Janssen
Well-known member
Zoals bijna iedereen hier op Dvk graag wilde.
En vooraf ook terecht volkomen was geweest maar achteraf is het makkelijk praten.
Zoals bijna iedereen hier op Dvk graag wilde.
En vooraf ook terecht volkomen was geweest maar achteraf is het makkelijk praten.
Zoet, maar dat is logisch.
Misschien ben je in de war met de arme Drommel of dat Marsmannetje van FC Twente?2 poedeltjes van Cillessen in 1 week is inderdaad een beetje te veel van het goede.
Misschien ben je in de war met de arme Drommel of dat Marsmannetje van FC Twente?
Vandaag kon ie weinig aan doen, woensdag heeft ie geen blunder gemaakt en vorige week zondag heeft ie niet gespeeld, dus geen idee waar je het over hebt.
Zoet daarentegen zag er gister niet goed uit bij de 1-0 van Utrecht, slappe kopbal die Cillessen gewoon gepakt had.
Als je je daar niet voor af kunt sluiten, dan ben je niet Oranje waardig.
Vind jij hem er niet beroerd uitzien dan?
Alsof ie al weken op pillen leeft.
Hij heeft het afgelopen jaar diverse tikken op zijn kop gekregen en altijd doorgekeept. Misschien dat hij daar nu als nog last van krijgt ?
Was op Fox Sports. De enige eredivisiepot op vrijdag.
Dat ie er slecht uit ziet is me niet zo opgevallen, ik zie hem ook niet zo vaak close up en tijdens wedstrijden let ik er niet op en valt het mij ook niet op.
Tess was voor rust minder dan Jankovic na rust, maar toch zou ik Tess weer gewoon opstellen tegen Rusland. En heus niet alleen maar omdat het de vriendin van Fred is. Iedereen heeft wel eens een mindere helft.