Zondag derde divisie 2018/2019

Fregge

Well-known member
Benieuwd welk effect dat heeft in de laatste 3 wedstrijden. Zo heel makkelijk heeft JVC het ook niet.
 

Jacco

Well-known member
Ik heb even de programma's van Quick'20 en OJC bekeken:

Quick'20: TEC uit, EVV thuis, en Quick uit
OJC: Hercules thuis, ADO'20 uit en JVC thuis

Komend weekend wordt voor Quick'20 al heel belangrijk. Als het verschil met OJC Rosmalen groter wordt dan de huidige twee punten zie ik het erg lastig in; ook omdat OJC een beter doelsaldo heeft.
Als het verschil twee punten blijft houd ik een sprankje hoop.
 

Unregistere

Well-known member
animaatjes-lego-9413593.gif

Ja, dit dus. Lijkt me niet leuk voor SC Heerenveen.
 

Fregge

Well-known member
Ik heb even de programma's van Quick'20 en OJC bekeken:

Quick'20: TEC uit, EVV thuis, en Quick uit
OJC: Hercules thuis, ADO'20 uit en JVC thuis

Komend weekend wordt voor Quick'20 al heel belangrijk. Als het verschil met OJC Rosmalen groter wordt dan de huidige twee punten zie ik het erg lastig in; ook omdat OJC een beter doelsaldo heeft.
Als het verschil twee punten blijft houd ik een sprankje hoop.

In navolging hierop het programma voor de 4 kandidaten die tegen nacompetitie strijden:

Blauw Geel
12 mei: HBS (t) - 18
19 mei: UNA (u) - 4
26 mei: Westlandia (t) - 8

EVV
12 mei: GOES (u) - 5 (doet mee om de derde periode)
19 mei: Quick'20 (u) - 17
26 mei: UNA (t) - 4

HSC'21:
12 mei: Una (t) - 4
19 mei: Westlandia (u) - 8
26 mei: Jong Volendam (t) - 2

JVC Cuijk
12 mei: Quick (u) - 10
19 mei: TEC (t) - 1
26 mei: OJC (u) - 16 (kan zijn dat OJC nog tegen directe degradatie strijdt)
 

Unnekuukse

Active member
Ferdi Akankan over zijn nieuwe club Woezik:"De club heeft veel jeugd en wil verder bouwen met eigen jongens. Op die manier uitgroeien tot een stabiele eersteklasser is het doel." https://www.gelderlander.nl/voetbal...-ferdi-akankan-vertrekt-naar-woezik~ab366d3e/

Goh, met eigen jongens verder bouwen en zo een stabiele club in de top van het amateurvoetbal worden. Dat w?s toch de koers van JVC Cuijk voordat Akankan naar Cuijk kwam? Terwijl juist hij achter de schermen, samen met de hoofdsponsor, tal van nieuwe spelers voor JVC Cuijk heeft benaderd en zo hoogstpersoonlijk afbreuk deed aan het 'eigen jongens'-principe? Zeg dan niks.
 

de waan

Well-known member
Beetje hypocriet wel.

Bovendien, bij Woezik was het een paar terug toch ook een komen en gaan van spelers?
 

SC Heerenveen

Well-known member
Wordt trouwens mijn eerste wedstrijd sinds Paasmaandag pas. Daarna een weekend reserve, zondag vrij vanwege verhuizing naar eigen tussenwoning en a.s. zondag vrij omdat ik naar Heerenveen - NAC ga. Zou ik zaterdag hoofdklasse vlaggen, maar geen wedstrijd toebedeeld gekregen. Voor zondag 26 mei al wel ingepland zie ik, kan alleen nog niet zien waar. Dat weet ik dinsdag 12:00 uur pas.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben late to the party, maar dat Twitterkanaal van EVV is wel geniaal met die overdaad aan emoticons en gifjes. Vooral omdat ze er stug mee doorgaan ondanks dat niemand hun berichtjes deelt of liked.
 

Fregge

Well-known member
TEC kon vandaag promotie veiligstellen. Doen ze alleen nog niet. Ze spelen gelijk tegen Quick'20.
 

Fregge

Well-known member
Dit is wel slecht nieuws voor JVC. Die moeten tegen TEC en die spelen tegen OJC die op de laatste speeldag waarschijnlijk nog tegen directe degradatie strijdt.
 
Bovenaan