat laatste heeft ie er meer dan van dat eerste. Maar goed, imago en kom er maar weer eens van af. Zeker bij mensen die Ajax zelden live zien spelen en elkaar maar nalullen. Net als met dat gepapegaai dat Ajax altijd belabberd speelt.

??n dingetje: Ik zie Veltman niet alleen live spelen als ik Ajax kijk, maar ook in het Nederlands elftal. Die twee samen bekeken: als ik scout was, had ik mijn dossier Veltman al weggepleurt...
 

Eef de Kip

Well-known member
??n dingetje: Ik zie Veltman niet alleen live spelen als ik Ajax kijk, maar ook in het Nederlands elftal. Die twee samen bekeken: als ik scout was, had ik mijn dossier Veltman al weggepleurt...

Als ik op die manier zou kijken als scout zouden we in het Nederlands elftal dus zonder verdediging moeten spelen.
 
Bovenaan