Unnekuukse
Active member
Ik heb de indruk dat er dit seizoen in de 3e divisie zondag opvallend veel wedstrijden in de laatste vijf minuten worden beslist. Vandaag bij OJC, JVC Cuijk en TEC.
Nou, douchen en weer 4 uur in het busje terug. Kansloze 5-1 nederlaag.
Ploegen onder ons allemaal in de punten vandaag (op Blauw Geel na).
Van nummer 8 (Quick) t/m nummer 15 (Blauw Geel) zal er dus 1 op de P/D plek komen.
Kan echt nog alle kanten op.
Na het paasweekend (Dongen thuis en OJC uit) m??ten we veilig zijn, want de laatste vier wedstrijden kunnen maar zo vier nederlagen opleveren.
Dongen en OJC moet kunnen.
Dongen en OJC moet kunnen. Verder zat het bij HSC volgens mij ook niet echt mee gisteren, als ik de samenvatting op Omroep Zeeland zo zag. Beetje een lullige strafschop tegen en daarna twee fantastische goals, die er niet wekelijks op die manier invliegen. Bizar eigen doelpunt ook van Jesse Bank van GOES trouwens.
Voor de liefhebbers, hier zijn de beelden te zien: https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/112317/Swingend-GOES-wint-ook-van-HSC-21
OJC is kansloos, want dat is een uitwedstrijd.
Ja, maar los van de wedstrijd van gisteren. We spelen dan nog tegen de kampioenskandidaten UNA en Volendam en de lastige uitwedstrijden bij Westlandia en OSS'20. Het lijkt me handiger het daar niet op aan te laten komen.
Ben wel heel nieuwsgierig op hoeveel punten de nummer 14 aan het einde van de rit staat.
Ik denk 42 punten, de nummer 15 die de P/D in moet zal er 41 hebben.