Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
Alles op een rijtje:

Speelronde 33

ADO '20 - OJC Rosmalen 0-1
HBS - GOES 2-1
Hercules - Quick 2-4
Jong FC Volendam - OFC 3-0
JVC Cuijk - TEC 0-4
OSS '20 - Dongen 1-2
Quick '20 - EVV 1-0
UNA - Blauw Geel '38 1-4
Westlandia - HSC '21 0-2

STAND

1. Jong FC Volendam 33-68
2. TEC 33-67
3. OFC 33-59
4. GOES 33-58
5. UNA 33-56
6. OSS '20 33-54
7. Quick 33-49
8. ADO '20 33-47
9. Westlandia 33-46
10. Dongen 33-45
11. Hercules 33-44 (-7)
12. HSC '21 33-44 (-17)
13. Blauw Geel '38 33-40
14. JVC Cuijk 33-39
15. EVV 33-38
16. OJC Rosmalen 33-32
17. Quick '20 33-30
18. HBS 33-25 *

EVV ??n winstpunt in mindering

* = gedegradeerd

Topscorers:

1. Serhat Ko? (TEC) 23
2. Dani van der Moot (Jong FC Volendam) 21
3. Marc Boshoff (Quick) 20
=. Tony de Groot (OSS '20) 20
=. Reda Kharchouch (OFC) 20
=. Derry John Murkin (Jong FC Volendam) 20
7. Giovialli Serbony (Westlandia) 18
=. Jesper de Vr? (ADO '20) 18
9. Erwin Franse (GOES) 17
=. Martijn Kaars (Jong FC Volendam) 17
=. Steve Schalkwijk (GOES) 17
12. Jelle Schijvenaars (UNA) 14
13. Brian Boogers (UNA) 13
=. Frank van der Heiden (Quick) 13
=. Walid Ould-Chikh (Hercules) 13
=. Rick Polman (Blauw Geel '38) 13
=. Rob van Sonsbeek (OSS '20) 13
=. Wessel Witbreuk (HSC '21) 13
19. Jos Peltzer (OSS '20) 12
20. Bas ter Hogt (HSC '21) 11
=. Wesley Meeuwsen (OJC Rosmalen) 11
=. Thomas Schilders (Dongen) 11
=. Jeroen van Schoonhoven (JVC Cuijk) 11
24. Tyrone Fonville (Hercules) 10
=. R?mon Koenen (Dongen) 10
=. Danny Verbakel (Blauw Geel '38) 10

3cf39b3d-edd1-4907-b642-b5141c06cb3f.jpg

Koen van der Zanden was met twee goals zeer belangrijk voor Blauw Geel '38, dat dankzij een zege op UNA weer adem kreeg in de strijd om lijfsbehoud
 

De Groene Scout

Well-known member
Wel een flinke leegloop bij OJC, maar door het aantrekken van een nieuwe trainer kunnen ze weer een team opbouwen.
Ervaren rot Willem Leushuis is er komend seizoen de hoofdtrainer. Die heeft vast nog wel wat lijntjes met spelers die onder hem willen trainen.
 

Unregistere

Well-known member
Tien tot vijftien jaar geleden nog wel, maar dat is nu een stuk minder denk ik. En daarbij komt dat spelers van de laatste clubs waar hij heeft gewerkt, vermoedelijk niet zo snel voor OJC zullen kiezen. Hij heeft natuurlijk wel een behoorlijk netwerk, dus mogelijk dat hij via bekenden bij enkele Brabantse BVO's - Helmond Sport, Willem II, FC Eindhoven - nog wat jonge afvallers kan strikken.

Maar OJC zet volgens eerdere berichtgeving in op de jeugd en volgens mij was de selectie al zo goed als rond, dus veel spelers hebben ze niet meer nodig. Willem mag dus gaan bouwen:

,,We zijn er trots op dat we Willem hebben weten te strikken. Hij weet als geen ander hoe het is om met jonge spelers te werken en paste wat dat betreft aan de profielschets die wij hadden gemaakt”, laat OJC-voorzitter Piet van der Plas met gepaste trots weten. Dit schrijft Brabants Dagblad.
 

Unregistere

Well-known member
Geen. Sowieso heeft hij bij zijn amateurclubs nooit heel veel met jeugd gedaan, dus in die zin is het een bijzondere opmerking. Maar waarschijnlijk zal de OJC-voorzitter refereren naar zijn werk met nationale jeugdteams in het Midden-Oosten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Heerlijk straks een keer ontspannen langs de lijn staan. Winnen we is het leuk worden we afgedroogd en gaat Volendam er met de titel vandoor is het ook niet erg.
Relaxed middagje voetbal kijken. :duim:
 

Joost

Well-known member
EVV veilig dus komend seizoen een echt Limburgs onderonsje in de 3e Divisie.

De club EVV heeft in de regio recent wel wat kwaad bloed gezet. Omdat ze een gecertificeerde opleiding moeten hebben mogen ze komend jaar een team in de Hoofdklase O19 inschrijven. Daarvoor hebben ze zelf niet het materiaal en dus hebben ze bij ons al 5 spelers uit de A weggehaald zonder de club te informeren.
 

Jacco

Well-known member
Bovenstaande van Joost geeft dus aan dat EVV eigenlijk op een te hoog niveau speelt en allerlei kunstgrepen moet uithalen om aan de eisen te voldoen.
 

Jacco

Well-known member
Dat heb je goed ingeschat. Mijn stiekeme hoop werd er al van te voren door weggehaald.
Ik las ergens op een Quick'20 website dat het gerucht rondging dat JVC Cuijk met een veredeld jeugdteam zou spelen.
Klopte dat?
 

Unnekuukse

Active member
Dat heb je goed ingeschat. Mijn stiekeme hoop werd er al van te voren door weggehaald.
Ik las ergens op een Quick'20 website dat het gerucht rondging dat JVC Cuijk met een veredeld jeugdteam zou spelen.
Klopte dat?

Nee, dat klopt niet. Alleen Lejic, Van Boxtel en Koesni ontbraken door blessures. Op hun plekken stonden met Van der Looy, Hendrix en Ozedemir spelers die dit seizoen al regelmatig hebben meegedaan.
 
Bovenaan