15e speelronde

inhethoekje

Active member
Nee hoor, ik lees dat Weghorst reageerde op vreselijke dingen die Kramer had gezegd. De spits geeft netjes aan dat hij daarvan baalt, maar dat hij de verwensingen van Kramer ook niet netjes vond.
De ?n reageert dus netjes, de ander doet verstoppertje en gaat volgende week gewoon verder met zuigen.


Oke, dus als de een zegt dat zijn moeder een hoer is en de ander reageert dat zijn moeder ook lekker kan neuken dan reageert de een netjes en de ander niet.

Ik snap het.

Weghorst staat overigens ook bekend als irritant ventje, die heb ik regelmatig tegenstanders kaarten aan zien naaien.
 

Joost

Well-known member
Dat Gustafsonn geschorst wordt lijkt me wel duidelijk, 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk, de jongen heeft in Nederland nog geen naam opgebouwd als kaartenpakker dus enige clementie is op zijn plaats.

Boakye heeft ook geen naam opgebouwd en deed in jullie ogen hetzelfde. Die kreeg 3 waarvan 1 voorwaardelijk dus dat krijgt Gustafsson ook.
 

De Groene Scout

Well-known member
Je directe tegenstander kanker toewensen vind ik nu niet erg netjes op het voetbalveld.

En waarom niet juichend wegrennen bij een doelpunt, maar je tegenstander opzoeken om hem op het bolletje te tikken. Echt zielig mannetje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Boakye heeft ook geen naam opgebouwd en deed in jullie ogen hetzelfde. Die kreeg 3 waarvan 1 voorwaardelijk dus dat krijgt Gustafsson ook.

Dat zou een logisch voorstel zijn waarmee Feyenoord direct akkoord zou gaan. Indien de KNVB (veel) hoger gaat zitten, dan zal Feyenoord wel weer richting Zeist afreizen.
 

inhethoekje

Active member
Je directe tegenstander kanker toewensen vind ik nu niet erg netjes op het voetbalveld.

En waarom niet juichend wegrennen bij een doelpunt, maar je tegenstander opzoeken om hem op het bolletje te tikken. Echt zielig mannetje.

Is niet netjes, maar als Weghorst toegeeft ook niet netjes te hebben gereageerd dan lijkt het mij dat hij iets in dezelfde bewoordingen heeft beantwoord.

Hij werd bij die goal vastgehouden, mag hij daarna dan even lachen en hem over de bol aaien omdat het vasthouden niet heeft geholpen?
Ik vond het wel humor, iemand die aan je nek hangt terwijl Kuyt hem binnenkopt even in zijn gezicht uitlachen om zoveel onkunde.
 

Fabian

Active member
Mwoa, denk niet dat Gevegt alleen staat in deze.

Dan nog is het geen feit. Er is immers discussie over.

Kramer is reuze-irritant. Zeikerig, schuwt niets, is een beperkte voetballer met een neusje voor de goal. Maar dit is allemaal zo overtrokken.
Het geeft aan waar we als Nederland als voetballand staan dat dit al zoveel teweeg brengt in de media en ook hier. Trek een Clasico open en je hebt tien keer een hardere wedstrijd.
 

Fabian

Active member
Je directe tegenstander kanker toewensen vind ik nu niet erg netjes op het voetbalveld.

En waarom niet juichend wegrennen bij een doelpunt, maar je tegenstander opzoeken om hem op het bolletje te tikken. Echt zielig mannetje.

Ze lagen elkaar al te kroelen op het moment dat het doelpunt gemaakt werd.

Het woord kanker hoort inderdaad niet op het voetbalveld trouwens. Ik weet trouwens niet hoe de moeder van Kramer eruit ziet.
 

De Groene Scout

Well-known member
Is niet netjes, maar als Weghorst toegeeft ook niet netjes te hebben gereageerd dan lijkt het mij dat hij iets in dezelfde bewoordingen heeft beantwoord.
En dat geeft hij dus ook keurig aan. Hij heeft er spijt van. Kramer daarentegen doet het blijkbaar niets. Extreem dom of schijnheilig.
 

inhethoekje

Active member
En dat geeft hij dus ook keurig aan. Hij heeft er spijt van. Kramer daarentegen doet het blijkbaar niets. Extreem dom of schijnheilig.

