15e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
Hij kreeg de rode kaart voor het bij de strot grijpen van Kramer. Maar op de beelden is duidelijk te zien dat hij alleen het shirt vastgrijpt, dus Heracles zou de schorsing zeker wel aanvechten lijkt me. Dus dit was wel te verwachten.
Overigens had Zomer voor de overtreding zelf ook rood mogen krijgen, dus wat dat betreft mag ie niet zeuren.

Hij had hoe dan ook tegen een schorsing aan moeten lopen. Of voor de overtreding een directe rode kaart of geel voor de overtreding en een tweede gele kaart voor het shirt vastpakken. Komt Zomer prima mee weg. Mazzeltje voor Heracles, prima.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Haha. Dat was toch geen rood? Die op Kuyt. Kom nou toch.

Hier zelf pleiten voor mannelijk voetbal etc en dan zoiets rood vinden? Hij gaat er uit frustratie in, maar brengt Kuyt geen enkele schade toe. Raakt 'm amper. Dan was die van Karsdorp tegen Utrecht nog eerder terecht rood.
 

De Groene Scout

Well-known member
De gele kaart voor dat tikje op Kuijt blijft overigens wel staan. Dat was zijn vijfde; dus hij is voor komend weekend wel geschorst.
 

Fabian

Active member
Haha. Dat was toch geen rood? Die op Kuyt. Kom nou toch.

Hier zelf pleiten voor mannelijk voetbal etc en dan zoiets rood vinden? Hij gaat er uit frustratie in, maar brengt Kuyt geen enkele schade toe. Raakt 'm amper. Dan was die van Karsdorp tegen Utrecht nog eerder terecht rood.

Puur op de man gericht uit frustratie. Het is niet ernstig, maar natrappen is bijvoorbeeld ook rood. Daarvoor hoef je niet iemand te blesseren.

Mij maakt het niet uit dat het geel werd.
 

Cees

New member
Haha. Dat was toch geen rood? Die op Kuyt. Kom nou toch.

Hier zelf pleiten voor mannelijk voetbal etc en dan zoiets rood vinden? Hij gaat er uit frustratie in, maar brengt Kuyt geen enkele schade toe. Raakt 'm amper. Dan was die van Karsdorp tegen Utrecht nog eerder terecht rood.

De bal was niet eens in de buurt en het haalt duidelijk door op de kuit van Kuijt, en dat was geen mislukte sliding. Heeft weinig met 'mannelijk' voetbal te maken, maar is volgens mij zoals ik eerder al schreef tegen het rode aan.

Dus dat ie geel krijgt vind ik verder prima, maar het had zo maar ook rood kunnen zijn. Het was in ieder geval duidelijk een gefrustreerde actie.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Mooi dat er altijd in overtreffende trap gereageerd wordt. Janken...

Over Gustafson is iedereen het eens trouwens. Maar waarschijnlijk is dat ontgaan bij een aantal.

Nee hoor, maar als je daar nog twijfels over had was het helemaal lachwekkend geweest natuurlijk. Janken/zeuren. roepen dat A,B of C altijd benadeeld wordt, dat kaliber. Er is natuurlijk maar ??n club die constant genaaid worden door de KNVB en dat zijn wij :rumcolaa:

Zodat er vervolgens weer schande van kan worden gesproken als die 4 wedstrijden succesvol worden aangevochten.

Dat is die cirkel inderdaad, maar blijkt wel dat er heel moeilijk objectief naar eigen spelers gekeken kan worden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vond het trouwens wel opvallend dat Heracles zulke grote delen van de wedstrijd de overhand had en een beter positiespel speelde. Kuyt had het over 5 of 6-0 als Feyenoord normaal had gespeeld, maar daarmee overschatte hij zijn eigen team en deed ie Heracles zwaar te kort. Feyenoord wasslecht, maar Heracles speelde ook gewoon goed en voetbalde makkelijk onder de druk uit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dan moest alles erin gaan en de acties van Heracles buiten beschouwing gelaten.
 

Fabian

Active member
Nee hoor, maar als je daar nog twijfels over had was het helemaal lachwekkend geweest natuurlijk. Janken/zeuren. roepen dat A,B of C altijd benadeeld wordt, dat kaliber. Er is natuurlijk maar ??n club die constant genaaid worden door de KNVB en dat zijn wij :rumcolaa:



Dat is die cirkel inderdaad, maar blijkt wel dat er heel moeilijk objectief naar eigen spelers gekeken kan worden.

Je maakt jezelf steeds belachelijker. Klaarblijkelijk lees je wat je wil lezen.

En van iedereen hier zou jij je mond moeten houden over objectiviteit aangaande Feyenoord. Bovenstaande onzin zegt alweer voldoende.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De dag is nog niet voorbij, dus Bernardo lijkt mij wat voorbarig.
 

Pascallovic

Well-known member
Logisch dat die kaart is geseponeerd. Iemand bij het shirtje pakken is gewoon geen direct rood. Nijhuis had gewoon een 2e gele kaart moeten geven en dan was er niks aan de hand geweest.
 

Cees

New member
Ik vond het trouwens wel opvallend dat Heracles zulke grote delen van de wedstrijd de overhand had en een beter positiespel speelde. Kuyt had het over 5 of 6-0 als Feyenoord normaal had gespeeld, maar daarmee overschatte hij zijn eigen team en deed ie Heracles zwaar te kort. Feyenoord wasslecht, maar Heracles speelde ook gewoon goed en voetbalde makkelijk onder de druk uit.

Heracles voetbalde inderdaad goed terwijl het van Feyenoord's kant met veel te weinig overtuiging was. Wel zie je dat er dit jaar meer ervaring op het veld staat bij Feyenoord en dat deze wedstrijden dan wel worden gewonnen terwijl we voorgaande jaren bij dit soort wedstrijden nog wel eens punten lieten liggen.
 
Bovenaan