15e speelronde

inhethoekje

Active member
Als je Vilhena op de plek van Vejinovic zet, wat logisch is, moet de bank weer opgevuld worden dus komt Lexie weer in aanmerking, zo bedoel ik dat.
Vejinovic zit dan ook op de bank maar die zal dan pas op de plaats moeten maken,zo werkt het nu eenmaal.
 

inhethoekje

Active member
Mijn geloof in de titelkansen gaan juist met de week omhoog, slechte potten winnen,dan houdt je de gedoodverfde kampioen PSV onder je en Ajax halen we nog wel in, die verliezen straks wel een keer van Cambuur of NEC oid.

Speelt Ajax binnenkort niet in Utreg?

Zo ja, dan staan we weer gelijk na die zondag.
 

inhethoekje

Active member
Wacht effe, wij moeten naar Groningen, dat is elk jaar mijn angstgegner.

Shit.

Ben altijd blij als we die 2 potten hebben gehad.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zoals je zegt zal Vejinovic gewoon naar de bank gaan als Vilhena in de basis zou komen. Wat ik los van een schorsing van Gustafson niet zie gebeuren. Immers moet concurreren met Gustafson, Toornstra en Schuurman. Gezien Gustafson straks wellicht geschorst is zijn er weer perspectieven voor Immers voor een plekje op de bank. Al verwacht ik dat Vilhena doorschuift het elftal in en om dan zowel Toornstra als Immers op de bank te zetten lijkt mij ook wat onzinnig. Dan kan Van Bronckhorst beter voor Nieuwkoop kiezen als een ander type middenvelder dan Toornstra en Immers.

Wacht effe, wij moeten naar Groningen, dat is elk jaar mijn angstgegner.

Shit.

Ben altijd blij als we die 2 potten hebben gehad.

Misschien hebben we de mazzel dat we de laatste tijd vaak genoeg kut hebben gespeeld en dat de spelers dat wellicht ook beseffen.
 

Abubakari

Well-known member
Wacht effe, wij moeten naar Groningen, dat is elk jaar mijn angstgegner.

Shit.

FC Groningen heeft thuis 1x gelijk gespeeld, rest allemaal gewonnen.
En inderdaad, Utrecht-Ajax volgende week. Maar in dit seizoen winnen we die ook (eindelijk weer eens).
Daarna nog de Graafschap thuis. Met een beetje geluk dus 6 punten voor op Feyenoord bij de winterstop.:D
 

inhethoekje

Active member
Toornstra gun ik een leuke transfer in de winterstop.

Dit is nou typisch een sper waarvan je op het begin dacht dat hij de oplossing was, om er na 20 wedstrijden achter te komen dat het het toch net niet is .
Kan gebeuren, het is geen miskoop en daarom gun ik hem een leuke transfer, poen pakken zeg maar.
 

inhethoekje

Active member
FC Groningen heeft thuis 1x gelijk gespeeld, rest allemaal gewonnen.
En inderdaad, Utrecht-Ajax volgende week. Maar in dit seizoen winnen we die ook (eindelijk weer eens).
Daarna nog de Graafschap thuis. Met een beetje geluk dus 6 punten voor op Feyenoord bij de winterstop.:D

Groningen doet het thuis inderdaad goed, ben er dus niet gerust op.
Utreg verliezen jullie ( luister nou een keer naar mij en vul een nederlaag in in je satetoto) de Graafschap is inderdaad een trainingspartij.

Wij krijgen NEC nog, makkie, 1-4.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toornstra gun ik een leuke transfer in de winterstop.

Dit is nou typisch een sper waarvan je op het begin dacht dat hij de oplossing was, om er na 20 wedstrijden achter te komen dat het het toch net niet is .
Kan gebeuren, het is geen miskoop en daarom gun ik hem een leuke transfer, poen pakken zeg maar.

Na een veelbelovend begin blijkt dat inderdaad niets te zijn. Ik had vooraf er ook niet heel veel van verwacht, maar hij begon zo goed. Het was de B-keuze voor Ziyech. Achteraf hadden we beter de A-keuze Ziyech kunnen hebben. Soms pakt het goed uit. Toen wij Paauwe haalde was Fuchs geloof ik onze eerste keuze, maar die koos voor PSV. Paauwe was voor ons toch een verdienstelijke speler, heeft prijzen bij ons gepakt en zelfs nog het Nederlands elftal gehaald. Fuchs heeft het bij PSV niet gered.
 

inhethoekje

Active member
Na een veelbelovend begin blijkt dat inderdaad niets te zijn. Ik had vooraf er ook niet heel veel van verwacht, maar hij begon zo goed. Het was de B-keuze voor Ziyech. Achteraf hadden we beter de A-keuze Ziyech kunnen hebben. Soms pakt het goed uit. Toen wij Paauwe haalde was Fuchs geloof ik onze eerste keuze, maar die koos voor PSV. Paauwe was voor ons toch een verdienstelijke speler, heeft prijzen bij ons gepakt en zelfs nog het Nederlands elftal gehaald. Fuchs heeft het bij PSV niet gered.

