Zondag derde divisie 2018/2019

Unnekuukse

Active member
Verrassende ontwikkelingen in elk geval. Wat is jouw mening hierover, Unnekuukse?

Ken nog niet alle ins en outs, maar wat ik er in de wandelgangen van terug hoor is dat de hoofdsponsor afspraken heeft gemaakt met spelers en trainers voor et komende seizoen. Hij was er blijkbaar van overtuigd dat hij voldoende andere sponsors kon vinden die, samen met hem, de extra kosten (boven op dat wat de Businessclub beschikbaar heeft) wilden dekken.
Dat schijnt nu niet gelukt te zijn.
In het artikel in De Gelderlander wordt gesproken over 'enkele belangrijke sponsors'. Ik ben ook zeer benieuwd wie dat, naast de eerdergenoemde hoofdsponsor, zijn.
De vereniging JVC Cuijk heeft simpelweg niet de financi?le mogelijkheden om de verplichtingen over te nemen en gaat dus dat ook niet doen.
 

de waan

Well-known member
Het is toch helemaal niet de taak voor een sponsor om afspraken te maken met spelers en trainers?
 

Unnekuukse

Active member
Het is toch helemaal niet de taak voor een sponsor om afspraken te maken met spelers en trainers?

Hij was, volgens mij, ook lid van de TC. Maar dan nog is jouw vraag terecht.

Eerlijk gezegd had ik er al langer een slecht gevoel bij. Ik heb me, ook op dit forum, al meer dan eens verbaasd over de koerswijziging bi JVC Cuijk. Plotseling werd de komst van nieuwe, zeker niet goedkope spelers aangekondigd en werd zelfs gesproken over spelen op het niveau van de 2e divisie. Ik heb dat nooit begrepen. Zoveel sponsors heeft de club niet meer.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Hopelijk valt het mee en kiezen de meeste spelers in tegenstelling tot Daniel toch gewoon voor JVC. Derde divisie is toch een mooi podium, sportief gezien.
 

De Groene Scout

Well-known member
Momenteel wordt het laatste inhaalduel afgewerkt tussen Hercules en Westlandia.
Halverwege is het 1-2; dat bevalt mij wel. Hercules blijft hierdoor in beeld voor ons en zelf in de stress m.b.t. de P/D-plek en zal zondag ook zeker willen winnen van Blauw Geel zondag.
Daarnaast zou Westlandia na de winst vandaag veilig zijn en juist daar moeten wij nog een potje tegen.

Nog 3 kwartier.
 

Fregge

Well-known member
De uitslag is 2-3. Kan dus nog spannend worden zondag, al verwacht ik al wel dat Hercules al veilig is.
 

De Groene Scout

Well-known member
De uitslag is 2-3. Kan dus nog spannend worden zondag, al verwacht ik al wel dat Hercules al veilig is.

Ik denk dat ze daar bij Hercules nog wel anders over denken. Als die zondag verliezen is het gaatje nog maar 3 punten.
Nee, die gaan er vol voor om vooral niet te verliezen zondag.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, GOES moet nog oppassen voor die mannen uit Naaldwijk. Hercules nam de leiding via Walid Ould-Chikh, maar Nick van Vliet en Melvin Vissers hielpen Westlandia nog voor rust aan een voorsprong. In de tweede helft toch de gelijkmaker door wederom Ould-Chikh. Uiteindelijk bezorgde 'good old' Remon van Bochoven zijn team de winst.

Hercules hoopt zich nu zondag veilig te spelen door niet te verliezen van de mannen van Fregge. Dat vertelde Matthijs Blijham tenminste aan RTV Utrecht: https://www.rtvutrecht.nl/sport/1912241/sterk-hercules-buigt-voor-westlandia.html


Bestuur houdt rekening met een leegloop, lees ik nu. Spelers blijven strijdbaar en willen JVC in de derde divisie achterlaten: https://www.gelderlander.nl/voetbal...-houdt-rekening-met-ergste-scenario~af38882a/
 
Laatst bewerkt:

Unnekuukse

Active member
Ja, GOES moet nog oppassen voor die mannen uit Naaldwijk. Hercules nam de leiding via Walid Ould-Chikh, maar Nick van Vliet en Melvin Vissers hielpen Westlandia nog voor rust aan een voorsprong. In de tweede helft toch de gelijkmaker door wederom Ould-Chikh. Uiteindelijk bezorgde 'good old' Remon van Bochoven zijn team de winst.

Hercules hoopt zich nu zondag veilig te spelen door niet te verliezen van de mannen van Fregge. Dat vertelde Matthijs Blijham tenminste aan RTV Utrecht: https://www.rtvutrecht.nl/sport/1912241/sterk-hercules-buigt-voor-westlandia.html



Bestuur houdt rekening met een leegloop, lees ik nu. Spelers blijven strijdbaar en willen JVC in de derde divisie achterlaten: https://www.gelderlander.nl/voetbal...-houdt-rekening-met-ergste-scenario~af38882a/

Lees ook de reactie van een zekere 'Nikkelenkop' onder het artikel. Die heeft het, denk ik, meer bij het rechte eind dan de verslaggever.
Voor de spelers is het vervelend. Vrees voor een aantal van hen dat zij op deze korte termijn geen (betalende) divisionisten of hoofdklassers meer kunnen vinden waar ze volgend seizoen aan de slag kunnen.
 

Unregistere

Well-known member
In die reacties staat nu dat de bewuste sponsor zoiets ook al eens bij SIOL wilde doen. Staat er dus om bekend?

Het zal voor de spelers vast niet heel makkelijk worden inderdaad, al hebben ze nog anderhalve maand. Clubs hebben waarschijnlijk nog wel plek, maar doorgaans is het budget al zo goed als vergeven en dan zullen ze dus met minder genoegen moeten nemen.
 

Unnekuukse

Active member
Het heeft mij verbaasd dat JVC Cuijk met hem in zee ging en dat ze hem vervolgens zijn gang lieten gaan. Dat mag het bestuur zich ook verwijten, lijkt me.

Eerlijk gezegd verwacht ik dat maar weinig spelers van de huidige selectie nu nog door (betalende) divisionisten en hoofdklassers worden opgehaald. Alakmak wellicht, Grotenhuis misschien, Lejic mogelijk, eventueel Loermans en Van Boxtel, maar dan houdt het ook wel op. De meeste spelers moeten dus kiezen: blijf ik bij JVC Cuijk spelen (zonder vergoeding) of ga ik naar een andere club in de regio (waarschijnlijk ook zonder vergoeding)?
 

Fregge

Well-known member
Ik denk dat ze daar bij Hercules nog wel anders over denken. Als die zondag verliezen is het gaatje nog maar 3 punten.
Nee, die gaan er vol voor om vooral niet te verliezen zondag.

Oh ja, niet eens gezien. En na verdere inspectie zie ik dat van de 6 kandidaten voor plek 15 er maar 2 tegen elkaar hoeven. Alleen EVV heeft een tegenstander die onder de ander staat (OJC). Kan een heel gunstig weekend worden, maar ook een gruwelijk klote weekend.
 
Bovenaan