Wie moet er onder de lat bij Oranje?

Abubakari

Well-known member
2 poedeltjes van Cillessen in 1 week is inderdaad een beetje te veel van het goede.
Misschien ben je in de war met de arme Drommel of dat Marsmannetje van FC Twente?
Vandaag kon ie weinig aan doen, woensdag heeft ie geen blunder gemaakt en vorige week zondag heeft ie niet gespeeld, dus geen idee waar je het over hebt.
Zoet daarentegen zag er gister niet goed uit bij de 1-0 van Utrecht, slappe kopbal die Cillessen gewoon gepakt had.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Misschien ben je in de war met de arme Drommel of dat Marsmannetje van FC Twente?
Vandaag kon ie weinig aan doen, woensdag heeft ie geen blunder gemaakt en vorige week zondag heeft ie niet gespeeld, dus geen idee waar je het over hebt.
Zoet daarentegen zag er gister niet goed uit bij de 1-0 van Utrecht, slappe kopbal die Cillessen gewoon gepakt had.

Ik vraag me wel al langer af wat er met Jasper aan de hand is.

Hij ziet eruit alsof een vrachtwagen over hem heengereden is, hij reageerde vorig jaar vaak al als een idioot op zaken in het veld en ik vind hem de laatste tijd opvallend veel foutjes maken.
 

Abubakari

Well-known member
Volgens mij is ie niet sto?cijns genoeg en is ie aan zichzelf gaan twijfelen door dat gezeur over dat ie nooit een penalty stopt. Voor alle gelul in media (en vooral op forums:eek:) moet je je volledig afsluiten. Hij is inderdaad wat minder degelijk dan hij was.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als je je daar niet voor af kunt sluiten, dan ben je niet Oranje waardig.

Vind jij hem er niet beroerd uitzien dan?

Alsof ie al weken op pillen leeft.
 

Abubakari

Well-known member
Als je je daar niet voor af kunt sluiten, dan ben je niet Oranje waardig.

Vind jij hem er niet beroerd uitzien dan?

Alsof ie al weken op pillen leeft.


Nou ja, misschien is er ook wel iets anders aan de hand, het is niet dat ik het hem heb gevraagd of zo.

Dat ie er slecht uit ziet is me niet zo opgevallen, ik zie hem ook niet zo vaak close up en tijdens wedstrijden let ik er niet op en valt het mij ook niet op.
 

bqandy

Well-known member
Dat ie er slecht uit ziet is me niet zo opgevallen, ik zie hem ook niet zo vaak close up en tijdens wedstrijden let ik er niet op en valt het mij ook niet op.

Hij oogde moe in een paar shots die ik zag in de wedstrijd tegen Sparta. Een keeper wordt overigens niet alleen beoordeeld op het tegenhouden van ballen, maar ook op spelhervattingen, neerzetten defensie, muur, overzicht, etc etc. Daarin vind ik Cillissen toch wat beter dan Zoet bv, met de afzwaaiballen naar voren.
 

Abubakari

Well-known member
Tess was voor rust minder dan Jankovic na rust, maar toch zou ik Tess weer gewoon opstellen tegen Rusland. En heus niet alleen maar omdat het de vriendin van Fred is. Iedereen heeft wel eens een mindere helft.
 

SanMark.

Well-known member
Tess was voor rust minder dan Jankovic na rust, maar toch zou ik Tess weer gewoon opstellen tegen Rusland. En heus niet alleen maar omdat het de vriendin van Fred is. Iedereen heeft wel eens een mindere helft.

Het lijkt mij dat Fred de mindere helft van Tess is.
 
Bovenaan