Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere

Well-known member
Blauw Geel eindigt dus met negen uit drie? Zou mooi zijn. :duim:

Succes allemaal vanmiddag, ik ga het langs de lijn in Dordt zijdelings volgen via Twitter.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vandaag tegen HBS, volgende week tegen UNA die eigenlijk al klaar zijn en die week er op tegen Westlandia die ook al klaar zijn.

Wij hebben 2 van die 3 zelfde tegenstanders. Echter UNA is nog volop in de race voor een vervangende periode, Westlandia is uit (dat is dus onbegonnen werk voor ons). Derde tegenstander voor ons is Volendam dat bij ons voor de titel gaat. Kijk er dus iets anders tegenaan dan Fregge.
Het moet dus echt vanmiddag gebeuren tegen UNA; de laatste kans. Ik hoop dat de spelers dat ook inzien.
 

Unnekuukse

Active member
De spelers en de staf van JVC Cuijk hebben vandaag overtuigend duidelijk gemaakt waarom het bestuur terecht weigert grote financi?le risico's te nemen om dit lamlendige zootje voor de club te behouden.
 

Unregistere

Well-known member
Oei, een dikke nederlaag voor JVC bij Quick zie ik: 6-1....

Vrolijkere gezichten bij onze Fregge, want Blauw Geel wint met 1-0 van HBS. En ook Waan en Groene zijn vanavond vrolijk door de 1-0 zege van HSC '21 op UNA.

Verder staat Jong FC Volendam weer bovenaan door een zwaarbevochten 3-2 zege op OSS '20. GOES dendert door richting nacompetitie: 2-0 tegen EVV, die gaan die periode wel pakken. Bovenin deed ook OFC goede zaken door een 3-0 overwinning op ADO '20.

OJC speelt gelijk tegen Hercules (2-2) en dat is dan weer gunstig voor Jacco's favorieten, want het verschil blijft te overbruggen.

Dongen - Westlandia ging eigenlijk nergens om en dat zien we aan de uitslag: 0-0.

Blijft erg spannend in de strijd om het ontlopen van de nacompetitie!
 

SC Heerenveen

Well-known member
Sodeknetter, belangrijk potje heb ik zondag met Quick '20 tegen EVV! Ik kan vanwege de belangen wel wat commentaar achter mij uit de dugouts verwachten. Scheelt het dat ik voor de Limburgers sta, die versta ik namelijk toch niet haha.
 

Unregistere

Well-known member
Weet je dat nu al? Kan toch ook zijn dat je aan de kant moet lopen waar geen dug-outs staan?

Maar goed, de Limburgers versta je dan misschien niet, maar een brullende Jacco mogelijk wel. ;)
 

SC Heerenveen

Well-known member
Weet je dat nu al? Kan toch ook zijn dat je aan de kant moet lopen waar geen dug-outs staan?

Maar goed, de Limburgers versta je dan misschien niet, maar een brullende Jacco mogelijk wel. ;)
Ja, op het moment dat ik een wedstrijd toegewezen krijg zie ik gelijk of ik de eerste of tweede assistent ben. En de eerste staat voor de dugouts.

Is een brullende Jacco wel te verstaan dan? Heb de vorige keer thuis tegen OSS wel gelachen om de Quick '20 fans, dus ik kan niet wachten!
 

Fregge

Well-known member
Zo! Lekker dit. Kreeg de vraag door van de plaatselijke journalist die wegens privezaken niet kon of 't terecht was of dat het billen knijpen was. Ik antwoordde met beide. Hopelijk kunnen we nu dit door zetten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Pffff, wat een wedstrijd, wat een spanning.
Van 2 kanten niet best, maar wel de juiste instelling gezien bij HSC'21 vandaag.
Terechte winst en bijna veilig.
 

Jacco

Well-known member
Ik was er even bang voor dat dat ene punt bij TEC er niet toe doet, maar door het gelijkspel bij OJC-Hercules kan het wel eens heel belangrijk zijn.
 

de waan

Well-known member
Normaal gesproken laat ik de ontwikkelingen bij HSC'21 zoveel mogelijk voor wat het is als ik bij een andere wedstrijd langs de kant sta, maar gisteren bij Groen Wit (toeval bestaat niet) tegen Loenermark kon ik maar niet van de telefoon afblijven vanaf het moment dat we op voorsprong kwamen. Ik krijg een melding als het twitteraccount van HSC een berichtje plaatst, dus bij elk trilletje in mijn broekzak vanaf een uur of vier stierf ik duizend doden. Gelukkig bleef het gevreesde berichtje achterwege.
 

Unregistere

Well-known member
Kan het me voorstellen. Eigenlijk bizar dat HSC zich met 41 punten nog niet veilig mag noemen, al moet het wel heel gek lopen als het nu nog fout gaat natuurlijk. Vond UNA het trouwens niet onverdiend?

Gisteren eigenlijk niet meer gemeld hier volgens mij, maar voor HBS is na het verlies bij de mannen van Fregge definitief het doek gevallen.

Verder natuurlijk op Zaari gestemd als speler van de week! https://www.voetbal247.nl/speler-van-de-week-de-nominaties-van-speelronde-32/
 

Unregistere

Well-known member
Een beter moment om die reeks te doorbreken was er dus niet!

Ik zie dat GOES officieel nog ??n puntje nodig heeft om de periode te pakken. Die gaan zondag naar het gedegradeerde HBS, dus dat zou moeten lukken.
 

De Groene Scout

Well-known member
vond UNA het trouwens niet onverdiend?

Nee dat viel nog wel mee, in de bestuurskamer ook berusting en de sportieve felicitaties. Ze gingen er wel voor en pakten zelfs 8 gele kaarten, maar voetballend vrijwel niets uitgespeeld. Na de thee vooral dreiging door hoge ballen erin te pompen en uit vrije trappen /corners.
Even dachten ze nog aan een penalty mee, maar de duikeling was iets te opzichtig en werd door de leidsman beoordeelt als schwalbe.
 
Bovenaan