Zondag derde divisie 2018/2019

de waan

Well-known member
De eennalaatste competitiewedstrijd op bezoek bij het veilige Westlandia. Spelen nergens meer voor.

Westlandia doet (nu) nog wel mee voor de derde periode. Kan tegen die tijd ook wel weer anders zijn natuurlijk.

Verder met je eens het het programma vooral op papier lastig is. Als je hier niet ergens drie punten uit weet te peuren verdien je het ook niet.
 

Unregistere

Well-known member

Haha, hamertje tik op de haantjes.

Westlandia doet (nu) nog wel mee voor de derde periode. Kan tegen die tijd ook wel weer anders zijn natuurlijk.

Ik zie nu dat die inderdaad vrij goed staan. Als ze Hercules kloppen in het inhaalduel, naderen ze GOES tot op drie punten. Had ik niet verwacht.

Maar al met al zal HSC het toch wel moeten redden, lijkt mij. Laat EVV maar vijftiende worden, want ik ben wel nieuwsgierig naar het Playmobil-poppetje dat bij de nacompetitie past.
 

Unregistere

Well-known member
Het was geniaal toen ik met Jong Volendam allerlei flauwe woordgrappen over vissen online gooide (al zeg ik 't zelf).

Met name omdat jullie dat 'heen en weer' deden. Was zeer vermakelijk inderdaad. Daarna besloten ze wel om volgend seizoen over te stappen naar de zaterdag. :p
 

Abubakari

Well-known member
Pas als de waan in paniek raakt wordt het penibel. Groene Scout is toch de nerveuze en de waan de realistische is mijn HSC21 ervaring na al die jaren.
 

Unregistere

Well-known member
Gerucht: Jochem Twisker zou na dit seizoen trainer van OFC moeten worden. Dan verlaat hij Hercules dus al vlot, ondanks een contractverlenging.
 
Bovenaan