Unregistere
Well-known member
Knip mag al bijna met pensioen. Ik neem aan dat ze iemand kiezen die ze ook wat stukjes toekomst kunnen geven.
Lijkt mij ook. Want je weet dat de groep van Knip niet luistert als hij praat als dit.
Knip mag al bijna met pensioen. Ik neem aan dat ze iemand kiezen die ze ook wat stukjes toekomst kunnen geven.
De druifjes waren wel een beetje zuur bij UNA kennelijk, getuige dit wat sneue tweetje.
https://twitter.com/vvUNA/status/1119608138414612480
Tja, het gaat bij ons zelden op het gemakje. Zwaar teleurstellend dit. Nog weer wat langer stressen.
Maandag eerst naar een meubelzaak in Delft, vervolgens naar Den Haag alwaar het degradatiespook mij ongetwijfeld tegemoet zal komen voor de wedstrijd tussen HBS en JVC Cuijk. Een wedstrijd met veel belangen, en onder leiding van een vrouwelijke scheidsrechter. Ik heb nog niet eerder met haar samen gewerkt, dus ik ben reuze benieuwd.
Maandag eerst naar een meubelzaak in Delft, vervolgens naar Den Haag alwaar het degradatiespook mij ongetwijfeld tegemoet zal komen voor de wedstrijd tussen HBS en JVC Cuijk. Een wedstrijd met veel belangen, en onder leiding van een vrouwelijke scheidsrechter. Ik heb nog niet eerder met haar samen gewerkt, dus ik ben reuze benieuwd.
Shona inderdaad.
Maar onze krullenbol zal wel gezellig samen willen douchen
Dat is onze taak ook. Vooral als op de lijn van de zestienmeter is, als assistent heb je dan perfect zicht. Een scheidsrechter zal rond de lijn altijd de assistent aankijken om te bepalen of overtreding erbinnen is of erbuiten.Hopen dat jij het net zo scherp ziet als jouw collega die gisteren de scheidsrechter bij UNA - JVC Cuijk er op attendeerde dat een overtreding niet buiten maar binnen het strafschopgebied plaatsvond... Daardoor kreeg JVC Cuijk een strafschop ?n een punt.
Shona fluit inderdaad morgen. Jullie hadden mevrouw Bakker, ze is ??n van de enkele dames die vlagt op het hogere amateurniveau.Dan zal je dus niet in ??n kleedkamer zitten als arbitraal trio, gok ik. Maar wel leuk. Wij hadden gisteren ook weer een dame met wapperende paardenstaart die de vlag mocht hanteren. Wie fluit er morgen, Shona Shukrula?
Hahaha. Zit er vast niet in denk ik.Shona inderdaad.
Maar onze krullenbol zal wel gezellig samen willen douchen
Shona fluit inderdaad morgen. Jullie hadden mevrouw Bakker, ze is ??n van de enkele dames die vlagt op het hogere amateurniveau.