15e speelronde

G

Gast

Guest
Je directe tegenstander kanker toewensen vind ik nu niet erg netjes op het voetbalveld.

En waarom niet juichend wegrennen bij een doelpunt, maar je tegenstander opzoeken om hem op het bolletje te tikken. Echt zielig mannetje.

Omdat die Weghorst ook niets anders deed dan vrij worstelen bij die voorzet. Ik vermoed dat het Kramer hem vervolgens breed grenzend heeft uitgelegd dat ze inmiddels 2-0 voor stonden. Heracles speelde zelf spijkerhard en moeten dus niet te veel zeuren.
 
G

Gast

Guest
Is niet netjes, maar als Weghorst toegeeft ook niet netjes te hebben gereageerd dan lijkt het mij dat hij iets in dezelfde bewoordingen heeft beantwoord.

Hij werd bij die goal vastgehouden, mag hij daarna dan even lachen en hem over de bol aaien omdat het vasthouden niet heeft geholpen?
Ik vond het wel humor, iemand die aan je nek hangt terwijl Kuyt hem binnenkopt even in zijn gezicht uitlachen om zoveel onkunde.

Precies dat!
 

inhethoekje

Active member
Omdat die Weghorst ook niets anders deed dan vrij worstelen bij die voorzet. Ik vermoed dat het Kramer hem vervolgens breed grenzend heeft uitgelegd dat ze inmiddels 2-0 voor stonden. Heracles speelde zelf spijkerhard en moeten dus niet te veel zeuren.

Eindelijk iemand die het snapt.
 

inhethoekje

Active member
Overigens, ik zag dat er op het shirt van Kramer bloed van Zomer op ons logo zat.

Schandalig, ons logo besmeuren, ik verwacht excuses hij verrast onze wasjuffrouw maar met een mooie bos bloemen anders sturen we onze huisjurist op hem af.
 

zwammy

Well-known member
In de gehandicapten zorg wordt niet gescholden, het word steeds grappiger, nog even en alleen heftruckers rijden scheldend hun dienst rond.

Als je tegen iemand zonder benen zegt ''break a leg'' dan moet je op het matje komen terwijl je iemand gewoon succes wenst?

Ik heb nog nooit een collega uitgescholden idd, maar ik hoor het alweer. Objectiviteit is weer ver te zoeken, ik ben er weer weg van.
 

Keyser S?ze

New member
Wat een ontstellend hypocriet geneuzel in dit topic. Koorknaapjesgedoe. Het is geen jongetjesvoetbal, het gaat om de punten en de poen en de eer van club en speler. Dan is alles toegestaan zolang de scheidsrechter niet fluit.

Ik stam nog uit de tijd dat we op de banken stonden als Johan Neeskens of Barry Hulshof weer eens iemand bij zijn enkels hadden afgezaagd of als het trio Van Hanegem/Isra?l/Laseroms de tegenstander door pure intimidatie en grove middelen er onder wisten te krijgen.

In een latere tijd herinner ik mij nog een perfecte elleboogstoot van Jan Wouters tegen Paul Gascoigne waardoor de laatste de wedstrijd moest verlaten met een gebroken kaak. Gascoigne was die avond bezig Oranje dol te spelen maar door zijn wissel wisten we nog tot 2-2 terug te komen. Ik heb niemand in Nederland horen klagen toen.
 

zwammy

Well-known member
Nee hoor, je mag alles doen om te winnen. Alleen dalik niet janken met de huisjurist als ze allebei 4 wedstrijden krijgen.
 

Fabian

Active member
Nee hoor, je mag alles doen om te winnen. Alleen dalik niet janken met de huisjurist als ze allebei 4 wedstrijden krijgen.

Mooi dat er altijd in overtreffende trap gereageerd wordt. Janken...

Over Gustafson is iedereen het eens trouwens. Maar waarschijnlijk is dat ontgaan bij een aantal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee hoor, je mag alles doen om te winnen. Alleen dalik niet janken met de huisjurist als ze allebei 4 wedstrijden krijgen.

Zodat er vervolgens weer schande van kan worden gesproken als die 4 wedstrijden succesvol worden aangevochten.
 

Cees

New member
Omdat die Weghorst ook niets anders deed dan vrij worstelen bij die voorzet. Ik vermoed dat het Kramer hem vervolgens breed grenzend heeft uitgelegd dat ze inmiddels 2-0 voor stonden. Heracles speelde zelf spijkerhard en moeten dus niet te veel zeuren.

Ik heb ook niet heel erg het idee dat ze bij Heracles zeuren. Dat gebeurt hier vooral op het forum.
Stegeman en Tannane gaven in de interviews ook aan dat het gewoon een harde wedstrijd was, maar dat er verder niet zo veel aan de hand was.
Ik ben er zelf overigens wel blij mee dat we ons niet laten afzeiken tijdens de wedstrijd en zulke wedstrijden dan gewoon worden gewonnen. Alleen jammer van Gustafson, die liet zich ook provoceren.
 

Cees

New member
Waarom? Shirtje vast-pakken is toch een beduidend minder vergrijp dan bij de keel grijpen.

Hij kreeg de rode kaart voor het bij de strot grijpen van Kramer. Maar op de beelden is duidelijk te zien dat hij alleen het shirt vastgrijpt, dus Heracles zou de schorsing zeker wel aanvechten lijkt me. Dus dit was wel te verwachten.
Overigens had Zomer voor de overtreding zelf ook rood mogen krijgen, dus wat dat betreft mag ie niet zeuren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als de aanklacht is; bij de strot pakken, dan is dit terecht.

Nu Gustafsson nog even brommen en Kramer een waarschuwing en dan zijn we weer klaar voor vandaag.
 
Bovenaan