Voetbaloostkenner
Member
Hoe schatten jullie de kansen in voor Quick'20? Nacompetitie nog haalbaar? Wellicht weer op miraculeuze wijze net als afgelopen seizoen?
Tja, wat is goed nieuws. Ze missen 3 verdedigers; wij missen ook 3 verdedigers, maar daarnaast ook nog en handvol middenvelders en aanvallers.
Hoe schatten jullie de kansen in voor Quick'20? Nacompetitie nog haalbaar? Wellicht weer op miraculeuze wijze net als afgelopen seizoen?
Ik acht de kans klein. Met Dongen en EVV nog op bezoek, en uit naar TEC en Quick stiekem wel een zwaar programma. Al spelen daar 2 tegenstanders nergens meer om geloof ik Ze spelen misschien nacompetitie als JVC vrijwillig uit de Derde Divisie stapt.
Als JVC nu aangeeft komend seizoen niet meer in de Derde Divisie uit te komen (dus vrijwillige degradatie) worden ze toch laatste geplaatst uiteindelijk?
Als JVC nu aangeeft komend seizoen niet meer in de Derde Divisie uit te komen (dus vrijwillige degradatie) worden ze toch laatste geplaatst uiteindelijk?
Dat gat wordt dan via de nacompetitie opgevuld. Als ze het seizoen afmaken, dan blijven ze gewoon in de stand staan op hun eigen plek.
Dit kan ook anders: Ik heb voor m'n training even wat nagevraagd over de situatie, want voor de strijders voor plek 15 is het best belangrijk. Je kunt namelijk 2 scenario's hebben mochten ze besluiten op de ledenvergadering volgend jaar zeker niet in de Derde Divisie uit te willen komen (wat ik overigens niet verwacht dat beide gebeuren, maar wel interessant om naar te kijken):
1. Ze maken het bekend en trekken zich officieel terug. Dan beginnen ze dus helemaal onderaan in de piramide.
2. Ze komen bij 2 wedstrijden niet opdagen. Dan worden ze verplicht gedegradeerd en beginnen ze dus in de Hoofdklasse.
In beide gevallen worden alle wedstrijden ongeldig verklaard.
Uiteraard kan een bericht van de Voetbalprof niet achterblijven in deze situatie: https://www.voetbalprof.com/sjaak-w...cuyk-er-gaan-nu-wel-veel-wilde-verhalen-rond/
Om moedeloos van te worden. Volgens mij al wel de 10e wedstrijd in totaal waarbij we na een paar minuten op achterstand komen.Ah, kijk nou. Voor de derde keer op rij binnen 5 minuten op achterstand. Lekker, hoor.
Je opmerking over de wedstrijden van HSC tegen Alcides kunnen gewoon nog uitkomen Groene. Alcides doet nog steeds mee in de strijd om de 3e periodeOm moedeloos van te worden. Volgens mij al wel de 10e wedstrijd in totaal waarbij we na een paar minuten op achterstand komen.