Dus je moet elke week maar voor de camera verschijnen om je excuses aan te bieden, dan staan er elke week 22 spelers klaar bij de interviewer.
(als je achter in de rij staat heb je wel even de tijd om wat tranen op laten komen, staat altijd erg schuldbewust, doet het goed op tv)

Doet eens normaal zeg, ga lekker op een EO dag tere zieltjes winnen.
 

inhethoekje

Active member
Ik schat in dat als je tegen ADO speelt je echt het idee hebt dat je in een kankergezwel terecht bent gekomen.
Vraag aan een Hagenees als Beugelsdijk hoe lang er nog te spelen is en het woord kanker wordt 4 keer genoemd.
 

De Groene Scout

Well-known member
Tuurlijk hoeft dat niet, maar als een speler gevraagd wordt door de media omdat hij toevallig in die wedstrijd een negatieve hoofdrol speelde en hij weigert is dat kinderachtig en eigenlijk een schuldbekentenis.

Zelf overigens geen fan van Heracles en al zeker niet van Flederus, Weghorst en Zomer, maar wil hier alleen kwijt dat Kramer een misselijk mannetje is. Dat heeft niets met de EO of zieltjes winnen te maken.
 

inhethoekje

Active member
Tuurlijk hoeft dat niet, maar als een speler gevraagd wordt door de media omdat hij toevallig in die wedstrijd een negatieve hoofdrol speelde en hij weigert is dat kinderachtig en eigenlijk een schuldbekentenis.

Zelf overigens geen fan van Heracles en al zeker niet van Flederus, Weghorst en Zomer, maar wil hier alleen kwijt dat Kramer een misselijk mannetje is. Dat heeft niets met de EO of zieltjes winnen te maken.

Wederom onzin, Kramer had sponsor verplichtingen, bij een club worden spelers aangewezen om na afloop in de sponsorruimte te verschijnen.
Dat was al voor aanvang van de wedstrijd bekend.

Het is geen amateurvoetbal waar het elftal na afloop lapt om te gaan drinken, spelers gaan even naar de sponsoren, knikken 15 minuten ja en amen (toch weer die Arie Boomsma) en gaan dan snel richting huis.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Maakt het nog niet normaal hoek, voor iemand die graag met gehandicapten wil werken wil het nog niet zeggen dat hij zich ook zo moet gedragen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ja, die draai werd er aan gegeven. Kwam even goed uit.
3 minuten pers en een half uurtje borrelen bij de sponsoren is natuurlijk best te combineren.
Had hij onomstreden gespeeld en een fraaier hattrick gemaakt hadden we hem zeker wel voor de camera gekregen.
Opnieuw schijnheilig.
 

inhethoekje

Active member
Ja, die draai werd er aan gegeven. Kwam even goed uit.
3 minuten pers en een half uurtje borrelen bij de sponsoren is natuurlijk best te combineren.
Had hij onomstreden gespeeld en een fraaier hattrick gemaakt hadden we hem zeker wel voor de camera gekregen.
Opnieuw schijnheilig.

Schrijf een boze bief naar Feyenoord zou ik zeggen ,misschien beantwoord onze huisjurist hem wel,succes.
 

inhethoekje

Active member
Maakt het nog niet normaal hoek, voor iemand die graag met gehandicapten wil werken wil het nog niet zeggen dat hij zich ook zo moet gedragen.

In de gehandicapten zorg wordt niet gescholden, het word steeds grappiger, nog even en alleen heftruckers rijden scheldend hun dienst rond.

Als je tegen iemand zonder benen zegt ''break a leg'' dan moet je op het matje komen terwijl je iemand gewoon succes wenst?
 
G

Gast

Guest
Mwoa, denk niet dat Gevegt alleen staat in deze. Kramer toch diverse keren met de armen zien zwaaien in duels met o.a. Zomer. Verder waren de klopjes op het hoofd van Weghorst natuurlijk ook misselijkmakend net als de bijbehorende ziekteverwensingen.
Vreselijk irritant mannetje, doet zijn uiterste best om gehaat te worden op de velden. Lukt hem aardig volgens mij.

Als tegenwicht, het is echt niet normaal hoe hard en langdurig er in duels aan Kramer wordt gehangen. Op de tribune stelden we ook al vast dat zijn shirt waarschijnlijk van extra sterk garen is gemaakt want die Zomer heeft geen moment geprobeerd hem normaal te verdedigen.
 
Bovenaan