Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
Ook de ervaren verdediger Giovanni Henskens weg bij leeglopend Dongen. Hij vertrekt naar KFC Turnhout.

Klopt, ook de nieuwe club van Schilders. En Koenen stopt. Rampzalig voor die club, denk ik.

Je kunt nu op Facebook de speler nomineren die in jouw ogen de beste was in de derde divisie zondag afgelopen seizoen en dan kan er vanaf volgende week gestemd worden. Zie https://www.facebook.com/derdedivisieorg/

Ik verwacht nog wel wat namen van HSC, Blauw Geel, JVC en Quick '20!
 

Fregge

Well-known member
Ja, zie ook dat er al een paar Zaari genomineerd hebben. Maar ik nam bijvoorbeeld nu ook de supportersclub mee die wekelijks punten geeft, en daarin kwam Guler als beste naar voren.
 

Unregistere

Well-known member
Ben ik ook geselecteerd? :p

Jij bent tweede geworden, nipt achter Franca Overtoom! :duim:

DSC_2407.jpg
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Ik troost mij maar met de gedachte dat deze keuze puur gebaseerd is op geslacht en niet op kwaliteit, haha.

Haha, ze kon best goed vlaggen hoor. Liep voor onze neus. Gebruikten de headset en het viel mij wel op dat ze geen teamnamen gebruikte, maar kleuren. Dus als de bal over de zijlijn was en er moest een inworp voor FC Lienden volgen, zei zij 'geel' en als de inworp voor ons was, zei ze 'wit'. Is dat gebruikelijk of heeft iedereen daar een eigen manier voor?
 

SC Heerenveen

Well-known member
Haha, ze kon best goed vlaggen hoor. Liep voor onze neus. Gebruikten de headset en het viel mij wel op dat ze geen teamnamen gebruikte, maar kleuren. Dus als de bal over de zijlijn was en er moest een inworp voor FC Lienden volgen, zei zij 'geel' en als de inworp voor ons was, zei ze 'wit'. Is dat gebruikelijk of heeft iedereen daar een eigen manier voor?
Ik heb nog geen ervaring met headset, maar het is gewoon makkelijker om de kleuren te noemen dan de clubnamen. Want je kan ook lange clubnamen hebben of clubnamen die op elkaar lijken, en dat is niet handig.
 

Unregistere

Well-known member
Ik heb nog geen ervaring met headset, maar het is gewoon makkelijker om de kleuren te noemen dan de clubnamen. Want je kan ook lange clubnamen hebben of clubnamen die op elkaar lijken, en dat is niet handig.

Zit wel wat in. Moeten de shirts wel genoeg afwijken uiteraard.

Ik vond het wel grappig. Bij een diepe bal waarbij ze geen offside constateerde gilde ze ook steeds 'goed' door de headset.
 

Fregge

Well-known member
Ik kan nu al niet wachten op de scheefgroei in de competitie. Want Hercules gooit er tussendoor nog minimaal 3 wedstrijden uit.
 
Bovenaan