Wie moet er onder de lat bij Oranje?

Maasveld

Well-known member
Ik verwacht het ook niet, maar Ter Stegen heeft de afgelopen jaren geen 3 wedstrijden achter elkaar mogen keepen. Dus niemand heeft een beeld van hem. Sterker nog, het feit dat Luis Enrique zo rigide hem geen kans gaf met Bravo in de goal zegt misschien wel dat Ter Stegen helemaal niet zo goed is als weleens wordt beweerd.
Ter Stegen is een beetje als Manuel Neuer, alleen dan met wat meer blunders.
 

Maasveld

Well-known member
Vind ik ook. Maar ik heb liever niet dat hij in dit Oranje onder deze BC terecht komt. Voor je het weet wordt hij met de daar heersende vormdop ge?nfecteerd. Laat ie zich maar lekker blijven ontwikkelen bij PSV. En zet Krul, Stekelburg of die tweede keeper van Barca maar onder de lat for the time being. Mochten ze het toernooi halen, kunnen ze Zoet altijd nog oproepen.
Haha wat een treurigheid toch.

Hoezo zouden ze Zoet dan nog oproepen?
 

SanMark.

Well-known member
Haha wat een treurigheid toch.

Hoezo zouden ze Zoet dan nog oproepen?

Onvoorstelbaar he. Twee jaar achter elkaar kampioen een uitstekend beleid en alleen maar wijzen en huilen naar anderen toe. Wat een vervelend kut leven moet hij hebben als hij nu nog steeds naar anderen kijkt om daar iets van 'vreugde' uit te halen.
 

RickPSV

Active member
Alle oude keepers lijken hun vorm weer beetje bij beetje terug te krijgen.. hopen dat ze dat volhouden.
 

Batigoal

Well-known member
Zoet is gewoon een prima clubkeeper, meer niet. Stekelenburg en Vorm zijn pass? en Cillessen heeft nog de meeste potentie maar in deze situatie gaat hij Stekelenburg achterna.
 

Eresd?g?

Banned
Zo balen dat Koeman t niet meer ziet zitten in Steek. Zal me trouwens niks verbazen als dit een streek van m was tav de KNVB.
 
Bovenaan