15e speelronde

inhethoekje

Active member
Dat is natuurlijk bullshit, Kazim is in het vasthouden van de bal veel sterker als Kramer, nu weet ik dat het afzeiken van Kazim en Immers een hot item is op dit forum maar hou je dan wel bij de feiten en verzin niet iets om die jongen elke week af te zeiken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb geen beelden gezien, maar het lijkt mij ook wat overtrokken. Dat armen bewegen als de verdedigers al voor het eindsignaal zijn shirt willen hebben, dat telt niet echt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is natuurlijk bullshit, Kazim is in het vasthouden van de bal veel sterker als Kramer, nu weet ik dat het afzeiken van Kazim en Immers een hot item is op dit forum maar hou je dan wel bij de feiten en verzin niet iets om die jongen elke week af te zeiken.

Is erg sterk in om vervolgens een overtreding te maken waardoor je er alsnog geen kut aan hebt.
 

Fabian

Active member
Kazim kwam vorig jaar tot 11 treffers. Kramer staat nu al op 9. Is toch dodelijker voor de goal.

Neemt niet weg dat ik Kramer een matige voetballer vind, maar dat vind ik van Kazim ook. Ja, hij heeft wat meer body. Maar dat is wel het enige.
 

Fabian

Active member
Ik heb geen beelden gezien, maar het lijkt mij ook wat overtrokken. Dat armen bewegen als de verdedigers al voor het eindsignaal zijn shirt willen hebben, dat telt niet echt.

Jezelf breed maken is al een elleboogstoot tegenwoord. Jezelf afzetten om hoger te springen, is ook al een elleboogstoot.
Wellicht ligt het aan degene die het doet. Kramer roept irritatie op.

Ik ben wel verbaasd om de commotie. Er zijn tijden geweest dat de tegenstander mank het veld afliep. Nu schreeuwen we al moord en brand wanneer Zomer een bloedende lip oploopt.
 

inhethoekje

Active member
Kazim is niet de slimste voetballers maar daar lopen er op de Nederlandse velden tig van rond dus wat dat betreft past hij zich netjes aan aan ons nivo in Nederland.
 

inhethoekje

Active member
Kramer roept inderdaad irritatie op, dat is het probleem van de tegenstander, niet van Kramer.

Ik irriteer me wekelijks aan Iniesta, simpelweg omdat ik hem een niet zo'n sympathiek hoofd vind hebben, zijn gejank om kaarten irriteren me ook mateloos, maar ik denk dat Iniesta de laatste is die wakker ligt van mijn irritatie.
Het is en blijft een klasse voetballer.
 

inhethoekje

Active member
Ach ja, nog niet zo lang gelden verloren we deze wedstrijden en riepen we om irritante voetballers zodat we weer eens konden aansluiten bij de Top 3, nu hebben we ze en slaan we weer als een blad om de boom om.

Staan ze eind mei met de schaal op de Coolsingel sta je te klappen voor een kutvoetballer of 5, heerlijk!
 

Fabian

Active member
Ach ja, nog niet zo lang gelden verloren we deze wedstrijden en riepen we om irritante voetballers zodat we weer eens konden aansluiten bij de Top 3, nu hebben we ze en slaan we weer als een blad om de boom om.

Staan ze eind mei met de schaal op de Coolsingel sta je te klappen voor een kutvoetballer of 5, heerlijk!

Ik klaag niet. Vind het allemaal prima.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sorry, ik moet wat persoonlijker quoten.

Ik reageer op Max, en hoe hij altijd reageert,zonder quote.

Zeg Immers of Kazim tegen Max en hij gaat spontaan 20 kilometer hardlopen in het Amsterdamse Bos.

Ik moet nog steeds een keer een lichtset aanschaffen, daarmee schijnt het ook prima te doen zijn om 's nachts het Amsterdamse Bos door te rennen heb ik van horen zeggen. Nu lig ik straks naar het plafond te staren.

Verder mag een pleurishond best enige kwaliteiten hebben. El Ahmadi, Vilhena en Kramer die zijn ook pleurishonden, maar die hebben nog bepaalde kwaliteiten. Maar Immers en Kazim kunnen bij mij inderdaad niets goed doen. Ik vind het werkelijk een schande dat die heren bij Feyenoord rondlopen. Immers kon ik nog wel een beetje begrijpen gezien de situatie waarin we destijds zaten en die heeft wel nut gehad, maar had hem destijds bij interesse laten gaan. Kazim die had je of niet aan moeten beginnen of anders afgelopen zomer lekker verder laten hoppen naar club nummer twintig.
 

inhethoekje

Active member
Ik heb helemaal niks met Vilhena, maar om hem elke week af te zeiken.
Ja hij valt vaak goed in, maar toch denk ik dat hij tekort komt om de laatste stap te maken, dat is puur op gevoel, en ook een beetje op het feit dat hij al onder 3 trainers (ok?, onder Koeman was het een basisspeler,maar wel een met twijfel) geen vaste basisplaats heeft weten af te dwingen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vilhena viel vandaag weer uitstekend in. Je zag dat het met hem erbij voor Elia en Kongolo ook makkelijker werd op links. Doodzonde dat die jongen ons over een paar weken voor een fooi gaat verlaten.
 

inhethoekje

Active member
Van der Heijden, word ook vaak afgezeken maar die jongen valt vandaag in, doet wat hij moet doen en verder niks.

