Zondag derde divisie 2018/2019

Unnekuukse

Active member
Ik heb de indruk dat er dit seizoen in de 3e divisie zondag opvallend veel wedstrijden in de laatste vijf minuten worden beslist. Vandaag bij OJC, JVC Cuijk en TEC.
 

Joost

Well-known member
Nou, douchen en weer 4 uur in het busje terug. Kansloze 5-1 nederlaag.
Ploegen onder ons allemaal in de punten vandaag (op Blauw Geel na).
Van nummer 8 (Quick) t/m nummer 15 (Blauw Geel) zal er dus 1 op de P/D plek komen.
Kan echt nog alle kanten op.

Wat is dat voor Randstedelijk gezeur?
Ben trouwens wel benieuwd wat voor bus dat is want 4 uur rijden is wel heel erg lang.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Groene Scout vast te diep in het glaasje gekeken. Snap ik ook wel na zo'n nederlaag. Klok kijken wordt dan natuurlijk ook een stuk moeilijker. :p
 

de waan

Well-known member
Na het paasweekend (Dongen thuis en OJC uit) m??ten we veilig zijn, want de laatste vier wedstrijden kunnen maar zo vier nederlagen opleveren.
 

Jacco

Well-known member
Quick'20 behaalde opnieuw ??n punt. Na wederom een snelle achterstand werd het nog 3-3 en daarna miste Quick'20 een penalty.
Jammer, in de wedstrijden die Quick'20 niet verliest, zit het ook niet mee.
 

Unregistere

Well-known member
Na het paasweekend (Dongen thuis en OJC uit) m??ten we veilig zijn, want de laatste vier wedstrijden kunnen maar zo vier nederlagen opleveren.

Dongen en OJC moet kunnen. Verder zat het bij HSC volgens mij ook niet echt mee gisteren, als ik de samenvatting op Omroep Zeeland zo zag. Beetje een lullige strafschop tegen en daarna twee fantastische goals, die er niet wekelijks op die manier invliegen. Bizar eigen doelpunt ook van Jesse Bank van GOES trouwens.

Voor de liefhebbers, hier zijn de beelden te zien: https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/112317/Swingend-GOES-wint-ook-van-HSC-21
 

de waan

Well-known member
Dongen en OJC moet kunnen. Verder zat het bij HSC volgens mij ook niet echt mee gisteren, als ik de samenvatting op Omroep Zeeland zo zag. Beetje een lullige strafschop tegen en daarna twee fantastische goals, die er niet wekelijks op die manier invliegen. Bizar eigen doelpunt ook van Jesse Bank van GOES trouwens.

Voor de liefhebbers, hier zijn de beelden te zien: https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/112317/Swingend-GOES-wint-ook-van-HSC-21

Ja, maar los van de wedstrijd van gisteren. We spelen dan nog tegen de kampioenskandidaten UNA en Volendam en de lastige uitwedstrijden bij Westlandia en OSS'20. Het lijkt me handiger het daar niet op aan te laten komen.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, maar los van de wedstrijd van gisteren. We spelen dan nog tegen de kampioenskandidaten UNA en Volendam en de lastige uitwedstrijden bij Westlandia en OSS'20. Het lijkt me handiger het daar niet op aan te laten komen.

Oei, da's wel pittig ja. Hoogstens kun je dan hopen dat OSS '20 al klaar is en zich spaart voor de nacompetitie, maar daar zou ik het inderdaad ook niet op aan laten komen. Ben wel heel nieuwsgierig op hoeveel punten de nummer 14 aan het einde van de rit staat.
 

Fregge

Well-known member
Even het programma voor plek 15 op een rijtje. Het cijfer is de huidige plek in de stand. En alleen de ploegen die 34 punten hebben.

