15e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
De KNVB start zoals verwacht een vooronderzoek naar Gustafson.

Logisch. Ook logisch dat er schijnbaar geen onderzoek komt naar Kramer, ondanks hij schijnbaar meerdere spelers gisteren in elkaar heeft geslagen.
 

Fabian

Active member
Ik lees net bij Feyenoordprimeur dat er geen onderzoek komt naar Kramer.

Hoe verrassend.
 

De Wolf

Well-known member
Ik lees net bij Feyenoordprimeur dat er geen onderzoek komt naar Kramer.

Ik vond die actie van Kramer nu ook niet weer zo dat je daar rood voor had moeten geven. Gustafson is logisch, dat kan zelfs onze huisjurist niet vrijpleiten.
 

De Wolf

Well-known member
Logisch dat die kaart is geseponeerd. Iemand bij het shirtje pakken is gewoon geen direct rood. Nijhuis had gewoon een 2e gele kaart moeten geven en dan was er niks aan de hand geweest.

Nijhuis oordeelde het als bij de strot pakken. Daar krijg je wat meer duels voor. Maar hij is nu nog steeds geschorst vanwege zijn 5e gele kaart.
 
G

Gast

Guest
Dan moest alles erin gaan en de acties van Heracles buiten beschouwing gelaten.

Heracles heeft voor rust naar boven afgerond nul kansen gehad. In 20 minuten na rust had Heracles de bovenhand, maar that's all.
 

zwammy

Well-known member
Je maakt jezelf steeds belachelijker. Klaarblijkelijk lees je wat je wil lezen.

En van iedereen hier zou jij je mond moeten houden over objectiviteit aangaande Feyenoord. Bovenstaande onzin zegt alweer voldoende.

Adem in, adem uit. Rustig jongen, het is maar voetbal.
 

De Groene Scout

Well-known member
Even netjes de zaak afsluiten: Gustafson heeft dus 4 duels schorsing gekregen, waarvan 1 voorwaardelijk.
Feyenoord heeft de straf geaccepteerd.
Topic kan op slot.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Belachelijke straf. 2 duels + 1 voorwaardelijk was mans zat geweest. Wel logisch dat het is geaccepteerd, want met deze schorsing komt de wedstrijd tegen PSV niet in gevaar.
 
Bovenaan