Op rechts onder Rutten was het best goed (men had het zelfs over Oranje!), maar ik denk dat daar gelijk het euvel ligt, hij rendeerde onder Rutten zijn speelwijze.

Hij scoorde toen vaak belangrijke goals, en de vrije trappen eiste hij ook altijd op.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij heeft toch alleen Europees een vrije trap tegen Rijeka of Standard erin geschoten?
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Staat niet in de regels.
Staat er wel in hoor.
Ik weet niet welk spelregelboek jij gebruikt, maar in die van mij staat dat iedere situatie afzonderlijk moet worden beoordeeld. Als je je als scheidsrechter realiseert dat je iets niet goed hebt gezien moet je dus niet opzettelijk 'compenseren' door datzelfde aan de andere kant zogenaamd ook niet te zien, dan maak je namelijk 2 fouten.
 

inhethoekje

Active member
Hij heeft toch alleen Europees een vrije trap tegen Rijeka of Standard erin geschoten?

Hij eiste de vrije trappen op, ik zeg toch niet dat hij ze er alle 30 heeft ingeschoten?

Ronaldo eist ze ook allemaal op, maar om nu te zeggen dat hij ze er ook allemaal inschiet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
15e speelronde

Ik weet niet welk spelregelboek jij gebruikt, maar in die van mij staat dat iedere situatie afzonderlijk moet worden beoordeeld. Als je je als scheidsrechter realiseert dat je iets niet goed hebt gezien moet je dus niet opzettelijk 'compenseren' door datzelfde aan de andere kant zogenaamd ook niet te zien, dan maak je namelijk 2 fouten.

De Limburgse versie.

Hij eiste de vrije trappen op, ik zeg toch niet dat hij ze er alle 30 heeft ingeschoten?

Ronaldo eist ze ook allemaal op, maar om nu te zeggen dat hij ze er ook allemaal inschiet.

Dat is dus het gekke. Toornstra schoot vrij snel na zijn transfer een vrije trap erin en bij FC Utrecht scoorde hij daarmee een behoorlijk aantal keren per seizoen. Bij Feyenoord werd het met de vrije trap slechter. Vejinovic schoot ze bij Vitesse veelvuldig binnen, maar bij Feyenoord worden zijn vrije trappen en corners net als vorig jaar bij Toornstra steeds slechter. Onze luchtmacht zou een wapen kunnen zijn in de eredivisie bij dode spelmomenten, maar we profiteren er nog veel te weinig van.

Ik kan mij zelfs niet herinneren dat ik Ronaldo er live eentje binnen zag schieten.
 

inhethoekje

Active member
Ik heb Regie Blinker meegemaakt met zin corners, na hem ben je blij als er spelers zijn die de bal tenminste nog in de 16 krijgen,dat was bij Blinker vaak al een probleem.
En elke week eiste hij de corner weer op, je werd er simpel van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die Lee was lachen. Stond je thuis 0-0 tegen Excelsior in de slotfase en moest je winnen. Gaat die Koreaan heel rustig de bal neerleggen, een idioot hupje waar zelfs Nelom zich voor zou schamen en dan een ziekenhuisbal. Man man man.
 

inhethoekje

Active member
Die Lee was lachen. Stond je thuis 0-0 tegen Excelsior in de slotfase en moest je winnen. Gaat die Koreaan heel rustig de bal neerleggen, een idioot hupje waar zelfs Nelom zich voor zou schamen en dan een ziekenhuisbal. Man man man.

haha, mooie tijden waren dat met wel erg slechte spelers.
 

inhethoekje

Active member
Zit me af te vragen, stel dat ik inlog bij Fox en die url hier plaats, kan iedereen dan voetbal kijken, of snap ik iets niet?
 

De Wolf

Well-known member
Je moet ook de inloggegevens hebben. Alleen kan die persoon dan ook bij je andere gegevens
 
Bovenaan