15e speelronde

gevegt

Well-known member
Vandaag kreeg ie iemand tegen zich die het blijkbaar met zijn moeder doet. Dan moet je sterk zijn en er boven staan.
Dat klopt, en hij heeft, samen met zijn moeder, ook nog een dikke maand om zich op Moreno & Co voor te bereiden.
 

Fabian

Active member
Te Vrede is misschien nu al beter, maar wordt het gegarandeerd.

Ik ben geen fan van Kramer, maar dit is uitgesloten. Ik vind Te Vrede nog beperkter dan Kramer namelijk. Die wordt echt niet beter dan dit. Dan moeten er miraculeuze dingen gebeuren.
 

gevegt

Well-known member
Ik ben geen fan van Kramer, maar dit is uitgesloten. Ik vind Te Vrede nog beperkter dan Kramer namelijk. Die wordt echt niet beter dan dit. Dan moeten er miraculeuze dingen gebeuren.
Of je hebt er geen verstand van. Dat kan natuurlijk ook nog.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
'Het kan me helemaal niets schelen', brieste hij toen dat onderwerp werd aangesneden. 'We hebben het hartstikke moeilijk. Ik wil niet depressief worden van die vragen van jullie. Sodemieter lekker op!'

Henkie de Jong zit een beetje in de stress volgens mij. ;)
 

Joost

Well-known member
Was dat goed? Ik ga mee met de analyse van Radio 1.
In vergelijking met vorige duels was dit wel goed ja. Het stond achterin weer eens uitstekend en dat was lang geleden. Groningen speelde eigenlijk zoals alle tegenstanders tot nu toe in Kerkrade deden; verdedigen en omschakelen. Daarin ging onze achterhoede in de vorige duels een aantal keer goed in de fout, nu stond het beter.

Je zag ook dat Roda er na een half uur meer geloof in begon te krijgen. Aanvallend was de eerste helft nog niet goed maar dat vond ik na rust wel. Er zat eindelijk wat meer passie in het elftal en er waren ook genoeg mogelijkheden. In de slotfase had ik ook echt het gevoel dat ze een overwinning eruit konden slepen maar zover kwam het niet.

Fantastisch was het zeker niet maar het was wel een meer dan verdiend punt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Logisch. Nijhuis was ook blind voor de elleboogstoten vandaag.

Ik vind dat een beetje bijzonder dat Nijhuis die 'status aparte' heeft bij de KNVB.
Regel is juist heel streng te zijn, maar Nijhuis mag het altijd laten vieren en wel mannelijk voetbal laten spelen.
Want ook na vandaag verwacht ik dat hij weer beschermd wordt ondanks zijn vele missers.

Misschien dat Feyenoord zelf nog optreedt, maar dat verwacht ik ook niet.
 

inhethoekje

Active member
Peter Houtman kon ook niet voetballen volgens sommigen. Schoot er wel elk seizoen tig in. Ruud Geels kon er ook geen hout van. Scoorde elk seizoen minstens 20 keer. Kieft was een lantaarnpaal maar werd topscorer van Nederland.

Het is maar wat je van een spits verwacht.

Nico Jansen, die was voetballend nog erger als Kramer.
Die schopte zonder met zijn ogen te knipperen jan van Beveren 12 weken de ziektewet in maar knalde ook regelmatig een bal in de kruising, daarna schopte hij in een luchtduel iemand weer zijn kop eraf.

Als Jansen nu had gevoetbald waren de tere zieltjes op dit forum echt elke week over de zeik geweest.
 

SanMark.

Well-known member
Misschien dat Feyenoord zelf nog optreedt, maar dat verwacht ik ook niet.

Waarom zou Feyenoord moeten optreden ?

Er waren diverse dingen op of over het randje maar als daar een scheidsrechter niet tegen optreed hoeft de club dat zeker niet te doen.

Als club zijnde moet je optreden als de speler zich misdraagt op een ander vlak bv bijten spugen slaan zonder dat er een bal in de buurt is ect ect ect.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is ook het enige wat hem overeind houdt. Want iedereen die hem 90 minuten aan het werk ziet, ziet dat het verder absoluut een Feyenoord-onwaardige speler is.

Zijn enige concurrent die op de bank zit is op werkelijk ieder punt slechter dan Kramer, dus er is wel meer wat hem op de been houdt. Verder krijgt hij veel wedstrijden ook nauwelijks een normale bal waar hij met zijn kwaliteiten iets mee kan. Daarnaast vergeet je dat Kramer onverstoord hoe kut hij ook speelt wel zijn spitsenloopacties blijft maken en in principe altijd wel twee man van de tegenstander bezig houdt. Daar kunnen en moet de Kuyts en Elia's vervolgens wel van profiteren. Als Feyenoord een betere spits weet te strikken, dan denk ik dat Kramer prima geschikt is voor een rol als pinchitter als hij zich nog ietsje doorontwikkelt. In die zin kan hij zijn transfersom nog wel waard zijn. Verder hoop ik dat Kramer dit seizoen niet geblesseerd raakt of geschorst wordt.
 

Fabian

Active member
Logisch. Nijhuis was ook blind voor de elleboogstoten vandaag.

Elleboogstoten? Ik heb niet meer dan die van Gustafson gezien. Definieer elleboogstoot eens.

Ik vind dat een beetje bijzonder dat Nijhuis die 'status aparte' heeft bij de KNVB.
Regel is juist heel streng te zijn, maar Nijhuis mag het altijd laten vieren en wel mannelijk voetbal laten spelen.
Want ook na vandaag verwacht ik dat hij weer beschermd wordt ondanks zijn vele missers.

Misschien dat Feyenoord zelf nog optreedt, maar dat verwacht ik ook niet.

Het moet niet belachelijker worden.
 
Bovenaan