Maar hij moet voorzetten geven, ze er zelf inkoppen, leiding geven aan het team, etc etc.

Neen, van der Heijden moet een bal afpakken en inleveren, en dat doet hij goed, that's it!

Toen iedereen Nelom kwaliteiten ging toedichten die hij niet bezat ging hij er nog in geloven ook, tsja.
 

inhethoekje

Active member
Gelukkig voetbalt Tessane niet bij ons,die vond het na afloop een echte mannenwedstrijd en lachte met een dikke lip en dichtgeslagen oog als een boer met kiespijn.

Kon ik wel waarderen.

Als daar Kazim had gestaan was hij afgezeken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van der Heijden was toch gewoon echt aan een hele matige reeks wedstrijden bezig? Bij Rijnmond was het ook iedere week weer thema van gesprek. Botteghin vind ik een stuk beter in gewoon de duels winnen en ballen inleveren. Al was hij vandaag ook niet heel indrukwekkend bezig. Het zal ook niet helpen dat Van Beek vandaag echt slecht was. Al iemand kut speelt en wekelijks kut speelt, dan noem ik wekelijks diegene bij de spelers die kut spelen. Van der Heijden vond ik een prima aankoop om hem als back up te gebruiken. Ik snap alleen niet waarom hij pers? in de basis moest. Aan de andere kant verdween Nelom dan weer uit de basis met de komst van Van der Heijden.

Nelom was altijd een waardeloze dromertje, maar die leek vorig seizoen echt de eerste maanden het licht te hebben gezien. Een van de velen spelers echter die na zijn contractverlenging er helemaal niets meer van bakt. Typisch Feyenoord.
 

inhethoekje

Active member
van der Heijden is niet de beste speler, snap ik ook nog wel, maar hij doet gewoon vaak wat hij moet doen, soms verkeerd maar dat is nu eenmaal zijn makke, hij ontbeert de kwaliteit om het anders op te lossen.

Ik heb collega's die al 10 jaar bij het bedrijf werken, die doen hun ding, maken af en toe een fout maar zullen nooit uitblinken, simpelweg omdat ze een nivo hoger niet niet aan kunnen tikken,maar toch heb je ze nodig in je ploeg omdat je altijd van ze op aan kan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Snap ik hoek, maar dan moet je ze wel in die rol gebruiken. Een Van der Heijden is prima back up voor een club als Feyenoord. Meer moet je er niet van willen maken. Valt er iemand uit of is het vrouwen en kinderen eerst zoals tegen FC Utrecht, dan kan je hem prima brengen.
 

inhethoekje

Active member
Snap ik hoek, maar dan moet je ze wel in die rol gebruiken. Een Van der Heijden is prima back up voor een club als Feyenoord. Meer moet je er niet van willen maken. Valt er iemand uit of is het vrouwen en kinderen eerst zoals tegen FC Utrecht, dan kan je hem prima brengen.


Nu begrijpen we elkaar.

Volgende speler.Vejinovic.
Wat is daar mee aan de hand,mijn hemel, die is me een partij uit vorm, je gaat haast terugverlangen naar Immers.

(Nog even en Lexie zit weer op de bank ipv op de tribune, let maar op, van Bronckhorst is een rare wat dat betreft)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nu begrijpen we elkaar.

Volgende speler.Vejinovic.
Wat is daar mee aan de hand,mijn hemel, die is me een partij uit vorm, je gaat haast terugverlangen naar Immers.

Ik heb het gevoel alsof hij toch niet helemaal rendeert op die positie. Al leek hij in de voorbereiding toch iets meer venijn te hebben dan hij nu toont. Nu is het gewoon een natte tosti die de duels niet of half in gaat. Wellicht dat het nog komt, want El Ahmadi begon ook als een halve tamme bij Feyenoord en kleunt er nu wel gewoon in. Maar verder inderdaad wel volstrekt uit vorm. Die vrije trappen en corners laten dat wel zien. Kuyt was er ook wel klaar mee en nam die vrije trap op randje zestien zelf maar. Wel hilarisch overigens. De bal buiten de zestien leggen en de muur als scheidsrechter op de zesmeter lijn willen zetten.

Los van wat ik van Immers vind lijkt mij Immers niet in aanmerking komen voor de positie van Vejinovic. Logisch zou zijn om Vilhena daar te posteren.

Vilhena viel vandaag weer uitstekend in. Je zag dat het met hem erbij voor Elia en Kongolo ook makkelijker werd op links. Doodzonde dat die jongen ons over een paar weken voor een fooi gaat verlaten.

Ik snap niet als je de laatste anderhalf jaar en met name de laatste zomer best wat miljoenen hebt ge?nvesteerd in spelers zonder restwaarde, dat je een Vilhena voor een miljoen of wat zou laten gaan. Als je serieus mee wil doen om de prijzen, dan moet je een Vilhena kunnen brengen. Moet ik zeggen dat ik de laatste tijd minder van overtuigd raak van titelkansen van Feyenoord.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan