Twee rode kaarten vandaag bij EVV, onder meer voor de betrouwbare doelman Vercruysse.
Die doelman zal niet meer spelen dit seizoen want het leek op een karatetrap die hij uitdeelde volgens de krant en de verslagjes.
Twee rode kaarten vandaag bij EVV, onder meer voor de betrouwbare doelman Vercruysse.
Die doelman zal niet meer spelen dit seizoen want het leek op een karatetrap die hij uitdeelde volgens de krant en de verslagjes.
Ja, absoluut! Vond het ook erg leuk om een keer samen met haar een wedstrijd te leiden.
Ze is als ik het goed meegekregen heb ook internationale assistent scheidsrechter bij het vrouwenvoetbal. Ze liep ook met een FIFA badge.Mooi. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat ze de ambitie heeft om de eerste vrouwelijke scheidsrechter in het Nederlandse betaalde voetbal te worden. Zou leuk zijn als dat haar lukt.
Ah, hier stond dat onder meer: https://www.ad.nl/nederlands-voetba...drie-jaar-in-jupiler-league-fluiten~a89d5ec8/
Andere, serieuzere vraag: had jij het idee dat spelers anders reageerden op haar dan op mannelijke scheidsrechters? Ik heb dat gevoelsmatig namelijk wel bij de wedstrijden die ik heb gezien waarbij vrouwen de vlag hanteerden. Dus ben wel benieuwd hoe jij dat ziet.
Toch wel! Hij krijgt 2 wedstrijden, net als de andere rode kaart.
Ze is als ik het goed meegekregen heb ook internationale assistent scheidsrechter bij het vrouwenvoetbal. Ze liep ook met een FIFA badge.
Ik heb toch het idee dat spelers meer respect voor een vrouwelijke scheidsrechter hebben. Maandag was het respect ook groot, alleen bij het toekennen en na het uitvoeren van de strafschop kreeg ze aardig wat JVC spelers om haar heen. Speler die veel te uitbundig kwam protesteren slingerde ze ook gelijk met geel op de bon.
Tegenwoordig zijn er nog maar 7 strafcodes, dus zal bij de EVV doelman geen twijfel geweest zijn welke code te gebruiken. Jaren geleden waren er veel meer codes, was het nog een hele administratie om kaarten door te geven (o.a. circa 50 codes voor geel, waarbij er nu nog maar 1 is). Dus misschien is er toen wel een 'ernstigere' code doorgegeven, of is dat in het schrijven van een korte samenvatting gebleken. Nu is het veel minder gedoe gelukkig.Komt-ie goed weg! ODIN '59-keeper Barry van Dijk kreeg een voorstel van drie duels en zag dus zijn wens om met een thuiswedstrijd tegen Quick Boys zijn loopbaan te be?indigen in rook opgaan. En als ik het goed heb begrepen, deed hij heel wat minder dan Vercruysse. Kennelijk heeft de scheids bij de EVV-goalie een minder zware code genoteerd.
Interessant, sluit dus wel aan bij mijn idee. Je zou dus bijna zeggen dat er meer vrouwelijke arbiters moeten komen.
De Voetbalprof heeft zich overigens gebogen over de situatie onderin de derde divisie zondag en bovenin de zondaghoofdklasse A en B: https://www.voetbalprof.com/de-grote-voetbalprof-com-analyse-derde-divisie-hoofdklasse-zondag/
De Voetbalprof heeft zich overigens gebogen over de situatie onderin de derde divisie zondag en bovenin de zondaghoofdklasse A en B: https://www.voetbalprof.com/de-grote-voetbalprof-com-analyse-derde-divisie-hoofdklasse-zondag/
Tegenwoordig zijn er nog maar 7 strafcodes, dus zal bij de EVV doelman geen twijfel geweest zijn welke code te gebruiken. Jaren geleden waren er veel meer codes, was het nog een hele administratie om kaarten door te geven (o.a. circa 50 codes voor geel, waarbij er nu nog maar 1 is). Dus misschien is er toen wel een 'ernstigere' code doorgegeven, of is dat in het schrijven van een korte samenvatting gebleken. Nu is het veel minder gedoe gelukkig.
Jammer dat hij er geen conclusie van maakt. Dit is in 1 uurtje gemaakt joh. Zal wel te veel een blinde vlek voor hem zijn.
Dus jij neemt het over als hij er niet is?Nee, klopt. Kwam goed uit dat onze 'vaste' wedstrijdtwitteraar - vast tussen aanhalingstekens omdat hij er vaker niet dan wel is - uitgerekend in Amsterdam ontbrak.
Dus jij neemt het over als hij er niet is?