Blauw Geel
20 april: TEC (t) - 3
28 april: vrij
5 mei: Hercules (u) - 13
12 mei: HBS (t) - 18
19 mei: UNA (u) - 2
26 mei: Westlandia (t) - 9


EVV
20 april: Hercules (u) - 13
22 april: ADO'20 (u) - 7
28 april: Quick (t) - 8
5 mei: OJC (t) - 16
12 mei: GOES (u) - 6
19 mei: Quick'20 (u) - 17
26 mei: UNA (t) - 2


Hercules
20 april: EVV (t) - 14
22 april: GOES (t) - 6
28 april: Quick'20 (u) - 17
2 mei: Westlandia (t) - 9
5 mei: Blauw Geel (u) - 15
12 mei: OJC (u) - 16
19 mei: Quick (t) - 8
26 mei: OFC (u) - 4
 

Unregistere

Well-known member
Dan ook maar even alles op een rij omtrent de huidige situatie, wel zo handig:

Speelronde 29

Jong FC Volendam - Quick 1-1
ADO ’20 – Hercules 1-2
Dongen – OFC 4-0
EVV – Blauw Geel ’38 3-0
GOES – HSC ’21 5-1
HBS – UNA 1-2
JVC Cuijk – OSS ’20 3-2
OJC Rosmalen – Quick 2-0
Quick ’20 – Westlandia 3-3
TEC – Jong FC Volendam 1-0

STAND

1. Jong FC Volendam 29-58
2. UNA 29-55
3. TEC 28-54
4. OFC 29-50
5. OSS '20 29-48
6. GOES 28-46
7. ADO '20 28-44
8. Quick 27-40
9. Westlandia 28-39
10. HSC '21 28-38 (-14, 46 goals voor)
11. JVC Cuijk 28-38 (-14, 40 goals voor)
12. Dongen 29-38
13. Hercules 26-34
14. EVV 27-34
15. Blauw Geel '38 29-34
16. OJC Rosmalen 28-24
17. Quick '20 28-22
18. HBS 28-19

EVV ??n winstpunt in mindering

Topscorers:

1. Reda Kharchouch (OFC) 18
=. Serhat Ko? (TEC) 18
=. Dani van der Moot (Jong FC Volendam) 18
4. Tony de Groot (OSS '20) 17
=. Derry John Murkin (Jong FC Volendam) 17
=. Giovialli Serbony (Westlandia) 17
=. Jesper de Vr? (ADO '20) 17
8. Erwin Franse (GOES) 15
9. Marc Boshoff (Quick) 14
=. Martijn Kaars (Jong FC Volendam) 14
11. Rick Polman (Blauw Geel '38) 13
=. Jelle Schijvenaars (UNA) 13
=. Wessel Witbreuk (HSC '21) 13
14. Brian Boogers (UNA) 12
=. Steve Schalkwijk (GOES) 12
=. Rob van Sonsbeek (OSS '20) 12
17. Jos Peltzer (OSS '20) 11
=. Jeroen van Schoonhoven (JVC Cuijk) 11
19. R?mon Koenen (Dongen) 10
=. Wesley Meeuwsen (OJC Rosmalen) 10
=. Thomas Schilders (Dongen) 10
=. Danny Verbakel (Blauw Geel '38) 10

13ef1f27-a2c0-49f2-bc2a-265c63416407.jpg

JVC Cuijk-spits Jeroen van Schoonhoven was belangrijk voor zijn team in de gewonnen wedstrijd tegen OSS '20, want hij was balvast en scoorde bovendien twee keer
 

Unregistere

Well-known member
GOES-trainer Rogier Veenstra is een van de genomineerden voor de Rinus Michels Award als amateurtrainer van het jaar. Hij is voorgedragen vanuit Zuid I. Heb nog geen andere genomineerden gevonden, maar in elk geval een mooie waardering voor hem!
 

de waan

Well-known member
Laurens Knippenborg van RKZVC is de kandidaat vanuit Oost. Verder ook nog geen namen gezien of gehoord.
 

Unregistere

Well-known member
Oh jee, gezien het succes van Zieuwent is dat een geduchte concurrent.

In West II ook nog niets bekend, volgens mij. Kees Zethof zou dat wel eens kunnen worden.
 

de waan

Well-known member
Knip mag al bijna met pensioen. Ik neem aan dat ze iemand kiezen die ze ook wat stukjes toekomst kunnen geven.
 
Bovenaan